разлика между метална и обикновенна гарнитура
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура
Не си струват парите. Поне тези които продават тук. Не идват от Германия и са правени незнайно къде.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура
Разградският завод работи за Гьотце,надявам се инфото от миналата есен да е още актуално.Питах"..що е това -ковано бутало-мигаха неясно и ми посочиха едни бутала,при които има чугунена вложка,ама не просто залята с алуминий,а чрез технология някаква е постигнато "сродяване " на двата метала.
Иначе,за дебелина на гарнитура глава-ами мери се с колко буталата "надскачат" равнината на блока и тогава се избира каква ще се вземе,правих го това "упражнение" на японец...ми работи безпроблемно(е има си други проблеми).Що брах страх при първото палене,що мерих с пластини и шублери...мани...
Иначе,за дебелина на гарнитура глава-ами мери се с колко буталата "надскачат" равнината на блока и тогава се избира каква ще се вземе,правих го това "упражнение" на японец...ми работи безпроблемно(е има си други проблеми).Що брах страх при първото палене,що мерих с пластини и шублери...мани...
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура
emo-gar написа:Иначе,за дебелина на гарнитура глава-ами мери се с колко буталата "надскачат" равнината на блока и тогава се избира каква ще се вземе
много точна информация

питах един майстор и той ми каза същото , просто не го споделих с колегите щото имах чувството че ще ми се расмеят

същия майстор ми каза че е виждал чисто нов двигател на VW в пътна машина и че неговата гарнитура била с 3 дупки...
така...вече знаем че не е зависи гарнитурата от главата

-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура
И моята гарнитура е с 3 отвора.Колата е внос от Италия,не ми се вярва някой да е правил нещо там(пък знам ли)и километрите не знам дали са и реалните де.Много хора казват ,че щом е с 3 отвора значи е отваряна и сменяна.
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура
Заводът в Разград никога не е работил за Гьотце.
Наврямето, преди повече от 30 години е купена поточна линия и лиценз за производство на сегменти от Гьотце ,но до коя година е лицензът и дали е поддържан не знам. Вече не го пише на кутиите.В момента май работят за марката SM.
Хубава работа,ама българска.
Наврямето, преди повече от 30 години е купена поточна линия и лиценз за производство на сегменти от Гьотце ,но до коя година е лицензът и дали е поддържан не знам. Вече не го пише на кутиите.В момента май работят за марката SM.
Хубава работа,ама българска.
Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура
Броят на дупките и дебелината на гарнитурата се определят от това колко мм средно всяко от буталата се подава над повърхността на цилиндровия блок и не зависи от шлайфания на главата и др.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gemballa и 76 госта