разлика между метална и обикновенна гарнитура

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fly_free
Мнения: 479
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
Автомобил: т5
Двигател: вrr
Местоположение: София
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот fly_free » Сря 15 юни 2011 16:13


Не си струват парите. Поне тези които продават тук. Не идват от Германия и са правени незнайно къде.




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот emo-gar » Чет 23 юни 2011 20:49


Разградският завод работи за Гьотце,надявам се инфото от миналата есен да е още актуално.Питах"..що е това -ковано бутало-мигаха неясно и ми посочиха едни бутала,при които има чугунена вложка,ама не просто залята с алуминий,а чрез технология някаква е постигнато "сродяване " на двата метала.
Иначе,за дебелина на гарнитура глава-ами мери се с колко буталата "надскачат" равнината на блока и тогава се избира каква ще се вземе,правих го това "упражнение" на японец...ми работи безпроблемно(е има си други проблеми).Що брах страх при първото палене,що мерих с пластини и шублери...мани...


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот passatfen » Чет 23 юни 2011 21:29


emo-gar написа:Иначе,за дебелина на гарнитура глава-ами мери се с колко буталата "надскачат" равнината на блока и тогава се избира каква ще се вземе

много точна информация :bowdown
питах един майстор и той ми каза същото , просто не го споделих с колегите щото имах чувството че ще ми се расмеят :deal
същия майстор ми каза че е виждал чисто нов двигател на VW в пътна машина и че неговата гарнитура била с 3 дупки...
така...вече знаем че не е зависи гарнитурата от главата :beer


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот didopoli » Пет 24 юни 2011 11:32


И моята гарнитура е с 3 отвора.Колата е внос от Италия,не ми се вярва някой да е правил нещо там(пък знам ли)и километрите не знам дали са и реалните де.Много хора казват ,че щом е с 3 отвора значи е отваряна и сменяна.


Потребителски аватар
fly_free
Мнения: 479
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
Автомобил: т5
Двигател: вrr
Местоположение: София
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот fly_free » Пет 24 юни 2011 18:51


Заводът в Разград никога не е работил за Гьотце.
Наврямето, преди повече от 30 години е купена поточна линия и лиценз за производство на сегменти от Гьотце ,но до коя година е лицензът и дали е поддържан не знам. Вече не го пише на кутиите.В момента май работят за марката SM.
Хубава работа,ама българска.


asdasd55
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот asdasd55 » Пет 03 фев 2012 2:30


Броят на дупките и дебелината на гарнитурата се определят от това колко мм средно всяко от буталата се подава над повърхността на цилиндровия блок и не зависи от шлайфания на главата и др.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 72 госта