Преди няколко месеца си купих notebook hyundai, има 24мес гаранция. Преди 2-3 седмици обаче нещо се развали ЛАН-картата, която обаче е вградена в дъното. Занесох го да ми го оправят, и днес ми го връщат с една PCMCI LAN card, и ми казват, че за да ми сменят дъното, трябвало да го поръчат от незнам къде си, трябвало да чакам месец и половина, и затова да си ползвам нета през тази ЛАН карта.
Понеже тука има доста хора, занимаващи се с компютри, искам да попитам какво мога да направя оттук нататък? По принцип в гаранционната карта има клауза, че не покриват щети от природни бедствия, а тази може да се причисли към точно такова.
Notebook проблем - гаранция
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Теб това какво ще правят дъното не те касае - ако искат да си командироват човек в Корея лично да го носи.
Като клиент им отправяш рекламация, която те трябва да впишат в Регистъра за рекламации и ако в едномесечен срок не успеят да отстранят дефекта, претендираш за възстановяване на платената от теб сума или замяната с нов лаптоп.
Като клиент им отправяш рекламация, която те трябва да впишат в Регистъра за рекламации и ако в едномесечен срок не успеят да отстранят дефекта, претендираш за възстановяване на платената от теб сума или замяната с нов лаптоп.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Зайо_Байо
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ACCELERATOR написа:А длъжни ли са да ми предоставят оборотен лаптоп, или това е по тяхно усмотрение? Защото в момента компютъра ми трябва много.
Принципно гаранцията с която се продава техниката е стандартна - което ще рече че могат да ти обърнат внимание най късно на другия ден и да ти го вземат в ремонт в сервиза и да ти отстранят проблема когато им дойде резервната част.
Всякакви други срокове и времена за реакция и отстраняване на проблема се ЗАПЛАЩАТ!!! ДОПЪЛНИТЕЛНО!!! предоставянето на оборотна техника СЪЩО!!!! удължените и допълнителни гаранции СЪЩО!!! за това не е лошо да попитате когато си закупувате техниката какво включва гаранцията за която плащате!!! А не да гоните възможно най-ниската цена и после като се счупи - ами сега какво ще правим .... тея работи се мислят като се купува .....
най-лесно е да се бучи в комисията за защита на потребителя - в случая няма да ти помогнат ..... радвай се че хората са били отзивчиви и са ти решили проблема някак си ...
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
pipi_to написа:Направо им казвай да поръчват дъното и като го доставят - за един ден ще останеш без комп, за да ти го сменят.
Не става, трябва да се прати до там, защото гаранцията си е от Hyundai, т.е. трябва да им се прати развалената част на тях.
Като гледам май трябва да избирам м/у това да съм месец без компютър, или да си джиткам с PCMCI картата. И понеже компютъра ми трябва, май ще избера второто. Мерси на всички за отговорите!

- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
santo_trafficante написа:или в комисията на потребителите и почваш да бучиш тамнайшш колко бързо ше ти го оправят
![]()
начи ще ги съсипеш, питай ме мене в петъка кво правих, КЗП реагира до 3 дни и са бесни ....какво е било природното бедствие?
заплаши ги, викай, трескай...баси ще се стреснат, искай си оборотен лаптоп, дори да го няма в гаранционните условия, не могат така да те ебават...п.с. леле преди друга песен пеех, ама така са адвокатите

- mishu
- Мнения: 607
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ACCELERATOR написа:дъното, се праща до hyundai, т.е. до Корея, и там вече си решават дали да го оправят, или да го заменят, а това ще отнеме месец и половина
Тея според мен се базикат с тебе. Какви са тея глупости. Това да не е совалката на наса. Прочети хубаво гаранцията. Не може да е така. Нали се сещаш, че ще има излезе по-скъпо да го пратат до там и да го върнат отколкото да ти го сменат.
- Зайо_Байо
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Pichaga написа:santo_trafficante написа:или в комисията на потребителите и почваш да бучиш тамнайшш колко бързо ше ти го оправят
![]()
начи ще ги съсипеш, питай ме мене в петъка кво правих, КЗП реагира до 3 дни и са бесни ....какво е било природното бедствие?
заплаши ги, викай, трескай...баси ще се стреснат, искай си оборотен лаптоп, дори да го няма в гаранционните условия, не могат така да те ебават...п.с. леле преди друга песен пеех, ама така са адвокатите
Най ги обичам такива дето подскачат и викат и трескат

deyo кофти марка си избрал - със кофти съпорт за бг ..... но с ниска цена - това всъщност е цената на компромиса качество/цена... само не ми казвай че са те накарали да си платиш ПЦМЦИА картата ... тогава наистина тичай в комисията
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта