Notebook проблем - гаранция

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Notebook проблем - гаранция

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 22 авг 2006 9:23


Преди няколко месеца си купих notebook hyundai, има 24мес гаранция. Преди 2-3 седмици обаче нещо се развали ЛАН-картата, която обаче е вградена в дъното. Занесох го да ми го оправят, и днес ми го връщат с една PCMCI LAN card, и ми казват, че за да ми сменят дъното, трябвало да го поръчат от незнам къде си, трябвало да чакам месец и половина, и затова да си ползвам нета през тази ЛАН карта.

Понеже тука има доста хора, занимаващи се с компютри, искам да попитам какво мога да направя оттук нататък? По принцип в гаранционната карта има клауза, че не покриват щети от природни бедствия, а тази може да се причисли към точно такова.




Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Вто 22 авг 2006 9:32


Накарай ги да го поръчат пък ти си я ползвай с тая лан карта през това време. Те са избрали по лекия за тях вариант. А това за природните бедствия: Как ще докажат, че е от такова!


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 22 авг 2006 9:38


Доколкото разбрах проблема е, че не могат да я поръчат, а развалената част, в случая - дъното, се праща до hyundai, т.е. до Корея, и там вече си решават дали да го оправят, или да го заменят, а това ще отнеме месец и половина. Май ще си пия една студена вода и това е. :roll:


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 22 авг 2006 9:41


аз бих предпочел да имам PCMCIA карта....но както каза колегата - те да пуръчват дъното и да не го мислят, до тогава ти ползваш тяхната карта :) ако трябва да пратат лапа до май**** си, тогава са длъжни да ти осигурят резервен за този период.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 22 авг 2006 9:45


Теб това какво ще правят дъното не те касае - ако искат да си командироват човек в Корея лично да го носи.
Като клиент им отправяш рекламация, която те трябва да впишат в Регистъра за рекламации и ако в едномесечен срок не успеят да отстранят дефекта, претендираш за възстановяване на платената от теб сума или замяната с нов лаптоп.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 22 авг 2006 9:48


А длъжни ли са да ми предоставят оборотен лаптоп, или това е по тяхно усмотрение? Защото в момента компютъра ми трябва много.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Вто 22 авг 2006 9:49


или в комисията на потребителите и почваш да бучиш там :Dнайшш колко бързо ше ти го оправят mhihi mhihi


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 22 авг 2006 9:52


ACCELERATOR написа:А длъжни ли са да ми предоставят оборотен лаптоп, или това е по тяхно усмотрение? Защото в момента компютъра ми трябва много.

За съжаление по закон не можеш да ги задължиш :(
Единствено ако го има като клауза в търговската гаранция


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Вто 22 авг 2006 9:54


Направо им казвай да поръчват дъното и като го доставят - за един ден ще останеш без комп, за да ти го сменят.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 22 авг 2006 9:56


я ходи питай лапа ше ти го земат ли или не.....ако няма да го земат - да поръчват ново дъно. ако ше го вземат тряя според мене да ти дадът друг който да ползваш през тея 6 седмици


Потребителски аватар
Зайо_Байо
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Зайо_Байо » Вто 22 авг 2006 9:57


ACCELERATOR написа:А длъжни ли са да ми предоставят оборотен лаптоп, или това е по тяхно усмотрение? Защото в момента компютъра ми трябва много.


Принципно гаранцията с която се продава техниката е стандартна - което ще рече че могат да ти обърнат внимание най късно на другия ден и да ти го вземат в ремонт в сервиза и да ти отстранят проблема когато им дойде резервната част.

Всякакви други срокове и времена за реакция и отстраняване на проблема се ЗАПЛАЩАТ!!! ДОПЪЛНИТЕЛНО!!! предоставянето на оборотна техника СЪЩО!!!! удължените и допълнителни гаранции СЪЩО!!! за това не е лошо да попитате когато си закупувате техниката какво включва гаранцията за която плащате!!! А не да гоните възможно най-ниската цена и после като се счупи - ами сега какво ще правим .... тея работи се мислят като се купува .....

най-лесно е да се бучи в комисията за защита на потребителя - в случая няма да ти помогнат ..... радвай се че хората са били отзивчиви и са ти решили проблема някак си ...


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 22 авг 2006 9:57


pipi_to написа:Направо им казвай да поръчват дъното и като го доставят - за един ден ще останеш без комп, за да ти го сменят.


Не става, трябва да се прати до там, защото гаранцията си е от Hyundai, т.е. трябва да им се прати развалената част на тях.

Като гледам май трябва да избирам м/у това да съм месец без компютър, или да си джиткам с PCMCI картата. И понеже компютъра ми трябва, май ще избера второто. Мерси на всички за отговорите! :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 22 авг 2006 9:59


santo_trafficante написа:или в комисията на потребителите и почваш да бучиш там :Dнайшш колко бързо ше ти го оправят mhihi mhihi

начи ще ги съсипеш, питай ме мене в петъка кво правих, КЗП реагира до 3 дни и са бесни ....какво е било природното бедствие?
заплаши ги, викай, трескай...баси ще се стреснат, искай си оборотен лаптоп, дори да го няма в гаранционните условия, не могат така да те ебават...п.с. леле преди друга песен пеех, ама така са адвокатите :lol:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Вто 22 авг 2006 10:28


ACCELERATOR написа:дъното, се праща до hyundai, т.е. до Корея, и там вече си решават дали да го оправят, или да го заменят, а това ще отнеме месец и половина


Тея според мен се базикат с тебе. Какви са тея глупости. Това да не е совалката на наса. Прочети хубаво гаранцията. Не може да е така. Нали се сещаш, че ще има излезе по-скъпо да го пратат до там и да го върнат отколкото да ти го сменат.


Потребителски аватар
Зайо_Байо
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Зайо_Байо » Вто 22 авг 2006 10:33


Pichaga написа:
santo_trafficante написа:или в комисията на потребителите и почваш да бучиш там :Dнайшш колко бързо ше ти го оправят mhihi mhihi

начи ще ги съсипеш, питай ме мене в петъка кво правих, КЗП реагира до 3 дни и са бесни ....какво е било природното бедствие?
заплаши ги, викай, трескай...баси ще се стреснат, искай си оборотен лаптоп, дори да го няма в гаранционните условия, не могат така да те ебават...п.с. леле преди друга песен пеех, ама така са адвокатите :lol:


Най ги обичам такива дето подскачат и викат и трескат :-) дето са си купили възможно най-еФтинката машина и като са се разписали на гаранционната карта - после искат да им се лиже гъза за без пари и да им се дава оборотнта техника при условие че не са си платили за това .... мммм мед ми капе ....

deyo кофти марка си избрал - със кофти съпорт за бг ..... но с ниска цена - това всъщност е цената на компромиса качество/цена... само не ми казвай че са те накарали да си платиш ПЦМЦИА картата ... тогава наистина тичай в комисията



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта