В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stan4o_mc » Нед 26 юни 2011 12:52


vpetrovbg, споменаваш още един необходим елемент за гтп, според мен. Щом в Англия могат да замерят сила на светлината на фара (както е писал колегата stefan4o), значи може и тук. Като се замисля колко пара ще хвръкне по проверки на кой какъв му е фара и как свети, по закони, комисии, експерти... Струва ми се, че може просто да се закупи необходимата техника, която да казва става/не става. Не вярвам, че няма машина която да може да определи дали фара заслепява или не.
Не виждам защо нещо трябва да се забранява. Ако някой е достатъчно кадърен да си го направи - нека.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stefan4o » Нед 26 юни 2011 17:16


vpetrovbg написа:
1,9TDI написа:
А да специално за Венто незнам как ги правят тези реглажи на фаровете, но след като ми го направиха късите ми светеха толкова нагоре, че нямаше никакъв смисъл да пускам дълги, то и без това щяха да си светят някъде из небесата.

Няма зтначение какъв е модела на автомобила. За всички не фабрични ксенони при реглажа ще е така. :banghead: Просто трябва да се свали линията под нормалното от на халогенния. :banghead: А за пресветкането - не е критерий, защото аз също не пресветкам на разните тъпаци срещу мен, защото няма смисъл. Нищо лично към никого тук :wink: .

Това мнение почти изчерпва темата с 20 и кусур страници. Факт е, че за да не заслепява трябва да е забит надолу. И тогава идва питането - каква файда, че свети силно и бяло, като свети на по-малко разстояние? Т.е. има ли тогава смисъл от тоя ксенон, който ако не искаш да заслепява отсрещния чисто и просто свети по-неефективно от заводския ти халоген (за който всъщност е предвиден фара ти).


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот 1,9TDI » Нед 26 юни 2011 18:16


Тогава като писах предното мнение забравих да спомена една много важна подробност. При реглажа на фаровете, крушките бяха Н4 60/55 вата. Проблема не идва от самия ксенон, а отзад кормилното устройство. На някои колкото и да им пресветкаш да сменят, него правят. Други пък нарочно си вдигат фаровете на горе, и не им пука, че заслепяват останалите участници в движението. Карането с халогени вечер също е забранено. Някой да го спазва? Ако и тук решат да забранят ксенона както в Русия, ще го сваля. До тогава ще си карам с него, както и всички останали


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот vpetrovbg » Нед 26 юни 2011 21:14


stefan4o написа:
vpetrovbg написа:
1,9TDI написа:
А да специално за Венто незнам как ги правят тези реглажи на фаровете, но след като ми го направиха късите ми светеха толкова нагоре, че нямаше никакъв смисъл да пускам дълги, то и без това щяха да си светят някъде из небесата.

Няма зтначение какъв е модела на автомобила. За всички не фабрични ксенони при реглажа ще е така. :banghead: Просто трябва да се свали линията под нормалното от на халогенния. :banghead: А за пресветкането - не е критерий, защото аз също не пресветкам на разните тъпаци срещу мен, защото няма смисъл. Нищо лично към никого тук :wink: .

Това мнение почти изчерпва темата с 20 и кусур страници. Факт е, че за да не заслепява трябва да е забит надолу. И тогава идва питането - каква файда, че свети силно и бяло, като свети на по-малко разстояние? Т.е. има ли тогава смисъл от тоя ксенон, който ако не искаш да заслепява отсрещния чисто и просто свети по-неефективно от заводския ти халоген (за който всъщност е предвиден фара ти).

Файда - йок mhihi mhihi mhihi . За това си сложих само реле на късите и нови крушки Osram NBR+ и резултата е отличен!

Последна промяна от vpetrovbg на Чет 25 авг 2011 20:57, променено общо 1 път.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13409
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 26 юни 2011 21:39


Стефанчо,не се прави на голем разбирач!Щото ако и теб те подгонят други ще пееш.Кво си мислиш-с тея лупи не изменяш ли фара?Само плюеш,айде стига толкоз казва в тая тема!Оди да пееш при Джета-Голф!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stefan4o » Нед 26 юни 2011 21:50


Ще ти цитирам мнение на колега по-напред в темата:
...Вчера от пътна администрация по известни като ДАИ-Варна ни изпратиха следното допълнение към наредбата за переодични технически прегледи. Гласи следното:

"При извършване на преглед в ГТП във връзка с използването на нерегламентирани светлини, монтирани на превозните средства и прилагането на чл. 76 от ЗЗД по пътищата следва да се

- Проверяват стриктно интензитета на светлината на фаровете за къси и дълги светлини .

- Следят за монтирани допълнително елементи на късите или дългите светлини , които да променят интензитета или цвета на светлината (т.нар ксенонови светлини). С цел безопасното движение по пътищата предвид горепосоченото следва при установено наличие на такива допълнително монтирани елементи на фаровете с газразряден източник на светлината да не се издава знак за переодичен технически преглед."

Кажи ми къде в този текст има написано нещо, касаещо моите лупи (и не само тях, а и на останалите колеги с такива). В текста ясно се посочва и коментира източник на светлина, а не рефлектор :beer Пий едно за здраве и се успокой, няма да ми бракуват колата, ще ги изпреваря mhihi


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13409
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 26 юни 2011 21:54


Докажи,че това ти е заводския фар?Можеш ли?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stefan4o » Нед 26 юни 2011 22:01


Нищо на никого няма да доказвам. Има си органи на реда за тая работа. Ако преценят да ми спрат колата от движение, оттам насетне си е мой проблемът. Ти направи ли си труда да прочетеш цитираното с изменението в закона или само се заяждаш? Сигурно имаш монтиран ксенон на фаровете си? :063:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот kris11 » Пон 27 юни 2011 8:31


stefan4o написа:Ще ти цитирам мнение на колега по-напред в темата:
...Вчера от пътна администрация по известни като ДАИ-Варна ни изпратиха следното допълнение към наредбата за переодични технически прегледи. Гласи следното:

"При извършване на преглед в ГТП във връзка с използването на нерегламентирани светлини, монтирани на превозните средства и прилагането на чл. 76 от ЗЗД по пътищата следва да се
- Проверяват стриктно интензитета на светлината на фаровете за къси и дълги светлини .
- Следят за монтирани допълнително елементи на късите или дългите светлини , които да променят интензитета или цвета на светлината (т.нар ксенонови светлини). С цел безопасното движение по пътищата предвид горепосоченото следва при установено наличие на такива допълнително монтирани елементи на фаровете с газразряден източник на светлината да не се издава знак за переодичен технически преглед."


panta rei . Иначе прах в очите, както всяко чудо беше не за 3, а за 2 дни. Понастоящем няма нищо такова със цитираното. Няма закон !!!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот fox_vt » Пон 27 юни 2011 11:39


stefan4o написа:Ще ти цитирам мнение на колега по-напред в темата:
...Вчера от пътна администрация по известни като ДАИ-Варна ни изпратиха следното допълнение към наредбата за переодични технически прегледи. Гласи следното:

"При извършване на преглед в ГТП във връзка с използването на нерегламентирани светлини, монтирани на превозните средства и прилагането на чл. 76 от ЗЗД по пътищата следва да се

- Проверяват стриктно интензитета на светлината на фаровете за къси и дълги светлини .

- Следят за монтирани допълнително елементи на късите или дългите светлини , които да променят интензитета или цвета на светлината (т.нар ксенонови светлини). С цел безопасното движение по пътищата предвид горепосоченото следва при установено наличие на такива допълнително монтирани елементи на фаровете с газразряден източник на светлината да не се издава знак за переодичен технически преглед."

Кажи ми къде в този текст има написано нещо, касаещо моите лупи (и не само тях, а и на останалите колеги с такива). В текста ясно се посочва и коментира източник на светлина, а не рефлектор :beer Пий едно за здраве и се успокой, няма да ми бракуват колата, ще ги изпреваря mhihi


Коега не разбирай това като заяждане но в този цитат не пише само "източник на светлина"а пише газоразряден източник на светлина в това число са и твойте фарове.Също пише наличие на допълнително монтирани елементи на фаровете с газоразряден източник на светлина и пак се отнася И за тебе.Пак казвам не се заяждам нямам ксенон,знам че заслепява но айде да не четем само това което ни изнася ако може.Благодаря за разбирането :bowdown


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stefan4o » Пон 27 юни 2011 11:48


Т.е. лупите са газоразряден източник на светлина? Да не се окаже, че тези елементи са баластите на ксенона? :Mr Green Fun На мен много не ми дреме и да ги сваля, ще си сложа оригиналните фарове и толкоз mhihi


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот fox_vt » Пон 27 юни 2011 19:51


Мдам-допълнително монтирани елементи на фаровете т.е. лупи,с газоразряден източник на светлина т.е.ксенонова крушка зад лупите,това е.В тази тема точно се споменава че оригиналния ксенон трябва да има жироскопна система за да е всичко наред.Няма да питам дали си монтирал такава система щото както казах не искам да се заяждам но разберете веднъж завинаги че ако някога влезе закон за ксенона всички хоум мейд изгарят.Като цяло с риск да се повторя ще кажа че 90 % от проблемите са от нерегулирани фарове или халогени това е.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stefan4o » Пон 27 юни 2011 20:04


Може би трябва и на теб да кажа, че карам с ХАЛОГЕННИ КРУШКИ :beer Ксенон няма да сложа на тая кола, докато е моя :Mr Green Fun
И не зная с какво моите фарове са по-различни примерно от китайските, които ползват маса народ независимо с ксенон или без :screwy Да не говорим, че съм виждал такива китайски, че... :063:


naydenov23
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 18 окт 2010 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот naydenov23 » Пон 27 юни 2011 21:22


А какъв е смисълът на този ксенон, менон? Освен гъзарията, която е спорна.
Карам и Пежо 608 (Еврован) със страндартни халогенни крушки и свети в пъти по-силно от Голфа ми с фабричен ксенон.
Даже сега мисля да хо махам и да си сложа обикновени фарове от Г5.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот fox_vt » Пон 27 юни 2011 22:40


stefan4o написа:Може би трябва и на теб да кажа, че карам с ХАЛОГЕННИ КРУШКИ :beer Ксенон няма да сложа на тая кола, докато е моя :Mr Green Fun
И не зная с какво моите фарове са по-различни примерно от китайските, които ползват маса народ независимо с ксенон или без :screwy Да не говорим, че съм виждал такива китайски, че... :063:

Наистина ли си с халогенни крушки на лупите,е тогава надявам се не си се засегнал :beer .Но ми е интересно какъв е ефекта от халогенна крушка на лупа,що не щракнеш някоя снимка как светят може доста хора да се разубедят от ксенона.

пп а с колко вата крушка си?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта