Поддръжка на Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Haralampi » Пет 03 юни 2011 13:20


Масло
Маслен филтър
Въздушен филтър
Филтър купе
Горивен филтър
Всички ремъци
Ролки
Водна помпа
и каквото още се налага като накладки, дискове и т.н.

Относно TDI - пример от преди 2г. - Шкода Фабиа 1.9 TDI - смяна на всичко гореизборено, вкл. предни накладки и замяна на някакъв кабел на алтернатора - 1600 лв в Еуратек (ако бях отшъл при гаражен, щеше да е около 1000-1200).




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 03 юни 2011 14:03


Накладки(сложих оригиналните) сменях преди няколко седмици -с труда и нова спирачна течност в софийски сервиз отидоха 120 лева,ама това пак не е обслужване,щото ако се наложи всички дискове и накладки и си вземеш турбо,мега гига топ профешънъл вентилирани може и на 1000 лева да кацнеш само за тях (а и тоново не зависи Г3,Г4,бензин ,дизел) :lol: .Водна помпа се сменя на ПД моторите за това писах че там се иска 150-300 лева отгоре заради повечето чаркалъци и по-хубаво масло.Иначе за 1400-те лева - имал-дал - ти си знаеш дет се вика.


Потребителски аватар
Erazer
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 14:07
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Бургас

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Erazer » Пет 03 юни 2011 15:02


Аз сменях предни накладки 70лв. с датчик, тампоните са ти 10-20лв. , като цяло поддржъката не е много скъпа особено бензинките в сравнение с бмв 3-ки, адуи а4-ки.


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот smurf » Пет 03 юни 2011 15:04


имал съм две бори , без цени за труда само за обслужването отиват страшно много пари....не помня точно но само частите са около 600-700-800, зависи откъде пазаруваш (говоря за помпа-дюза), отделно съединител - там е пълен ужас....окачване - смяна на всички елементи по няколко пъти и в рамките на 50 000км за година....евтино, евтино, ама какво като струва шарнира 25 лв , ами на 2 месеца като го сменям, евтино ли е? за електрониките просто нямам думи - за ел стъклата механизми от по 130-140лв и прочие.....
спирам да пиша, че пак ми става лошо от Г4 и бора...


Потребителски аватар
Sportakus
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Sportakus » Пет 03 юни 2011 18:42


За едни е скъпо, за други е евтино, въпрос на доходи :да: Затова тези теми са просто безсмислени :да:


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Haralampi » Пет 03 юни 2011 21:11


Sportakus написа:За едни е скъпо, за други е евтино, въпрос на доходи :да: Затова тези теми са просто безсмислени :да:


В случая темата цели сравнение между Г3 о Г4, а иначе цифрите са цифри - плясни ги, пък нека всеки сам преценява скъпо ли е или не. За мен най-скъпото по една по-нова кола е Каското, без което в БГ не може...

Останалото е въпрос на късмет и поддръжка.


naido9
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DOBRICH

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот naido9 » Нед 26 юни 2011 18:08


смянята на ремаците на голф 4 1.6 с климатик, а също и така на ролките на агренажа и всичко останало е 210-220 лева без заплащането по майстори. така че Вие си правете извода :idea:


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Haralampi » Нед 26 юни 2011 21:29


naido9 написа:смянята на ремъците на голф 4 1.6 с климатик, а също и така на ролките на агренажа и всичко останало е 210-220 лева без заплащането по майстори. така че Вие си правете извода :idea:


Малко ми се видят. Но дори и да е така вероятно имаш предвид 1.6 8V.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 26 юни 2011 21:52


Можеш да си пресметнеш приблизително от тук http://drive.bg/


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот velinsl » Пет 25 яну 2013 18:26


Тия цени, кво е това чудо, тия хилядарки още ли са актуални?
Първите Г4 минават в последна данъчна група над 14 години?
Не са ли дебелички тия цени, спрямо реалните?


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот batmit » Пет 25 яну 2013 19:14


За голф 4 1.6 акл, пистов ремък, ангренажен, водна помпа, ралка, термостат + труд 300лв. Съединител комплект Закс + труд 300лв. Тампони заден мост + труд 150лв. Свещи 30лв, кабели 50лв. Друго май не съм сменял. Предни накладки 50лв аз си ги смених.


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Поддръжка на Голф 4

Мнениеот icefire » Пет 25 яну 2013 22:27


Като цяло въпросът с частите е много относителен - части има много и все на различни марки, някои евтини, други скъпи.

Голф 4 не може да се поддържа с парите, с които може да се поддържа тройка. Не че самите части са по-скъпи. Колегите са цитирали цени и наистина, сходни части струват г/д еднакво, само дето при четворката има много повече какво да се развали и съответно какво да се ремонтира. Всяко нещо си има цена - климатроникът е много готино нещо, ама питайте zfa159 какво значи да го ремонтираш :thup

Всеки си преценява. Ако искаш неразрушима кола трябва да се върнеш доста назад във времето, ако пък искаш по-комфортна, по-модерна и по-сигурна - трябва да се примириш с по-скъпа поддръжка. Това е :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта