Масло
Маслен филтър
Въздушен филтър
Филтър купе
Горивен филтър
Всички ремъци
Ролки
Водна помпа
и каквото още се налага като накладки, дискове и т.н.
Относно TDI - пример от преди 2г. - Шкода Фабиа 1.9 TDI - смяна на всичко гореизборено, вкл. предни накладки и замяна на някакъв кабел на алтернатора - 1600 лв в Еуратек (ако бях отшъл при гаражен, щеше да е около 1000-1200).
Поддръжка на Голф 4
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Поддръжка на Голф 4
Накладки(сложих оригиналните) сменях преди няколко седмици -с труда и нова спирачна течност в софийски сервиз отидоха 120 лева,ама това пак не е обслужване,щото ако се наложи всички дискове и накладки и си вземеш турбо,мега гига топ профешънъл вентилирани може и на 1000 лева да кацнеш само за тях (а и тоново не зависи Г3,Г4,бензин ,дизел)
.Водна помпа се сменя на ПД моторите за това писах че там се иска 150-300 лева отгоре заради повечето чаркалъци и по-хубаво масло.Иначе за 1400-те лева - имал-дал - ти си знаеш дет се вика.

- Erazer
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 14:07
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Бургас
Re: Поддръжка на Голф 4
Аз сменях предни накладки 70лв. с датчик, тампоните са ти 10-20лв. , като цяло поддржъката не е много скъпа особено бензинките в сравнение с бмв 3-ки, адуи а4-ки.
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Поддръжка на Голф 4
имал съм две бори , без цени за труда само за обслужването отиват страшно много пари....не помня точно но само частите са около 600-700-800, зависи откъде пазаруваш (говоря за помпа-дюза), отделно съединител - там е пълен ужас....окачване - смяна на всички елементи по няколко пъти и в рамките на 50 000км за година....евтино, евтино, ама какво като струва шарнира 25 лв , ами на 2 месеца като го сменям, евтино ли е? за електрониките просто нямам думи - за ел стъклата механизми от по 130-140лв и прочие.....
спирам да пиша, че пак ми става лошо от Г4 и бора...
спирам да пиша, че пак ми става лошо от Г4 и бора...
- Sportakus
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Поддръжка на Голф 4
За едни е скъпо, за други е евтино, въпрос на доходи
Затова тези теми са просто безсмислени 


- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Поддръжка на Голф 4
Sportakus написа:За едни е скъпо, за други е евтино, въпрос на доходиЗатова тези теми са просто безсмислени
В случая темата цели сравнение между Г3 о Г4, а иначе цифрите са цифри - плясни ги, пък нека всеки сам преценява скъпо ли е или не. За мен най-скъпото по една по-нова кола е Каското, без което в БГ не може...
Останалото е въпрос на късмет и поддръжка.
Re: Поддръжка на Голф 4
смянята на ремаците на голф 4 1.6 с климатик, а също и така на ролките на агренажа и всичко останало е 210-220 лева без заплащането по майстори. така че Вие си правете извода 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Поддръжка на Голф 4
naido9 написа:смянята на ремъците на голф 4 1.6 с климатик, а също и така на ролките на агренажа и всичко останало е 210-220 лева без заплащането по майстори. така че Вие си правете извода
Малко ми се видят. Но дори и да е така вероятно имаш предвид 1.6 8V.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Поддръжка на Голф 4
Можеш да си пресметнеш приблизително от тук http://drive.bg/
Re: Поддръжка на Голф 4
Тия цени, кво е това чудо, тия хилядарки още ли са актуални?
Първите Г4 минават в последна данъчна група над 14 години?
Не са ли дебелички тия цени, спрямо реалните?
Първите Г4 минават в последна данъчна група над 14 години?
Не са ли дебелички тия цени, спрямо реалните?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Поддръжка на Голф 4
За голф 4 1.6 акл, пистов ремък, ангренажен, водна помпа, ралка, термостат + труд 300лв. Съединител комплект Закс + труд 300лв. Тампони заден мост + труд 150лв. Свещи 30лв, кабели 50лв. Друго май не съм сменял. Предни накладки 50лв аз си ги смених.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Поддръжка на Голф 4
Като цяло въпросът с частите е много относителен - части има много и все на различни марки, някои евтини, други скъпи.
Голф 4 не може да се поддържа с парите, с които може да се поддържа тройка. Не че самите части са по-скъпи. Колегите са цитирали цени и наистина, сходни части струват г/д еднакво, само дето при четворката има много повече какво да се развали и съответно какво да се ремонтира. Всяко нещо си има цена - климатроникът е много готино нещо, ама питайте zfa159 какво значи да го ремонтираш
Всеки си преценява. Ако искаш неразрушима кола трябва да се върнеш доста назад във времето, ако пък искаш по-комфортна, по-модерна и по-сигурна - трябва да се примириш с по-скъпа поддръжка. Това е :)
Голф 4 не може да се поддържа с парите, с които може да се поддържа тройка. Не че самите части са по-скъпи. Колегите са цитирали цени и наистина, сходни части струват г/д еднакво, само дето при четворката има много повече какво да се развали и съответно какво да се ремонтира. Всяко нещо си има цена - климатроникът е много готино нещо, ама питайте zfa159 какво значи да го ремонтираш

Всеки си преценява. Ако искаш неразрушима кола трябва да се върнеш доста назад във времето, ако пък искаш по-комфортна, по-модерна и по-сигурна - трябва да се примириш с по-скъпа поддръжка. Това е :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта