Един такъв "home made" проект ще е доста интересен, но реализацията му ми се струва трудна задача.
Мисля, че живота на амортисьора ще е преко свързан с размера на частиците на феромагнитния прах. Според
wikipedia трябва да са поне от порадъка на няколко микрометъра.
Плюс това от ауди не са сложили електромагнита в буталото, за да им е гадно. По този начин полето е само там, където трябва, а не в целия амортисьор. Ако електромагнита е външен за целия амортисьор, консумацията му ще е в пъти по голяма. Нямам идея колко е в единия или в другия случай. Освен по-големите изисквания към алтернатора, то сигурно създава и трудности при управлението... При всички случай ще трябват доста сметки.
п.п. сещам и друго - по правилото на "свитите пръсти на дясната ръка", ако електромагнита е навит на корпуса на амортисьора, частиците няма ли да се ориентират успоредно на движението на буталото? От видеото по-горе излиза, че трябва да са перпендукилярни. Това означава, че и конструкцията на бобината трябва добре да се обмисли.