250лв наистина е по-удачен вариант(притискател и феродо),мъкар че има и по-евтини комплекти(130-150лв),които вършат добра работа.Смяната е в порядъка на 80-100лв.,а жилото е към 18-25лв,в зависимост от марка и търговец и се сменя за 5мин.
Амортисьори 85-100лв. в магазините на Ауто+...лагерите са около 30лв. комплект.



Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
Последна промяна от emiltd на Сря 29 юни 2011 18:18, променено общо 1 път.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
stefan4o написа:samo ra4na na zavoite написа:иванчо написа:Купих, но Джета 1.6ТД,70кс, 88г. Взех,я от човек който я е купил от германия чисто новаа с всички документи и книжки какво е сменяно през цялото това време. В момента е на 200 хил км. Има гражданска до края на годината, комплект зимни гуми, СД-МП3... Но трябва да се сменят някои неща и имам нужда от съвет от къде да си ги купя (даже с отстъпка ако може). Ще ми е удобно от магазин в южните квартали на София. (Дианабад, Студ. град, Младост) Какви марки части да купувам (нещо средно, не най скъпото) Нещата които са за смяна са Съединител, задни амортисьори и задни лагери на главините.
Съединител 70-80лв
задните амортисьори 120-140лв двата
лагерите не се сещам ,но не са повече от 30лв бройката.
Ако можеш сам да си смениш частите ще е супер все пак джетите са простички за работа![]()
![]()
Какъв е тоя съединител за 70-80 лева? Сделан в час по трудово ли? Хубав съединител ти е едно 250 лева по спомен, сложи и жилото още 40-50, щото като се сменя съединителят се сменя и жилото с него, освен ако не е купено вчера.
Общо взето наготви си едни 500 лева и още към 150 за труд и си готов.
Може и в час по история да са зделани не знам не ги продавам нито произвеждам, аз съм купувач. Преди 2 години го купих за няма и 60 лв. феродовия диск.Магазина мисля, че се казваше евро 07 ама не съм сигорен.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
Имам спомен, че най-евтиното жило, което е ръчно регулируемо е от порядъка на 30 лева. По-читавите са по 50-60. Общо взето при колегата се е получила следната класическа ситуация. Човекът има кола, която в момента я струва 1000 лева я не. Изчаква да й се съберат ремонти за 500-600 лева (половин цена на колата) и я продава. "То има само да се смени това, това и онова, нищо работа, много ще си доволен". И накрая като удариш калема си купуваш още една кола. Класика в жанра 
Говорех за пълен комплект, не половин
При тези цени на труд не виждам смисъл да се правят подобни изпълнения. Те като му отворят два пъти кутията да го сменят са ти 200 лева само за труд, колкото струва един комплект
Плюс това от Евро 07 няма да си купя дори крушка за фаровете, пък да не говорим съединител 
Относно натискането на съединителя - когато смених моя преди 3 години със Закс, педалът се натискаше с малкия пръст на крака, беше като перце, все едно колата е с помпи, а не с жило

Може и в час по история да са зделани не знам не ги продавам нито произвеждам, аз съм купувач. Преди 2 години го купих за няма и 60 лв. феродовия диск.Магазина мисля, че се казваше евро 07 ама не съм сигорен.
Говорех за пълен комплект, не половин



Относно натискането на съединителя - когато смених моя преди 3 години със Закс, педалът се натискаше с малкия пръст на крака, беше като перце, все едно колата е с помпи, а не с жило

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
stefan4o написа:Имам спомен, че най-евтиното жило, което е ръчно регулируемо е от порядъка на 30 лева. По-читавите са по 50-60. Общо взето при колегата се е получила следната класическа ситуация. Човекът има кола, която в момента я струва 1000 лева я не. Изчаква да й се съберат ремонти за 500-600 лева (половин цена на колата) и я продава. Класика в жанраМоже и в час по история да са зделани не знам не ги продавам нито произвеждам, аз съм купувач. Преди 2 години го купих за няма и 60 лв. феродовия диск.Магазина мисля, че се казваше евро 07 ама не съм сигорен.
Говорех за пълен комплект, не половинПри тези цени на труд не виждам смисъл да се правят подобни изпълнения. Те като му отворят два пъти кутията да го сменят са ти 200 лева само за труд, колкото струва един комплект
Плюс това от Евро 07 няма да си купя дори крушка за фаровете, пък да не говорим съединител
От тази гледна точка имаш право колега.
Към колегата с новата придобивка.Не си мисли че си се пре**ал просто комбинацията от едно временната смяна на съединител и амортесьори е винаги солена независимо дали колата ти е стара или по-нова.В крайна сметка амортесьорите може да почакат малко

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
stefan4o написа:Имам спомен, че най-евтиното жило, което е ръчно регулируемо е от порядъка на 30 лева. По-читавите са по 50-60. Общо взето при колегата се е получила следната класическа ситуация. Човекът има кола, която в момента я струва 1000 лева я не. Изчаква да й се съберат ремонти за 500-600 лева (половин цена на колата) и я продава. "То има само да се смени това, това и онова, нищо работа, много ще си доволен". И накрая като удариш калема си купуваш още една кола. Класика в жанраМоже и в час по история да са зделани не знам не ги продавам нито произвеждам, аз съм купувач. Преди 2 години го купих за няма и 60 лв. феродовия диск.Магазина мисля, че се казваше евро 07 ама не съм сигорен.
Говорех за пълен комплект, не половинПри тези цени на труд не виждам смисъл да се правят подобни изпълнения. Те като му отворят два пъти кутията да го сменят са ти 200 лева само за труд, колкото струва един комплект
Плюс това от Евро 07 няма да си купя дори крушка за фаровете, пък да не говорим съединител
Относно натискането на съединителя - когато смених моя преди 3 години със Закс, педалът се натискаше с малкия пръст на крака, беше като перце, все едно колата е с помпи, а не с жило
Колега много негативно си настроен към евро07? какви са частите в авто+ като марка ако в еврото марката е същата и качеството е същото. А само да попитам такива разбирачи като тебе-знаеш ли по колко пъти на ден пазаруват колите на косер,ауто1 и ауто+ от евро 07



- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
От Евро07, колегата може ли да си закупи съединител Лук и амортисьори Boge/Bilstein примерно? Няма как някои вериги магазини да работят с всички марки за афтърмаркет части, сещаш ли се? Щото ако искам да си закупя част от тези марки, които ти посочих съвсем логично е да потърся фирма, която работи с тях 

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
Всичко съм купил, та и още неща. Абе ще стане нова. Сега ще ходя в Гръцко на море и като се върна ще сменя всичко и ще я боядисам тук-там, пастирам и ще я снимам да я видите. Само кажете кога ще се черпим:) По принцип в евро07 ми предложиха съедеинител Лук. Там продават качествени, средно качество и евтини неща... ти си избираш кое да си купиш.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
На прима виста видях с кои марки работят. Те може да ти предложат, ама това не значи, че няма да го купят от някой друг доставчик, да сложат надценка и да ти го продадат. В сферата на търговията да върнеш клиент е кощунство. Дори само и само да си доволен могат и с много минимална надценка да ти препродадат нещо
Джетата тъмно синя ли е на цвят? В Карс или Мобиле гледах една с подобно на твоето описание за 950 лева
Ако е тя, доста работа по ламарините ще имаш
Стискай зъби, събирай пачка, че тези коли са истинска бездънна яма за пари, от опит говоря
Винаги има какво да им се прави и сменя 

Джетата тъмно синя ли е на цвят? В Карс или Мобиле гледах една с подобно на твоето описание за 950 лева




- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
На 24 години...няма как да няма ръжда. Все пак е Голф и е оцеляла, ако търсиш Алфа или Фиат от тия години трудна работа да намериш в движение. Аз съм се возил преди години в такова GTD и вървеше много. Иначе със сигурност ще хвърлиш много пари ако искаш да стегнеш всичко. Аз не бих рискувал с дизел на толкова години.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
Абсолютно съгласен. Беше ме избило миналата седмица да мина на ТД. Набелязах една от Стара Загора, питах момчето в скайп за адреса, на който е колата. Каза ми, че нямала ръжда. Отидох резервиран да я видя и се оказах прав. Отдолу маската под бронята беше ужасна, някакви телове и пресукани проводници видях до нея. Отделно почти нямаше детайл по колата, по който да няма забележда и да не иска намеса от бояджия. Праговете й вече бяха тръгнали (моите смея да кажа са почти перфектни) Идеята ми беше да избегна при моята ремонтът по ламарините и профилактиката на мотора, която искам да му направя (за двете неща 700 лева няма да ми стигнат предполагам). А то се оказа, че тази е МНОГО по-зле от моята кола. Да се намери читава такава кола без да има ремонти за поне 1000 лева по нея май е голям късмет. Все пак не съм се отказал от търсенето на такава кола. Даже ако намеря с климатик може и да се понапъна да я купя
Това е единственото всъщност, което ми липсва и което би ме накарало да си сменя колата на тоя етап 


-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
[quote="stefan4o"]На прима виста видях с кои марки работят. Те може да ти предложат, ама това не значи, че няма да го купят от някой друг доставчик, да сложат надценка и да ти го продадат. В сферата на търговията да върнеш клиент е кощунство. Дори само и само да си доволен могат и с много минимална надценка да ти препродадат нещо
Колега,изобщо не си запознат еврото не прекупуват от никоя верига за разлика от повечето,които купуват от тях.Ако искаш мога да ти дам тел на еврото и да звъннеш за да попиташ какво предлагат и ако ти кажат,че нямат дадена част ще ти кажат кога могат да ти я доставят и в кой обект е пък ти ако искаш може да звъннеш да питаш дали я имат там дадената част.Май сами си чешеш пръстите в клавиатурата с това което пишеш

Колега,изобщо не си запознат еврото не прекупуват от никоя верига за разлика от повечето,които купуват от тях.Ако искаш мога да ти дам тел на еврото и да звъннеш за да попиташ какво предлагат и ако ти кажат,че нямат дадена част ще ти кажат кога могат да ти я доставят и в кой обект е пък ти ако искаш може да звъннеш да питаш дали я имат там дадената част.Май сами си чешеш пръстите в клавиатурата с това което пишеш

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
Честно казано отдолу няма ръжда, понеже днес погледнах. Обаче като разглобихме съединителя (който е обратен) неможем да се светнем къде да поставим едно малко лагерче което ни дадоха в магазина в комплекта. По принцип колата когато работи издава един шум специфичен за лагер на съединител. Като натисна педала на съединитела и спира да шуми. Също изчезва и когато е на свободна скорост и подал леко газ и вдигна оборотите. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем или да сгобяваме обратно новите части.
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
Отзад на кутията.Трябва да свалите зелената капачка с логото на vw.На лоста на съединителя има една пластмасова щипка.Махате я и пускате лоста надолу.След това можете да свалите лагера.Тоя шум го има почти при всички с обратен съединител.Дразнещо е,но не е проблем.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
samo ra4na na zavoite написа:В крайна сметка амортесьорите може да почакат малко
Карането с изпуснали задни амортисьори е изключително опасно и рисковано! При по-висока скорост и неравен път задницата се подмята и колата може да стане неуправляема! По-опасно е, отколкото предните амортисьори да са изпуснали.

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD
Ljubon написа:samo ra4na na zavoite написа:В крайна сметка амортесьорите може да почакат малко
Карането с изпуснали задни амортисьори е изключително опасно и рисковано! При по-висока скорост и неравен път задницата се подмята и колата може да стане неуправляема! По-опасно е, отколкото предните амортисьори да са изпуснали.
Подкрепям това мнение

Друг момент е,че както до пружините,така и до тампоните на моста идва значително по-голямо натоварване,което иначе здравия амортисьор компенсира в голяма степен.И ето как от един не навреме решен проблем,възниква втори,трети и т.н.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта