Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот emiltd » Сря 29 юни 2011 18:10


250лв наистина е по-удачен вариант(притискател и феродо),мъкар че има и по-евтини комплекти(130-150лв),които вършат добра работа.Смяната е в порядъка на 80-100лв.,а жилото е към 18-25лв,в зависимост от марка и търговец и се сменя за 5мин.

Амортисьори 85-100лв. в магазините на Ауто+...лагерите са около 30лв. комплект.

Последна промяна от emiltd на Сря 29 юни 2011 18:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 29 юни 2011 18:13


stefan4o написа:
samo ra4na na zavoite написа:
иванчо написа:Купих, но Джета 1.6ТД,70кс, 88г. Взех,я от човек който я е купил от германия чисто новаа с всички документи и книжки какво е сменяно през цялото това време. В момента е на 200 хил км. Има гражданска до края на годината, комплект зимни гуми, СД-МП3... Но трябва да се сменят някои неща и имам нужда от съвет от къде да си ги купя (даже с отстъпка ако може). Ще ми е удобно от магазин в южните квартали на София. (Дианабад, Студ. град, Младост) Какви марки части да купувам (нещо средно, не най скъпото) Нещата които са за смяна са Съединител, задни амортисьори и задни лагери на главините.
:bowdown



Съединител 70-80лв
задните амортисьори 120-140лв двата
лагерите не се сещам ,но не са повече от 30лв бройката.

Ако можеш сам да си смениш частите ще е супер все пак джетите са простички за работа mhihi mhihi mhihi

Какъв е тоя съединител за 70-80 лева? Сделан в час по трудово ли? Хубав съединител ти е едно 250 лева по спомен, сложи и жилото още 40-50, щото като се сменя съединителят се сменя и жилото с него, освен ако не е купено вчера.
Общо взето наготви си едни 500 лева и още към 150 за труд и си готов.



Може и в час по история да са зделани не знам не ги продавам нито произвеждам, аз съм купувач. Преди 2 години го купих за няма и 60 лв. феродовия диск.Магазина мисля, че се казваше евро 07 ама не съм сигорен.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот stefan4o » Сря 29 юни 2011 18:14


Имам спомен, че най-евтиното жило, което е ръчно регулируемо е от порядъка на 30 лева. По-читавите са по 50-60. Общо взето при колегата се е получила следната класическа ситуация. Човекът има кола, която в момента я струва 1000 лева я не. Изчаква да й се съберат ремонти за 500-600 лева (половин цена на колата) и я продава. "То има само да се смени това, това и онова, нищо работа, много ще си доволен". И накрая като удариш калема си купуваш още една кола. Класика в жанра :beer
Може и в час по история да са зделани не знам не ги продавам нито произвеждам, аз съм купувач. Преди 2 години го купих за няма и 60 лв. феродовия диск.Магазина мисля, че се казваше евро 07 ама не съм сигорен.

Говорех за пълен комплект, не половин mhihi При тези цени на труд не виждам смисъл да се правят подобни изпълнения. Те като му отворят два пъти кутията да го сменят са ти 200 лева само за труд, колкото струва един комплект :beer Плюс това от Евро 07 няма да си купя дори крушка за фаровете, пък да не говорим съединител :не:
Относно натискането на съединителя - когато смених моя преди 3 години със Закс, педалът се натискаше с малкия пръст на крака, беше като перце, все едно колата е с помпи, а не с жило :beer


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 29 юни 2011 18:22


stefan4o написа:Имам спомен, че най-евтиното жило, което е ръчно регулируемо е от порядъка на 30 лева. По-читавите са по 50-60. Общо взето при колегата се е получила следната класическа ситуация. Човекът има кола, която в момента я струва 1000 лева я не. Изчаква да й се съберат ремонти за 500-600 лева (половин цена на колата) и я продава. Класика в жанра :beer
Може и в час по история да са зделани не знам не ги продавам нито произвеждам, аз съм купувач. Преди 2 години го купих за няма и 60 лв. феродовия диск.Магазина мисля, че се казваше евро 07 ама не съм сигорен.

Говорех за пълен комплект, не половин mhihi При тези цени на труд не виждам смисъл да се правят подобни изпълнения. Те като му отворят два пъти кутията да го сменят са ти 200 лева само за труд, колкото струва един комплект :beer Плюс това от Евро 07 няма да си купя дори крушка за фаровете, пък да не говорим съединител :не:



От тази гледна точка имаш право колега.
Към колегата с новата придобивка.Не си мисли че си се пре**ал просто комбинацията от едно временната смяна на съединител и амортесьори е винаги солена независимо дали колата ти е стара или по-нова.В крайна сметка амортесьорите може да почакат малко :wink:


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот red.devilll » Пет 01 юли 2011 14:22


stefan4o написа:Имам спомен, че най-евтиното жило, което е ръчно регулируемо е от порядъка на 30 лева. По-читавите са по 50-60. Общо взето при колегата се е получила следната класическа ситуация. Човекът има кола, която в момента я струва 1000 лева я не. Изчаква да й се съберат ремонти за 500-600 лева (половин цена на колата) и я продава. "То има само да се смени това, това и онова, нищо работа, много ще си доволен". И накрая като удариш калема си купуваш още една кола. Класика в жанра :beer
Може и в час по история да са зделани не знам не ги продавам нито произвеждам, аз съм купувач. Преди 2 години го купих за няма и 60 лв. феродовия диск.Магазина мисля, че се казваше евро 07 ама не съм сигорен.

Говорех за пълен комплект, не половин mhihi При тези цени на труд не виждам смисъл да се правят подобни изпълнения. Те като му отворят два пъти кутията да го сменят са ти 200 лева само за труд, колкото струва един комплект :beer Плюс това от Евро 07 няма да си купя дори крушка за фаровете, пък да не говорим съединител :не:
Относно натискането на съединителя - когато смених моя преди 3 години със Закс, педалът се натискаше с малкия пръст на крака, беше като перце, все едно колата е с помпи, а не с жило :beer

Колега много негативно си настроен към евро07? какви са частите в авто+ като марка ако в еврото марката е същата и качеството е същото. А само да попитам такива разбирачи като тебе-знаеш ли по колко пъти на ден пазаруват колите на косер,ауто1 и ауто+ от евро 07 :roll: . Ако искаш някой ден си направи труда да застанеш пред някой магазин и да видиш кой голями фирми пазаруват и на място се маха итикета с евро07 и се лепва дадената фирма :banghead: .Имам познат,който пазарува от еврото и от ауто+ и цените са доста по-различни а качеството е същото.Разликата е че ауто+ работят и с оригинални части ор порше опел и т.н,а еврото си внася всичко и не прекупуват нищо.Във форума имаше един колега от еврото може да сподели кои магазинни мрежи пазаруват от тях и после ще трябва за накладки да ходим до швабите ако мислим всички така :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот stefan4o » Пет 01 юли 2011 14:41


От Евро07, колегата може ли да си закупи съединител Лук и амортисьори Boge/Bilstein примерно? Няма как някои вериги магазини да работят с всички марки за афтърмаркет части, сещаш ли се? Щото ако искам да си закупя част от тези марки, които ти посочих съвсем логично е да потърся фирма, която работи с тях :beer


иванчо
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 07 авг 2010 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот иванчо » Пет 01 юли 2011 19:07


Всичко съм купил, та и още неща. Абе ще стане нова. Сега ще ходя в Гръцко на море и като се върна ще сменя всичко и ще я боядисам тук-там, пастирам и ще я снимам да я видите. Само кажете кога ще се черпим:) По принцип в евро07 ми предложиха съедеинител Лук. Там продават качествени, средно качество и евтини неща... ти си избираш кое да си купиш.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот stefan4o » Пет 01 юли 2011 20:32


На прима виста видях с кои марки работят. Те може да ти предложат, ама това не значи, че няма да го купят от някой друг доставчик, да сложат надценка и да ти го продадат. В сферата на търговията да върнеш клиент е кощунство. Дори само и само да си доволен могат и с много минимална надценка да ти препродадат нещо :beer
Джетата тъмно синя ли е на цвят? В Карс или Мобиле гледах една с подобно на твоето описание за 950 лева :roll: Ако е тя, доста работа по ламарините ще имаш scare Стискай зъби, събирай пачка, че тези коли са истинска бездънна яма за пари, от опит говоря mhihi Винаги има какво да им се прави и сменя :kissy:


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот dragozow » Съб 02 юли 2011 6:17


На 24 години...няма как да няма ръжда. Все пак е Голф и е оцеляла, ако търсиш Алфа или Фиат от тия години трудна работа да намериш в движение. Аз съм се возил преди години в такова GTD и вървеше много. Иначе със сигурност ще хвърлиш много пари ако искаш да стегнеш всичко. Аз не бих рискувал с дизел на толкова години.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот stefan4o » Съб 02 юли 2011 6:25


Абсолютно съгласен. Беше ме избило миналата седмица да мина на ТД. Набелязах една от Стара Загора, питах момчето в скайп за адреса, на който е колата. Каза ми, че нямала ръжда. Отидох резервиран да я видя и се оказах прав. Отдолу маската под бронята беше ужасна, някакви телове и пресукани проводници видях до нея. Отделно почти нямаше детайл по колата, по който да няма забележда и да не иска намеса от бояджия. Праговете й вече бяха тръгнали (моите смея да кажа са почти перфектни) Идеята ми беше да избегна при моята ремонтът по ламарините и профилактиката на мотора, която искам да му направя (за двете неща 700 лева няма да ми стигнат предполагам). А то се оказа, че тази е МНОГО по-зле от моята кола. Да се намери читава такава кола без да има ремонти за поне 1000 лева по нея май е голям късмет. Все пак не съм се отказал от търсенето на такава кола. Даже ако намеря с климатик може и да се понапъна да я купя mhihi Това е единственото всъщност, което ми липсва и което би ме накарало да си сменя колата на тоя етап :Mr Green Fun


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот red.devilll » Съб 02 юли 2011 19:54


[quote="stefan4o"]На прима виста видях с кои марки работят. Те може да ти предложат, ама това не значи, че няма да го купят от някой друг доставчик, да сложат надценка и да ти го продадат. В сферата на търговията да върнеш клиент е кощунство. Дори само и само да си доволен могат и с много минимална надценка да ти препродадат нещо :beer
Колега,изобщо не си запознат еврото не прекупуват от никоя верига за разлика от повечето,които купуват от тях.Ако искаш мога да ти дам тел на еврото и да звъннеш за да попиташ какво предлагат и ако ти кажат,че нямат дадена част ще ти кажат кога могат да ти я доставят и в кой обект е пък ти ако искаш може да звъннеш да питаш дали я имат там дадената част.Май сами си чешеш пръстите в клавиатурата с това което пишеш :deal


иванчо
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 07 авг 2010 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот иванчо » Съб 02 юли 2011 21:55


Честно казано отдолу няма ръжда, понеже днес погледнах. Обаче като разглобихме съединителя (който е обратен) неможем да се светнем къде да поставим едно малко лагерче което ни дадоха в магазина в комплекта. По принцип колата когато работи издава един шум специфичен за лагер на съединител. Като натисна педала на съединитела и спира да шуми. Също изчезва и когато е на свободна скорост и подал леко газ и вдигна оборотите. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем или да сгобяваме обратно новите части.


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот bobi_diesel » Съб 02 юли 2011 22:38


Отзад на кутията.Трябва да свалите зелената капачка с логото на vw.На лоста на съединителя има една пластмасова щипка.Махате я и пускате лоста надолу.След това можете да свалите лагера.Тоя шум го има почти при всички с обратен съединител.Дразнещо е,но не е проблем.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот Ljubon » Съб 02 юли 2011 23:02


samo ra4na na zavoite написа:В крайна сметка амортесьорите може да почакат малко :wink:

Карането с изпуснали задни амортисьори е изключително опасно и рисковано! При по-висока скорост и неравен път задницата се подмята и колата може да стане неуправляема! По-опасно е, отколкото предните амортисьори да са изпуснали. :012:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот emiltd » Нед 03 юли 2011 0:25


Ljubon написа:
samo ra4na na zavoite написа:В крайна сметка амортесьорите може да почакат малко :wink:

Карането с изпуснали задни амортисьори е изключително опасно и рисковано! При по-висока скорост и неравен път задницата се подмята и колата може да стане неуправляема! По-опасно е, отколкото предните амортисьори да са изпуснали. :012:


Подкрепям това мнение :да:
Друг момент е,че както до пружините,така и до тампоните на моста идва значително по-голямо натоварване,което иначе здравия амортисьор компенсира в голяма степен.И ето как от един не навреме решен проблем,възниква втори,трети и т.н.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта