Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
иванчо
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 07 авг 2010 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот иванчо » Нед 03 юли 2011 17:05


bobi_diesel написа:Отзад на кутията.Трябва да свалите зелената капачка с логото на vw.На лоста на съединителя има една пластмасова щипка.Махате я и пускате лоста надолу.След това можете да свалите лагера.Тоя шум го има почти при всички с обратен съединител.Дразнещо е,но не е проблем.

O.K. Точно така направихме. А щума от къде идва, от кой лагер или какво там.




Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот bobi_diesel » Нед 03 юли 2011 17:17


Тоя шум до колкото знам(не съм виждал) идва от лагерите на валовете,ако е карана без необходимото количество масло.Карай и да не ти пука.Смени и маслото с 75в90 пълна синтетика и пей сърце eusa


иванчо
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 07 авг 2010 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот иванчо » Нед 03 юли 2011 17:46


bobi_diesel написа:Тоя шум до колкото знам(не съм виждал) идва от лагерите на валовете,ако е карана без необходимото количество масло.Карай и да не ти пука.Смени и маслото с 75в90 пълна синтетика и пей сърце eusa

Така и ще направя, и някаква добавка ще бодна пък ще видим дали ще има разлика. Препоръки за добавка някаква имате ли?


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 03 юли 2011 19:01


emiltd написа:
Ljubon написа:
samo ra4na na zavoite написа:В крайна сметка амортесьорите може да почакат малко :wink:

Карането с изпуснали задни амортисьори е изключително опасно и рисковано! При по-висока скорост и неравен път задницата се подмята и колата може да стане неуправляема! По-опасно е, отколкото предните амортисьори да са изпуснали. :012:


Подкрепям това мнение :да:
Друг момент е,че както до пружините,така и до тампоните на моста идва значително по-голямо натоварване,което иначе здравия амортисьор компенсира в голяма степен.И ето как от един не навреме решен проблем,възниква втори,трети и т.н.



Очакват подобен коментар.Колеги не ме разбирайте погрешно и аз съм на мнение ,че колата трябва да е технически изправна,но за съжаление от финансова гледна точка много хора си карат колите отлагайки важен ремонт.

:) :) :)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот milmar » Нед 03 юли 2011 21:17


иванчо написа:Нов съм и търсих с търсачката, но ненамирам много инфо. Харесах си една двойка турбо 1.6GTD. 87год. с тясната броня, с голям прозорец. Пали с показването на ключа, но ми се срува, че трябва още да върви. Стрелката на температурата застава малко след средата. Нормално ли е. Педала на съединителя е малко по-твърд. Така ли е. Какъв е действителния нормален разход на нафта. Има малко ръждички. Къде гният най много. Направо кажете какво да тествам и да преценя дали да я набождам. Разликата с Джетата само в багажника ли е, че се колебая и за една Джета пак 1.6TD,88год.


1,6 TD съм карал , то ми е слабост :) , само че на Г1 , "най-новите" модели - '83 набор :да: . Честно , много ме кефеше . Разход 5,5 до 6 разход градско , зимата до 6,5 л /100 , извънградско - под 4 :да: , а аз не съм спокоен шофьор :) .

Огледай добре праговете , огледай ламарината на пода от средата напред , там където стъпват хората на предната седалка , най-вече носещите детайли . Спри на равно място и огледай как се отварят/затварят вратите , после спри на "калъч" :D , ако има осезателна разлика и особенно ако купето деформира , та не можеш да затвориш вратите като хората scare . Огледай ботушите , основно предните !

Моторетка - ако нямаш възможност да тестваш компресия , откачи подгрева и на студен мотор не би трябвало да имаш проблем да запалиш , без никаква неравномерност в работата на мотора , възможно е да поизпуши само леко за 1-2 секунди . (за незапознатите , това не е TDI и си иска погрева дори и лятото :wink: ) . Огледай как е охладителната система , ако колата се кара на "разхлабена капачка) на разширителния съд , защото "така трябва" - бягай далече - съмнение за спукана глава , много често срещан проблем , много лесно става при тези мотори :| . Ако надува маркучите и без да е загряла , или има мехурчета в разширителния съд при студен мотор :( .
Съединител твърд - най-често значи износен , макар и да не боксува в момента .

Последна промяна от milmar на Нед 03 юли 2011 21:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот stefan4o » Нед 03 юли 2011 21:19


Колега, дал си добри съвети ама... човекът си взе Джетта 1.6ТД :beer


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот milmar » Нед 03 юли 2011 21:23


stefan4o написа:Колега, дал си добри съвети ама... човекът си взе Джетта 1.6ТД :beer


Е , и ? Да е жив и здрав и да има късмет с нея :да: !
Разликата в купетата едва ли е съществена , а мотора за който аз говоря е същия !

Признавам , не съм чел цялата тема :) !


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот Ljubon » Пон 04 юли 2011 9:07


milmar написа: Съединител твърд - най-често значи износен , макар и да не боксува в момента .

Не мога да се съглася с това твърдение! Имам един Пасат Б2, на който съединителят е доста твърд, така си е бил винаги и работи перфектно. Оригиналният от завода е още. :D


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот milmar » Пон 04 юли 2011 9:46


Ljubon написа:
milmar написа: Съединител твърд - най-често значи износен , макар и да не боксува в момента .

Не мога да се съглася с това твърдение! Имам един Пасат Б2, на който съединителят е доста твърд, така си е бил винаги и работи перфектно. Оригиналният от завода е още. :D


Логиката е свързана с механизъма на действие на самия съединител . При нов (или не много износен)съединител диафрамената пружина е "изпъната" и е на "кантар" и едно леко натискане в централната и част (там където се оказва натиска посредством коаксиалния лагер) и тя освобождава . А когато съединителя се износи , тази диафргма се отпуска много , за да обере празното място :D и после по-трудно се натиска за да отдели . За да ти стане ясно , трябва да разгледаш кинематична схема на един съединител , или да го видш "на живо" .

Сега , на кола на която съединителя по "принцип" си е твърд в сравнение с друга , и разни подобни сравнения - не коментирам .
Плюс това цялата тази работа става много плавно с износването . Не е "вчера беше добре , а днес се поизноси и е твърд педала" mhihi . Освен това съединителя още дълго време ще си работи , до момента в който започне и да приплъзва .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот stefan4o » Пон 04 юли 2011 10:18


За твърдостта и аз не мога да се съглася. Тоя съединител като е оригинален на колко км пробег е? При мен преди да сложа нов го натисках с "двата крака". После се скъса жилото и стана ясно, че е за смяна. Смениха ми го с нов Закс и стана лек като перце, сравнено с това на Пассат Б5.5, който е с помпи и се натиска доста леко. Сравнението го дадох, за да не каже някой, че е субективно усещането :beer В началото ми беше много странно усещането без почти никакво усилие го натисках за да отдели :shock


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот Ljubon » Пон 04 юли 2011 11:50


stefan4o написа: Тоя съединител като е оригинален на колко км пробег е?

Ако въпросът е към мен - 218к, реални. :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот stefan4o » Пон 04 юли 2011 12:35


Значи ако правилно съм те разбрал, според теб и нов да сложиш ще е толкоз твърд като оригиналния на 218к км? :shock


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот red.devilll » Пон 04 юли 2011 14:16


Ljubon написа:
stefan4o написа: Тоя съединител като е оригинален на колко км пробег е?

Ако въпросът е към мен - 218к, реални. :да:

На 218 000 раелни но и на 20 години,все пак и времето си оказва влияние върху материала.
А със смяната на нов комплект съм сигурен,че педала няма да се усеща как се натиска. Имал съм късмета да сменя до сега 5 коли и на всички да сменям съединител и на всички ефекта е един и същ независимо дали е с помпи или с жило.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот Ljubon » Пон 04 юли 2011 15:01


stefan4o написа:Значи ако правилно съм те разбрал, според теб и нов да сложиш ще е толкоз твърд като оригиналния на 218к км? :shock

За нов не знам, казах, че оригиналния винаги е бил твърд.
red.devilll написа:На 218 000 раелни но и на 20 години...

За да бъдем точни - 26г. mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф2 1.6GTD

Мнениеот stefan4o » Пон 04 юли 2011 15:29


Нещо си в грешка, колега. Какво значи винаги е бил твърд? Ти от колко км я караш?? От нова ли е така? Аз съм готов да се обзаложа на много бири, че с нов комплект и жило ще го натискаш с един пръст :Mr Green Fun



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt, licho58 и 44 госта