Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот kr86 » Пон 04 юли 2011 15:28


Не е баланс. Като скъсаш полуоска или счупиш каре вместо да падне полуоската и да стане мармалад тя се подпира на магарето благодарение на тампона и няма други поражения по карантиите.




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот rmk » Пон 04 юли 2011 17:30


Въобще не ми е ясно как това нещо може да предпази карантията при счупване на най различни възли като външно каре, вътрешно каре или самата полуоска, но определено ако не е закрепено добре и излети в движение може да направи доста поразии. Колегата ако ще го слага да внимава много дали добре го е закачил.

Иначе голф 3 и 4 имат едно като тухличка под дясната полуоска (което не съм виждал при голф 2) и това наистина предпазва полуоската да изпадне надолу в движение и да заоре в пътя, но този тампон/балансьор или там каквото е не виждам какво ще предпази...


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот bobi_diesel » Пон 04 юли 2011 21:21


На г2 е гумен,много по-малък от на г3/г4.Стои като ластика с няколко тежести.Просто е абсурд да предпази нещо.Полуоската не може да падне заради едни отвори на самия блок (от една страна) и от друга заради магарето.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот ZeroCool » Пон 04 юли 2011 23:27


Мисля че минавам на варианта да не го слагам...ако ставаше да го набия...вероятно щях да го сложа..но проблема е че то е залепено това нещо принципно..и сега като го вкарам в новата полуоска...се вътри върху нея...тоест има луфт..мислех да го сложа и залепя....
Но след мислене и вашите мнения, ще бъде без него...в сряда монтирам и да се надяваме ще покарам малко :)


Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот anton4o » Вто 18 дек 2012 21:34


"тези тежести на полуоските не са балансиращи тежести, а са просто тежести - увеличават масата на вала на полуоската с цел да свалят резонансната му честота. е тази честота се случва да се получи като за висока скорост. като изпадне в резонанс това желязо, започва да трепти, да се тресе, а понякога и се огъва. не винаги това с еусеща, понякога се поглъща от околните части. проблем има в местата на контакт с 'съседите - съчми на лагери, шлици, съчми и части на карето. в точките на контакт вибриращата част върши работа, подобна на работата на машина за къртене на бетон върху бетона. естествено, става дума за микроразрушаване, хилядни от милиметъра за цял ден каране, но това е достатъчно зле. "



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor и 74 госта