Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
Не е баланс. Като скъсаш полуоска или счупиш каре вместо да падне полуоската и да стане мармалад тя се подпира на магарето благодарение на тампона и няма други поражения по карантиите.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
Въобще не ми е ясно как това нещо може да предпази карантията при счупване на най различни възли като външно каре, вътрешно каре или самата полуоска, но определено ако не е закрепено добре и излети в движение може да направи доста поразии. Колегата ако ще го слага да внимава много дали добре го е закачил.
Иначе голф 3 и 4 имат едно като тухличка под дясната полуоска (което не съм виждал при голф 2) и това наистина предпазва полуоската да изпадне надолу в движение и да заоре в пътя, но този тампон/балансьор или там каквото е не виждам какво ще предпази...
Иначе голф 3 и 4 имат едно като тухличка под дясната полуоска (което не съм виждал при голф 2) и това наистина предпазва полуоската да изпадне надолу в движение и да заоре в пътя, но този тампон/балансьор или там каквото е не виждам какво ще предпази...
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
На г2 е гумен,много по-малък от на г3/г4.Стои като ластика с няколко тежести.Просто е абсурд да предпази нещо.Полуоската не може да падне заради едни отвори на самия блок (от една страна) и от друга заради магарето.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
Мисля че минавам на варианта да не го слагам...ако ставаше да го набия...вероятно щях да го сложа..но проблема е че то е залепено това нещо принципно..и сега като го вкарам в новата полуоска...се вътри върху нея...тоест има луфт..мислех да го сложа и залепя....
Но след мислене и вашите мнения, ще бъде без него...в сряда монтирам и да се надяваме ще покарам малко
Но след мислене и вашите мнения, ще бъде без него...в сряда монтирам и да се надяваме ще покарам малко

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?
"тези тежести на полуоските не са балансиращи тежести, а са просто тежести - увеличават масата на вала на полуоската с цел да свалят резонансната му честота. е тази честота се случва да се получи като за висока скорост. като изпадне в резонанс това желязо, започва да трепти, да се тресе, а понякога и се огъва. не винаги това с еусеща, понякога се поглъща от околните части. проблем има в местата на контакт с 'съседите - съчми на лагери, шлици, съчми и части на карето. в точките на контакт вибриращата част върши работа, подобна на работата на машина за къртене на бетон върху бетона. естествено, става дума за микроразрушаване, хилядни от милиметъра за цял ден каране, но това е достатъчно зле. "
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor и 75 госта