Сдобих се с Поло 6N1, 60 к.с., 44 Kw, 1390 куб.см, 1995г., 5 врати, 220000 км. Иска ми се да му пооправя някои от недостатъците:
- изгоряла колона(пищялка) ляво горе на таблото
- капаците(корите) на колоните на вратите и на таблото отгоре са захабени и без щипки и стоят незатворени
- ключалката на жабката е повредена ( липсва само бутона за ключа)
- липсва врътката(отворено-затворено) на въздухопровода на таблото до дясната врата
- липсват две пластини на средния(на таблото) въздухопровод, които регулират посоката на въздука дясно-ляво
-скъсано и деформирано е уплътнението на купето( там където прилепва към предна щофьорска врата
- колана на шофьорската седалка не прибира обратно и си виси, т.е. прибира много бавно и с помощ
- на таблото не светят врътките за вентилация и запалка/пепелник
Моля за съвет, кой и къде може да помогне, защото сам и при набедени приятели-майстори едва ли ще се получи нещо прилично и ще се поначупят щипки и т.н.
Благодаря предварително на VW Polo-джиите за съветите и помоща!



Здравейте, нов собственик на старо Polo съм
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
1-во честито за новата/стара кола.
Относно жабката и таблото разходи се из моргите. Сеат Ибиза и Поло са еднакви отвътре такаче присаждането е без проблем.
Някои доста е буйствал в таз кола ...
П.П : При мен също не светят запалка и врътките за въздуха. Накой ако може да каже как се разглобява и кви лампи светят там.
Относно жабката и таблото разходи се из моргите. Сеат Ибиза и Поло са еднакви отвътре такаче присаждането е без проблем.
Някои доста е буйствал в таз кола ...

П.П : При мен също не светят запалка и врътките за въздуха. Накой ако може да каже как се разглобява и кви лампи светят там.
- POLOver
- Мнения: 228
- Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Първо: честита количка !
За колонките - направо сменявай и другата - вградените са толкова ужасни, че няма накъде. Ключалката на жабката на първо време можеш да я смениш с тази от капака на бушоните. Колана - първо го отвори за да локализираш проблема
Врътките за вентилация и пепелник се осветяват със световод, най-вероятно е счупен - може да се направи с диоди - според мен по-добрия вариант. За счупените и липсващи работи търсиш по моргите, както предложиха колегите, а като намериш ПОЛО/Ибиза на части може да ми пуснеш едно лично, че и на мен ми трябват нЕкои работи, ама все нямам време да обикалям 

За колонките - направо сменявай и другата - вградените са толкова ужасни, че няма накъде. Ключалката на жабката на първо време можеш да я смениш с тази от капака на бушоните. Колана - първо го отвори за да локализираш проблема


- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
честно казано никой майстор освен,ако не ти е личен приятел няма да се занимава с такива "ремонти" това влиза в графата" направи си сам" така че дерзай смело
Е за колонките например може да отидеш да си ги купиш от Техномаркет /след консултация с момчетата от монтажния център какви ти трябват/ и после те ще ти ги монтират /срещу скромно заплащане/ 


Lizard написа:П.П : При мен също не светят запалка и врътките за въздуха. Накой ако може да каже как се разглобява и кви лампи светят там.
Сваляш си касетофончето, бъркаш смело и изваждаш еднин пластмасов полукръг на който има лампичка (тая платсмаса се намира точно на гърба на втората врътка и е с 2 или 3 щипчици)- е това ти осветява врътките за въздуха и циферблатите им. Внимавай понеже точно под тази пластмаса се намират едни доста финни светлоотводи.
Оффтопик
Здрав светлоотвод + светодиод/и
Да ама не
Направих си тоя експеримент.. и останах разочарован. Вариант това да стане без много много модификации (но все пак със) е да успееш да изтеглиш по навътре държача за лампата, на който евентуално си забол светодиода. Целия проблем е че светодиода свети супер.. но само напред.. т.е излъчваната светлина на страни можем да кажем че е нищожна. Обаче ако не се правят модификации, а само забодеш светодиода на мястото на лампата, той влиза в един цилиндър който е светлоотвод и свети напред.. т.е не осветява светлоотвода. В крайна сметка трябва да е пълен мрак, че да видиш, че нещо свети
Вариант 1: Успяваш да изтеглиш държача по назад.
Вариант 2: По стъпките на един немец (луд!) http://coolchip.de
Вариант 3: Не го барай
POLOver написа:Врътките за вентилация и пепелник се осветяват със световод, най-вероятно е счупен - може да се направи с диоди - според мен по-добрия вариант.
Здрав светлоотвод + светодиод/и
Да ама не


Вариант 1: Успяваш да изтеглиш държача по назад.
Вариант 2: По стъпките на един немец (луд!) http://coolchip.de
Вариант 3: Не го барай

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта