Здравейте, нов собственик на старо Polo съм

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
emilpolo
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Здравейте, нов собственик на старо Polo съм

Мнениеот emilpolo » Чет 24 авг 2006 11:07


Сдобих се с Поло 6N1, 60 к.с., 44 Kw, 1390 куб.см, 1995г., 5 врати, 220000 км. Иска ми се да му пооправя някои от недостатъците:
- изгоряла колона(пищялка) ляво горе на таблото
- капаците(корите) на колоните на вратите и на таблото отгоре са захабени и без щипки и стоят незатворени
- ключалката на жабката е повредена ( липсва само бутона за ключа)
- липсва врътката(отворено-затворено) на въздухопровода на таблото до дясната врата
- липсват две пластини на средния(на таблото) въздухопровод, които регулират посоката на въздука дясно-ляво
-скъсано и деформирано е уплътнението на купето( там където прилепва към предна щофьорска врата
- колана на шофьорската седалка не прибира обратно и си виси, т.е. прибира много бавно и с помощ
- на таблото не светят врътките за вентилация и запалка/пепелник
Моля за съвет, кой и къде може да помогне, защото сам и при набедени приятели-майстори едва ли ще се получи нещо прилично и ще се поначупят щипки и т.н.
Благодаря предварително на VW Polo-джиите за съветите и помоща!




Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 24 авг 2006 17:18


1-во честито за новата/стара кола.

Относно жабката и таблото разходи се из моргите. Сеат Ибиза и Поло са еднакви отвътре такаче присаждането е без проблем.

Някои доста е буйствал в таз кола ... :D

П.П : При мен също не светят запалка и врътките за въздуха. Накой ако може да каже как се разглобява и кви лампи светят там.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 24 авг 2006 20:30


виж в раздел "сервизи" за Ваското1 и Никси. и двамата могат да ти могнат, но преди това обиколи моргите и си намери чарковете които ти трябват.


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Пет 25 авг 2006 19:08


Първо: честита количка !
:welcomee

За колонките - направо сменявай и другата - вградените са толкова ужасни, че няма накъде. Ключалката на жабката на първо време можеш да я смениш с тази от капака на бушоните. Колана - първо го отвори за да локализираш проблема :) Врътките за вентилация и пепелник се осветяват със световод, най-вероятно е счупен - може да се направи с диоди - според мен по-добрия вариант. За счупените и липсващи работи търсиш по моргите, както предложиха колегите, а като намериш ПОЛО/Ибиза на части може да ми пуснеш едно лично, че и на мен ми трябват нЕкои работи, ама все нямам време да обикалям :oops:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 25 авг 2006 19:38


честно казано никой майстор освен,ако не ти е личен приятел няма да се занимава с такива "ремонти" това влиза в графата" направи си сам" така че дерзай смело :lol: Е за колонките например може да отидеш да си ги купиш от Техномаркет /след консултация с момчетата от монтажния център какви ти трябват/ и после те ще ти ги монтират /срещу скромно заплащане/ :wink:


Потребителски аватар
deso
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот deso » Съб 26 авг 2006 1:23


Lizard написа:П.П : При мен също не светят запалка и врътките за въздуха. Накой ако може да каже как се разглобява и кви лампи светят там.


Сваляш си касетофончето, бъркаш смело и изваждаш еднин пластмасов полукръг на който има лампичка (тая платсмаса се намира точно на гърба на втората врътка и е с 2 или 3 щипчици)- е това ти осветява врътките за въздуха и циферблатите им. Внимавай понеже точно под тази пластмаса се намират едни доста финни светлоотводи.


Потребителски аватар
deso
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот deso » Съб 26 авг 2006 1:38


Оффтопик
POLOver написа:Врътките за вентилация и пепелник се осветяват със световод, най-вероятно е счупен - може да се направи с диоди - според мен по-добрия вариант.


Здрав светлоотвод + светодиод/и
Да ама не :lol: Направих си тоя експеримент.. и останах разочарован. Вариант това да стане без много много модификации (но все пак със) е да успееш да изтеглиш по навътре държача за лампата, на който евентуално си забол светодиода. Целия проблем е че светодиода свети супер.. но само напред.. т.е излъчваната светлина на страни можем да кажем че е нищожна. Обаче ако не се правят модификации, а само забодеш светодиода на мястото на лампата, той влиза в един цилиндър който е светлоотвод и свети напред.. т.е не осветява светлоотвода. В крайна сметка трябва да е пълен мрак, че да видиш, че нещо свети :)

Вариант 1: Успяваш да изтеглиш държача по назад.
Вариант 2: По стъпките на един немец (луд!) http://coolchip.de
Вариант 3: Не го барай :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта