Здравейте всички!!!
Нов съм изчетох почти всички теми но сходен проблем на моя не намерих и за това реших да пусна тема, ако съм сбъркал нещо моля да ме извините.
Отскоро съм собственик на пасат 1.8i с двигател PF. Има монтирана газова уредба.
1. След монтажа на газовата уредба на газ при скорост по - голяма от 70 км/ч не изключвам от скорост защото двигателя гасне. Отидох на майстор и той ми извади маткуча които дърпа въздух от емблемата като каза че това е нормално за пасатите но проблема не изчезна. 3...4 след монтажа на газовата уредба започнаха да играят оборотите на двигателя като я оставя да работи на място от около500 до към 2000 без значение дали е топла или студена. Смених въздушния филтър но нищо. Като си поиграя малко с педала на газта оборотите застават на малко под 1000 и не мърдат
2. Отскоро започна да прави проблем и на бензин - отново без значение каква е температурата на двигателя опитва се да гасне, на място като я изфорсирам има прекъсване до към 3000 оборота и след тези обороти не се усеща че прекъсва. При падане на оборотите от 3000 стрелката на оборотомера подминава 900 двигателя почти загасва (свтва лампата за зареждане) и ги качва отново на около 900, след което стрелката съвсем малко мерда.
3. Като я купих километража показва с 20 км/ч повече - стария собственик каза че сменил само жилото на километража и от тогава е така
Много ви моля ако някой може да ми помогне какво да правя поне по първите два въпроса защото гледах в ауто датата и там пише ,че няма букса за диагностика
Предварително Ви благодаря
P.S. Забравих да спомена че колата е произведена през 1989 год.
Проблем с оборотите на газ и бензин при Пасат с двигател PF
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
елементарното
Провери делко, свещи, смени бензинов филтър, после центровка на запалването и ако не се оправи на стенд!
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Смених свещите, палец, капачка и кабели нищо не се промени. Като го запаля сутрин страшно мирише на бензин. Прекъсването си продължава, а след изминати 50 км. свалих свещите и 4-те бяха черни!!! Посъветваха ме да си проверядатчика за температурата - сложих съпротивление със стойност 220 ома което според autodata отговаря на 90...100 градуса - двигателя беше загрял до 70 градуса (поне толкова отчетох по уреда на таблото) промяна отново нямаше.
Тогава реших да си направя един експеримент. Както двигателя беше загрял на 70 градуса вместо датчика за температура отново включих съпротивление 1,7к ома което отговаря на 30 градуса на двигателя според autodata и прекъсването спря
моля ви се помогнете

Тогава реших да си направя един експеримент. Както двигателя беше загрял на 70 градуса вместо датчика за температура отново включих съпротивление 1,7к ома което отговаря на 30 градуса на двигателя според autodata и прекъсването спря



моля ви се помогнете


- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
PF е пълна инжекция и на газ работи добре с изключение на това, оборотите се изменят от около 500 до около 1500...2000. Това не мисля че е от газовата защото те и на бензин се изменят само че в по малки граници. По големия проблем ми е че на бензин много прекъсва и цапа свещите. Тук в Русе ходих на 2...3 сервиза и ми казват "ако смениш дюзите може да се оправи" или "мисля че дебитомера е виновен" казаха ми също "смени ламбда сондата и ако не се оправи тогава търси друго" но никой на смее да ми каже смени това и това и работата ще се оправи. Т.е. в нито един сервиз не бяха сигурни в преценката си!!!! Даже на едно място ме посъветваха "изхвърли тоя немски боклук и си вземи едно рено да се отвозиш"
Аз не искам да сменям Пасата - всичко по окачването и предницата е сменено компресията на 4-те цилиндъра е еднаква - 10.5 от никаде не се е показала ръжда а и си ми харесва като автомобил само тоя двигател...
P.S. Обръщам се към °niksi° и aron1 защото видях че тяхният двигател е като моя PF моля ви ако имате възможност да направите едно измерване като дадеш на контакт какво е напрежението върху клапана за празния ход, за което предварително ви благодаря. А и aron1 Аз в момента се подвизавам в Русе - студент съм
Мерси за отговорите и успех на всички[/b]





Аз не искам да сменям Пасата - всичко по окачването и предницата е сменено компресията на 4-те цилиндъра е еднаква - 10.5 от никаде не се е показала ръжда а и си ми харесва като автомобил само тоя двигател...



P.S. Обръщам се към °niksi° и aron1 защото видях че тяхният двигател е като моя PF моля ви ако имате възможност да направите едно измерване като дадеш на контакт какво е напрежението върху клапана за празния ход, за което предварително ви благодаря. А и aron1 Аз в момента се подвизавам в Русе - студент съм
Мерси за отговорите и успех на всички[/b]
PASSAT написа:Посъветваха ме да си проверядатчика за температурата - сложих съпротивление със стойност 220 ома което според autodata отговаря на 90...100 градуса - двигателя беше загрял до 70 градуса (поне толкова отчетох по уреда на таблото) промяна отново нямаше.
Тогава реших да си направя един експеримент. Както двигателя беше загрял на 70 градуса вместо датчика за температура отново включих съпротивление 1,7к ома което отговаря на 30 градуса на двигателя според autodata и прекъсването спря![]()
![]()
![]()
моля ви се помогнете![]()
Премери съпротивлението на датчика с мултимер при различни температури на двигателя и виж дали са същите като в таблицата.
Виж дали ти е регулиано смесообразуването на празен ход.
Не знам какви са тези сервизи дето не могат да разберат дали работи ламбдата? Като пуснеш газта смесообразуването се определя от предварително фиксирано съотношение което при 2E се фиксира с байпасен, регулируем канал на клапана на дебитомера или с потенциометър закачен на корпуса на дебитомера. Виж при тебе как е. След това ламбдата мери СО2-то и постепенно компенсира ако не е в норми. В сервиза трябва да видат как е СО2-то без ламбда и дали се регулира нормално с ламбда. Моя двигател го регулирх без датчик ка то отпусках газта и търсих ганиците от които почва да глъхне и го оставих на средата / многооборотен е и се броят оборотите/, след това на уреда ковеше точната стойност за СО2. Ако въртиш обаче трябва да премериш съпротивлението предварително за да може да го върнеш ако не е от него. Огледай да не смуче въздух от някаде. Спри газта от кранчето на бутилката и виж как е на бензин, да не ги меша. Има една зелена книга за ремонт на Пасат където са описани кое как действа и как се тества. Ако дебитомера е с потенциометър не се мери на ом както е в книгата, а се гледа изменението на напрежението на средния извод.
Успех и нЕма да се плашиш, всяко начало е трудно.
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
- Контакти:
Здравейте и моя двигател е същия затова ще пиша тук. От един месец започна да не работи на бензин като подам газ едвам едвам се изфорсирва направо умира и отвреме на време припуква в колектора когато съм на газ работи отлично форсира се на секундата. няма да казвам мойте хипотези какви са за да не ви подвеждам. Очаквам мненията ви. Проверих бензина дава налягане 2.5-3 бара
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта