Защо губи мощност??

Техническа и сервизна информация за Passat
asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Нед 10 юли 2011 20:36


Здравейте колеги :)
Имам пасат 35i 1995g. 2.0 cc 115 k.s. Колата ми не иска да се наема от известно време.. до преди 1 седмица си беше пушка. Напълних резервоара до горе и тръгнах на път, но понеже е лятно време - горещо, нивото на бензина се вдигна. От отдушния маркуч бензинът идва до вакумният филтър - от там ми се разтече бензинът. Но същевременно дросиловата клапа изсмуква от там въздух. Възможно ли е дросиловата клапа да изсмуче бензин, чрез вакум от този вакумен филтър. От него момент до сега косата ми побеля.. Никой нищо не може да каже дори и на диагностичен тест..
Колеги помогнете !!!! :roll: :horror:




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот vit_autosofia » Пон 11 юли 2011 3:58


Нещо нищо неразбрах scare
Какъв е тоз вакумен ф-р.?


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Пон 11 юли 2011 13:44


Дросила нали изсмуква въздух от един тънък маркуч, а този маркуч е свързан за отдушния филтър на резервоара който се намира точно пред дясната гума, на шофьора. Това е вакумния филтър. Мога и по друг начин да ти го обясня.. като клекнеш от дясната страна и си вкараш 10-15см ръката под бронята пред предната гума можеш да хванеш този отдушен филтър.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот radotom » Пон 11 юли 2011 15:41


asiasi написа: Това е вакумния филтър.

Това ли е?
Изображение
Не е вакуумен филтър. Пак е филтър, но с друго предназначение. Всъщност - нарича се канистър за горивни пари от резервоара. Доста неща можеш да намериш за него с 'Търсачката'
Ето набързо какво прави:
Glove написа:...Сега двата маркуча са за гориво единия от тях е за горивото което е нагнетено от помпата в резервоара, а другия е за излишното гориво от системата. Третият маркуч е за бензиновите пари от резервоара, те минават през филтър, който е монтиран отпред под фара от страната на пътника, така наречен канистър, след това минават през един клапан, който се управлява от компа на колата, и след това влиза в смукателният колектор на колата след дроселната клапа. ...


А за 'наемането'... що ли ми се струва познато? :roll:
Със същия двигател съм (или с неговия първообраз - напиши кой е кода на мотора - 2Е, AGG или ADY) и откакто стана жега се мъча да го накарам да върви, ама... той се дърпа! mhihi
За сега се насочвам към датчик за температура на входящия въздух, въпреки, че според VAG-COM показанията са му верни.
... но не мога по друг начин да си обясня чудесен вървеж сутрин рано, по хладина и яко обедняване на сместа по обяд, в жегите...


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Пон 11 юли 2011 16:46


Да точно това е филтъра за който говоря.

Това е двигателя. Ако можеш да ми кажеш къде да видя този код ще е добре. На него пише само "H" и едни цифри.. може би е това номера на двигателя, но това е на немски, смисъл от Германия е колата, и си нямам ни най малка представа какъв код на мотора ми говориш..
Прикачени файлове
d.JPG
.
ggggggg.JPG


Потребителски аватар
Yu
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот Yu » Пон 11 юли 2011 18:11


кода ти го пише в талона с него започва серийния му номер


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот vit_autosofia » Вто 12 юли 2011 19:48


Това има вид на ADY,AGG


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Сря 13 юли 2011 11:10


в талона не ми пише номера на двигатела :?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот radotom » Сря 13 юли 2011 14:59


Не може да не пише! :roll:
Говорим за големия талон, нали?
Освен ако не пише 'без номер', де! Ако е корозирал там блока - може и да го няма ;)

Отвори багажника, тогава и вдигни мокета. В дясната част, на пода на багажника, трябва да имаш залепен един стикер. На него пише номер на рама, номер на двигател, код на скоростната, код на боята... и други такива глезотийки ;)
Търси някой от изброените символи по-горе - AGG или ADY основно.


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Нед 07 авг 2011 20:51


ок но касата е друга а джигатеят е друг
касата ми е малка кубатура а джигателят не
но кабелите ел таблата са оригинални на джигателя
но зад дистрибуторната кап. маи пише нещо
трябжа да видя точно и ясвно кво пише
кажи на какво може дасе далжи този проблем ?


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Нед 07 авг 2011 21:06


Здравейте колеги.Защо като изкарам буксата,която е закачена на дистрибуторната капачка,където към нея идват 3 кабела колата ми работи?Според мен това е датчика на коляновия вал,но като изкарам буксата пак работи.?ЗА ГУБЕНЕТО НА МОЩНОСТ ПРОБЛЕМЪТ ГО ОТКРИХ САМ.АКО ИМА НЯКОЙ СЪС ТАКЪВ ПРОБЛЕМ МОЖЕ ДА СЕ ОБЪРНЕ КЪМ МЕН,ЩЕ ГО ПОСЪВЕТВАМ КАК ДА ОТКРИЕ ПРОБЛЕМА!БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ ЗА МОЯ ПРОБЛЕМ! :)


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Нед 07 авг 2011 21:11


Здравейте отново колеги.Забравих да ви питам защо като запаля колата не работи на тих оборот и трябва да подавам постоянно газ,за да не гаснее около 1-3 минути докато се нормализира.А нормалните му тихи обороти са 200-250-300,на какво се дължи това?Благодаря ви предварително за отговора!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот rudoni » Нед 07 авг 2011 21:37


от горния ти пост разбрах ,че сисе оправил и да се обръщаме към теб за съвети!какво стана тя ? пак пишеш отново и търсиш помощ ,без да си сходелил какво си направил предния път!аз може и да знам ,но няма да ти отговоря докато не се научиш да споделяш тук нещата!за това е този форум!запомни го!


Потребителски аватар
vladobo
Мнения: 474
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
Автомобил: мерцедес
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот vladobo » Нед 07 авг 2011 21:41


rudoni написа:от горния ти пост разбрах ,че сисе оправил и да се обръщаме към теб за съвети!какво стана тя ? пак пишеш отново и търсиш помощ ,без да си сходелил какво си направил предния път!аз може и да знам ,но няма да ти отговоря докато не се научиш да споделяш тук нещата!за това е този форум!запомни го!

1+


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Пет 12 авг 2011 17:04


Освен radotom никой не ми беше помогнал,а ти като не си ми писал как да те посъветвам?Ти докато не се оплачеш на лекаря какъв ти е проблема,той как да ти помогне? :) :да: Нека плюсовите точки да са ваши,а минусовите мои!Намерих проблема с датчика,който е закрепен на дистрибуторната капачка.Ако някой пожелае бих го посъветвал!Желая ви всичко най-хубаво,и безавариино шофиране!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gigov и 50 госта