asiasi написа: Това е вакумния филтър.
Това ли е?

Не е вакуумен филтър. Пак е филтър, но с друго предназначение. Всъщност - нарича се
канистър за горивни пари от резервоара. Доста неща можеш да намериш за него с 'Търсачката'
Ето набързо какво прави:
Glove написа:...Сега двата маркуча са за гориво единия от тях е за горивото което е нагнетено от помпата в резервоара, а другия е за излишното гориво от системата. Третият маркуч е за бензиновите пари от резервоара, те минават през филтър, който е монтиран отпред под фара от страната на пътника, така наречен канистър, след това минават през един клапан, който се управлява от компа на колата, и след това влиза в смукателният колектор на колата след дроселната клапа. ...
А за 'наемането'... що ли ми се струва познато?
Със същия двигател съм (или с неговия първообраз - напиши кой е кода на мотора - 2Е, AGG или ADY) и откакто стана жега се мъча да го накарам да върви, ама... той се дърпа!
За сега се насочвам към датчик за температура на входящия въздух, въпреки, че според VAG-COM показанията са му верни.
... но не мога по друг начин да си обясня чудесен вървеж сутрин рано, по хладина и яко обедняване на сместа по обяд, в жегите...