Макларън винаги са имали потенциал. Иначе нямаше да са това, което са днес. Все пак Рон е една от личностите, инвестирали най-много средства и усилия за развитието на спорта. Дали го харесват или не, влиянието му върху Ф1 през 23-те години с Маковете е огромно.
Иначе да, струва ми се, че Ферари определено правят крачки напред, докато Макларън (че и Ред Бул в известна степен) сякаш тъпчат на едно място. Ако от Уокинг най-накрая се откажат от "алтернативни" стратегии и се стегнат, мисля ще покажат добра скорост. Е, не пропускам и фактора Алонсо, който беше страхотно бърз и безгрешен...
Така или иначе това може да се обърне още в следващия уикенд и аз лично не бих дал каквато и да е прогноза, освен за победа на Фетел...

Пу, пу, мамин убавец от аватара...

(това е само на шега, естествено

)
От Скудерията трябва да помислят много сериозно върху работата с гумите. Следващият път невъзможността да ги загреят бързо може да им коства адски много. На Силвърстоун Хамилтън покри Алонсо, който избяга с невероятно темпо. В следващите състезания, обаче, не е изключено и пилот на Ферари да потъне много бързо в класирането, ако колоната е компресирана зад кола на безопасността примерно, а след това всяко изпреварване коства време. Да не говорим, че това бяха меките гуми. А медиум и твърдите? Напомням, че дори сериозна преднина може да бъде стопена бързо, когато гумите на конкуренцията не са на ниво (справка - Уебър и Хамилтън в Китай).
За заповедите си казах... не виждам смисъл, при положение, че не са крайно наложителни. В интерес на истината започвам да си мисля, че Хорнер не се справя никак добре с управлението на пилотите си. Та те нямат никакъв респект един към друг и Уебър очевидно не е толкова наясно със статуквото, колкото го изкарва Хорнер... В този ред на мисли до някъде разбирам страха му от срещата на Уебър и Фетел на пистата, но нарежданията е хубаво да си ги определят в договорите и в гаража, а не в последните 5 обиколки на яве пред всички фенове. Няма как да преценя дали Марко има прекалено силно влияние върху Хорнер, но определено Доменикали и Уитмарш според мен са далеч напред по отношение на балансиране между пилотите. Изглежда всичко, което крепи биковете е болида на Нюи и амбицията на Фетел...
Някой да сподели какво мисли за прогреса на Хамилтън от 10-та позиция? Някак остана встрани това, а вчера като загледах пак състезанието на запис ми направи голямо впечатление.
