Най-лесно става като си свалиш всичко и си работиш на широко.
Волан,барче при скоростите,таблото,после гредата под таблото (голямата метална),източваш си фреона на колата и си вадиш цялото тяло,както си е цяло.Така си работиш най-спокойно и шанса да прецакаш нещо друго е най-малък.Буксите на климатроника,както и всички други няма как да ги объркаш,понеже са по цветове,а отделно и са направени да не става всяка къде да е.
Общо взето тази процедура е малко сложна,понеже нещата са пластмасови и трябва да пипаш внимателно,за да не изпочушиш всичко,иначе не е космически кораб и не е кой знае какво.
Ако искаш мини през сервиза (
viewtopic.php?f=13&t=44549 ),да източим фреона и после си се забавлявай,след това като си готов,ще я напълним обратно,за да не го изпускаш в атмосферата и да го плащаш после целия,тъкмо ще си имаш и профилактика на климатика.Само че ако го захванеш днес,няма да мога да ти помогна,понеже не съм на работа

