Изпарител -въпрос

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
MAXXYY
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: обл.Търговище

Изпарител -въпрос

Мнениеот MAXXYY » Нед 10 юли 2011 18:31


Сутрин Пасатора ми на газ палеше трудно от 3тото завъртане и един приятел ми каза да махна бобината за принудителното подаване на газ /обогатителя/ а и тя не беше вързана към ключа и не се използва и при него така билао и палел трудно и след като я махнал и си решил проблема.Така и направих днес -махнах бобината и още от раз запали .Ще видя и утре сутринта дали ще запали така.Та въпросът ми е дали ще трябва регулировка на изпарителя и трябва ли да се навие нещо на мястото на бобината понеже сега остана една дупка.Изпарителя е Мимгаз вакумен.Ето и снимка-
Прикачени файлове
20090205155530.jpg




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот agent_kowalski » Пон 11 юли 2011 7:40


Колега не знам дали е правилно така,но можеше да пробваш да обогатиш сместа с четвърт оборот трябва да се подобри.Аз лично на студен двигател като ми пали трудно на газ с натиснат педал на газта до пода и пали почти веднага.Между другото като смених свещите си пали почти веднага и без да натискам педала.Със старите нямах проблем колата си вървеше,не е прекъсвала,но бяха накрая и им беше време за смяна :)
едит: този мимгаз е копие на ловато нали?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот i.e.i » Пон 11 юли 2011 8:06


Сложи 1 шайба и си го монтирай обратно.Вероятно е притискало леко мембраната.


Потребителски аватар
MAXXYY
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: обл.Търговище

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот MAXXYY » Пон 11 юли 2011 19:02


agent_kowalski написа:Колега не знам дали е правилно така,но можеше да пробваш да обогатиш сместа с четвърт оборот трябва да се подобри.Аз лично на студен двигател като ми пали трудно на газ с натиснат педал на газта до пода и пали почти веднага.Между другото като смених свещите си пали почти веднага и без да натискам педала.Със старите нямах проблем колата си вървеше,не е прекъсвала,но бяха накрая и им беше време за смяна :)
едит: този мимгаз е копие на ловато нали?

За да обогатя сместа предполатам че трябва да завия винта за ПХ с четвърт оборот .Свещите смених преди 3 седмици с триполюсни на Бриск /тях ми препоръчаха в сервиза/но май нещо не съм доволен като че ли от тогава пали по трудно на газ.От изпарителя съм доволен за сега градско ми дава разход около 11 извън около 7-7.5 въпреки че постояно се ровя и се мъча да направя най точна регулировка на изпарителя.Чувал съм доста лоши отзиви за турските изпарители но за сега се държи добре.
Относно бобината -ще направя както ме посъветва колегата i.e.i


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот agent_kowalski » Пон 11 юли 2011 19:32


Триелектродните свещи са добри за газ.Аз с триелектродни паля по-лесно на газ.На бензин винаги пали като види ключа.За най-точна настройка отиди на газ анализатор,на око може и да стане може и не съвсем :)


Потребителски аватар
MAXXYY
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: обл.Търговище

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот MAXXYY » Пон 11 юли 2011 19:58


Да знам че газ анализатор е най добре ама аман вече от майстори .Тук в провинциата всеки е майстор че чак те заболява главата от тях а налице нищо и затова гледам да се справям сам.Ама ще разпитам за някой кадърен сервиз или майстор в раьона.
Имам изпарител италиански на другата ми кола на OMVL REG (R90/E)но се прецака и изкам да си го възтановя.5-6год. нямах никакви грижи с него дори и при -15 а разхода беше невероятен.Имали комплект мембрани за този модел и къде мога да си поръчам?


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот agent_kowalski » Пон 11 юли 2011 20:45


Не се занимавай със стар изпарител на 5-6-7- години вземи нов..Иначе за майстор ако пътуваш нещо примерно към варна или търново колеги могат да ти препоръчат предполагам някой.за софия е лесно,ама за провинцията си прав за майсторите че всеки е много велик...


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот Ivan4u » Пон 11 юли 2011 20:51


agent_kowalski написа:Не се занимавай със стар изпарител на 5-6-7- години вземи нов..Иначе за майстор ако пътуваш нещо примерно към варна или търново колеги могат да ти препоръчат предполагам някой.за софия е лесно,ама за провинцията си прав за майсторите че всеки е много велик...


Поне не ни дерат кожите ;)


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот agent_kowalski » Вто 12 юли 2011 8:41


Има го и това,в една друга тема за съединител колегата беше казал че му вземи 80 за труд..тука в софия под 100 трябва да ти е приятел ,и то 100 в много съмнителен сервиз в по-нормален си е 120 процедурата :)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот muns61 » Вто 12 юли 2011 9:32


Както ти каза колегата, подложи шайба, или скъси палеца на обогатителя. Ала си го вържи към ключа, за да палиш зимата нормално.
А колко да подложиш, ще разбереш, като на работещ на празен ход мотор почнеш да навиваш бобинката. Там, където почне да влияе на работата, развиваш 1 оборот. На сина съм го залепил със силикон в резбата да не се върти, при нужда се развива без проблем.


krasimir1971
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот krasimir1971 » Вто 19 юли 2011 13:43


Мога да ти препоръчам сервиз в Разград,но при твоя случай може и сам да се оправиш,а един приятел каза,че си отремонтирал РЕГ-а и е много доволен


Потребителски аватар
MAXXYY
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: обл.Търговище

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот MAXXYY » Вто 19 юли 2011 18:04


А от къде е намерил мембраниза REG-а?Аз търсих и ми предлагаха български но не били качествени и се скапвали за няколко месеца а италиански нямяло .


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот landir » Вто 19 юли 2011 20:14


MAXXYY написа:А от къде е намерил мембраниза REG-а?Аз търсих и ми предлагаха български но не били качествени и се скапвали за няколко месеца а италиански нямяло .

Представителя за РЕГ е в Русе.


krasimir1971
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 28 апр 2011 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Изпарител -въпрос

Мнениеот krasimir1971 » Пет 22 юли 2011 21:18


Вероятно моят човек е сложил български платна,както и аз на ландито,но поне са със стандартни размери,докато предишните(пак нови,Б.Г.)бяха с недобре направени бордове на пластината която контактува между платното и пружината за първа степен,така се получаваше нестабилно(високо)налягане на газта.Това беше и причината да ми го подарят този иозпарител



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта