1-ви пост тук и при това е оплакване - позната картинка нали

Автомобила: Passat B3 G60 Syncro '91. Чист климатик (без троник отзад





Проблема: накратко ЖЕГААААА




Сега сериозно. Изчетох всички теми в този раздел където участва думичката климатик. Най-полезна ми беше онази с присаждането на клима от голф в пасат. Вдигнете я като важна, почти всички проблеми са разгледани в нея...
Започнах отзад напред, а именно от:
1. Панела с врътките вътре в купето. Свалих го, качих си го в нас, направих му пълна профилактика и оглед - вече е ОК. Всичките степени (0,1,2,3,4) си дават контакт, медните пластинки зачистени със шкурка и всичко замерено с мултицета - ОК. Радио бутоните отдолу (norm и max) и те са ОК. Средния радиобутон винаги е затворена веригата а на другите два, когато съответния бутон е натиснат, само тогава е затворена. По индикациите в купето всичко изглежда ОК. Светват си диодчетата на norm или на max в зависимост как е пуснат НЕ МИГАТ, абе 6+... е да ама духа въздуха отвън 1:1

2. Всички предпазители един по един са замерени - всички са здрави. Предпазител 19 (по спомен) независимо, че беше здрав го замених с нов - нищо
3. Търсих релетата, които колегите в съседните теми споменават, признавам си не ги намерих. (нямам упоменатия номер


Това са, ако някой каже кое от всичките е за климата получава една бира автоматично

намерих и едни (които ги има на голфовете) под капака до казанчето за охл. течност:

не са те, или поне нищо не се случва, дори и след подмяната им с други.
4. Когато теоретично климатика би трябвало да работи перката се включва да върти - ОК, обаче на компресора никой не му казва "Айде бе моя, давай" или казано по друг начин при никакви положения в буксата към компресора НЕ идва ток:

Чудих се почесвах се, мислих си да дам на тази букса тестово ток от акумулатора, но като не съм сигурен къде е "+" и къде "-" (зелен и кафяв са, би трябвало кафевия да "-" ама...)и дали изобщо там трябва да са 12В и реших да не рискувам, макар, че така щях да се убедя в коректната работа на компресора като елемент от системата.
Извод според мен - проблема ми е в тоци или някой датчик.
Колеги, помагайте с идеи, насоки... каквото и да е, ще съм Ви благодарен.
п.п. Да използвам момента за една странична питанка: какъв по default трябва да е акумулатора на тази машина, че не е много сигурно прединя собственик при подмяна да не е сложил какъвто му е паднал...
Признавам си по този въпрос не съм търсил info....


