1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот don hose » Нед 03 юли 2011 13:09


Емил ти все не виждаш логика в думите ми:)




Потребителски аватар
turrisi
Мнения: 448
Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
Автомобил: AUDI
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот turrisi » Сря 20 юли 2011 19:06


момци... да питам......колко мм е стандартната тръба (ауспуха)на Джетата 1.6 RF....откъсна се последното гърне от едни трапове в гр.Криводол и сега съм го закърпил само....но искам да сменя ...от - до ....видяха ми се малки тръбите от долу...ако сложа - по големи - проблем ли е?..ще слагам само последно гърне....от двг-то до последното гърне ще е тръба!!!


извинявам се....на автора..


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот emiltd » Сря 20 юли 2011 21:03


turrisi написа:момци... да питам......колко мм е стандартната тръба (ауспуха)на Джетата 1.6 RF....откъсна се последното гърне от едни трапове в гр.Криводол и сега съм го закърпил само....но искам да сменя ...от - до ....видяха ми се малки тръбите от долу...ако сложа - по големи - проблем ли е?..ще слагам само последно гърне....от двг-то до последното гърне ще е тръба!!!


извинявам се....на автора..


40мм...можеш да търсиш и 45мм от РП примерно.Мисля че няма да се отрази отрицателно тази малка разлика,но най-добре си е както си е заводски :да:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 20 юли 2011 22:41


Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1975
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Traytor » Чет 21 юли 2011 0:13


На атмосферките не им ли беше по-добре с гърнета :roll:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот emiltd » Чет 21 юли 2011 2:17


Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.


...защото разчита повече на обороти,отколкото на въртящ момент...това важи основно за бензинови асматици :wink:


Потребителски аватар
kirqka_85
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 11 юли 2010 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот kirqka_85 » Пет 22 юли 2011 13:44


Колеги аз си махнах само средното гърне на моя Пасат и съм доволен не се е променил звука но най важното е че вече я нямам онази досадна вибрация scare която се получаваше докато ускорявам


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Jivko7777 » Съб 23 юли 2011 12:19


Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.


Пълни глупости...


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 23 юли 2011 17:46


Jivko7777 написа:
Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.


Пълни глупости...


:?: :?:


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот martin4o_mom4e » Съб 23 юли 2011 18:10


Права тръба на ф55 от до само крайно (ремус).Разликата е осезаема,работата на мотора става по-лека,вече не се чуди като му дам газ.За бучене не е кой знае какво,даже си е приятно :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1975
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Traytor » Съб 23 юли 2011 18:33


martin4o_mom4e написа:Права тръба на ф55 от до само крайно (ремус).Разликата е осезаема,работата на мотора става по-лека,вече не се чуди като му дам газ.За бучене не е кой знае какво,даже си е приятно :Mr Green Fun

+1 и аз съм само с крайно ремус, но то почти не задържа.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот emiltd » Нед 24 юли 2011 2:23


Golf_Diesel_ написа:
Jivko7777 написа:
Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.


Пълни глупости...


:?: :?:


Не очаквай отговор от човек,който пише "Пълни глупости...",без дори да обоснове твърдението си :screwy
Той или не знае защо го твърди или си мисли че знае нещо,което не знае :Mr Green Fun


ni4ko_vd
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ni4ko_vd » Нед 24 юли 2011 15:50


martin4o_mom4e написа:Права тръба на ф55 от до само крайно (ремус).Разликата е осезаема,работата на мотора става по-лека,вече не се чуди като му дам газ.За бучене не е кой знае какво,даже си е приятно :Mr Green Fun



пусни клип колега


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот martin4o_mom4e » Пон 25 юли 2011 13:48


ni4ko_vd написа:пусни клип колега

http://vbox7.com/play:a2d47e46e3
Вътре е при затворени врати и прозорци :)


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1975
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Traytor » Пон 25 юли 2011 16:44


martin4o_mom4e написа:
ni4ko_vd написа:пусни клип колега

http://vbox7.com/play:a2d47e46e3
Вътре е при затворени врати и прозорци :)

Аз казах че съм със същия мотор и само ремуса е накрая ето при мен как звучи:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта