1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Емил ти все не виждаш логика в думите ми:)
- turrisi
- Мнения: 448
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
- Автомобил: AUDI
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
момци... да питам......колко мм е стандартната тръба (ауспуха)на Джетата 1.6 RF....откъсна се последното гърне от едни трапове в гр.Криводол и сега съм го закърпил само....но искам да сменя ...от - до ....видяха ми се малки тръбите от долу...ако сложа - по големи - проблем ли е?..ще слагам само последно гърне....от двг-то до последното гърне ще е тръба!!!
извинявам се....на автора..
извинявам се....на автора..
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
turrisi написа:момци... да питам......колко мм е стандартната тръба (ауспуха)на Джетата 1.6 RF....откъсна се последното гърне от едни трапове в гр.Криводол и сега съм го закърпил само....но искам да сменя ...от - до ....видяха ми се малки тръбите от долу...ако сложа - по големи - проблем ли е?..ще слагам само последно гърне....от двг-то до последното гърне ще е тръба!!!
извинявам се....на автора..
40мм...можеш да търсиш и 45мм от РП примерно.Мисля че няма да се отрази отрицателно тази малка разлика,но най-добре си е както си е заводски

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.
- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
На атмосферките не им ли беше по-добре с гърнета 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.
...защото разчита повече на обороти,отколкото на въртящ момент...това важи основно за бензинови асматици

- kirqka_85
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 11 юли 2010 20:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Колеги аз си махнах само средното гърне на моя Пасат и съм доволен не се е променил звука но най важното е че вече я нямам онази досадна вибрация
която се получаваше докато ускорявам

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.
Пълни глупости...
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Jivko7777 написа:Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.
Пълни глупости...


- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Права тръба на ф55 от до само крайно (ремус).Разликата е осезаема,работата на мотора става по-лека,вече не се чуди като му дам газ.За бучене не е кой знае какво,даже си е приятно 

- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
martin4o_mom4e написа:Права тръба на ф55 от до само крайно (ремус).Разликата е осезаема,работата на мотора става по-лека,вече не се чуди като му дам газ.За бучене не е кой знае какво,даже си е приятно
+1 и аз съм само с крайно ремус, но то почти не задържа.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
Golf_Diesel_ написа:Jivko7777 написа:Golf_Diesel_ написа:Аз съм забелязал че атмосферна кола без гърнета върви повече, отколкото турбо без гърнета.
Пълни глупости...
![]()
Не очаквай отговор от човек,който пише "Пълни глупости...",без дори да обоснове твърдението си

Той или не знае защо го твърди или си мисли че знае нещо,което не знае

-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
martin4o_mom4e написа:Права тръба на ф55 от до само крайно (ремус).Разликата е осезаема,работата на мотора става по-лека,вече не се чуди като му дам газ.За бучене не е кой знае какво,даже си е приятно
пусни клип колега
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
ni4ko_vd написа:пусни клип колега
http://vbox7.com/play:a2d47e46e3
Вътре е при затворени врати и прозорци

- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби
martin4o_mom4e написа:ni4ko_vd написа:пусни клип колега
http://vbox7.com/play:a2d47e46e3
Вътре е при затворени врати и прозорци
Аз казах че съм със същия мотор и само ремуса е накрая ето при мен как звучи:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта