1.9 ATD загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот tdi fen » Съб 23 юли 2011 14:27


nasko1978 написа:Все едно нямаш дебитомер,пробвай да го изчистиш,пробвай с друг ,смени въздушният филтър! :012:

според мен направо си е за нов дебитомер




neotrace
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот neotrace » Съб 23 юли 2011 16:01


Абе и на мен ми прилича на поумрял...независимо дали даваш газ или не все 540 си показва. Въпроса е дали втората грешка е следствие от това или е нещо друго и независимо. Щото според лога и турбото не прави нужното налягане..


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот milmar » Съб 23 юли 2011 22:54


Този лог ме оставя без думи scare , аз ли прекалих с бирата , или и вие виждате това - на празен ход (и въобще - винаги) искана стойност 1000 ....

ПП ERG-а - също странни стойности :? , целия лог ми се вижда странен ???


neotrace
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот neotrace » Нед 24 юли 2011 11:06


И мен ми е странно, ма аз не разбирам кой знае колко...Vag-com-а мисля че е 908, а що са такива показанията на дебитомера идея си нямам. Дали не го разчита като хората или нещо друго се надявам някой да подскаже от клуба на знаещите.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот nasko1978 » Нед 24 юли 2011 15:34


neotrace написа:Абе и на мен ми прилича на поумрял...независимо дали даваш газ или не все 540 си показва. Въпроса е дали втората грешка е следствие от това или е нещо друго и независимо. Щото според лога и турбото не прави нужното налягане..


1.Да,поумрял е!
2.Да,вследствие е и от първата грешка - ненадуване! :да:


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот orlin4ooo » Нед 24 юли 2011 15:47


точно така втората грешка е следствие на първата - тъй като данните които компютъра взема от дебитомера са грешни то и турбината се държи неадекватно :)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот brum » Пон 25 юли 2011 16:50


milmar написа:Този лог ме оставя без думи scare , аз ли прекалих с бирата , или и вие виждате това - на празен ход (и въобще - винаги) искана стойност 1000 ....

ПП ERG-а - също странни стойности :? , целия лог ми се вижда странен ???


Софтуера е такъв. На повечето максималното по таблиците е 850, но на някой е 1000.

Щом колата тръгва от време на време провери буксата и кабела. Може и да има прекъснато в самият дебитомер. Да не би да е оголен някъде и да дава късо към земя. Ако дебитомера беше заминал нямаше да тръгва и после пак да спира, а щеше постоянно да си е спряла. И дебитомер не заминава от раз.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот milmar » Пон 25 юли 2011 22:17


brum написа:
milmar написа:Този лог ме оставя без думи scare , аз ли прекалих с бирата , или и вие виждате това - на празен ход (и въобще - винаги) искана стойност 1000 ....

ПП ERG-а - също странни стойности :? , целия лог ми се вижда странен ???


Софтуера е такъв. На повечето максималното по таблиците е 850, но на някой е 1000.

......


Очуди ме не самото число 1000 , а че не зависи от нищо - и на празен ход , и при натиснат педал , това е числото което се иска от компа :? .... както и да е :) .


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот brum » Вто 26 юли 2011 8:04


Така "забраняват" ЕГРа повечето тунери. ЕКУ-то търси високи стойности за дебита на въздуха и поради факта, че не ги достига не отваря и ЕГР-а.

Има и по-правилен начин където можеш да конфигурираш ЕКУ-то, че въобще няма ЕГР. Ама това се прави само ако искаш да махнеш и клапана дето го управлява и да не записва грешки.


neotrace
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот neotrace » Сря 26 окт 2011 19:12


Малко развитие по темата. Смених дебитомера и грешката за него изчезна, но проблема и втората грешка остана. Насочих се към N75. Значи при изключена тръбичка от компресорната част на турбото към N75 /липса на управление на wastegate-a/, колата върви както трябва. От това си правя следните изводи: Турбото надува достатъчно, wastegate-a е плътно затворен и не издиша нито от там, нито от турбопътища или кулер. Затова предположихме, че N75 е заминал и го подменихме с чисто нов с номер 028 906 283 F ....и пак същата грешка и поведение....вече се изчерпах откъм идеи и най-вече пари. Някой да има други идеи?

ПС: Имам и нов лог и резултатите са следните:

Block 003
Block 010
Block 011
Прикачени файлове
LOG-01-003-010-011-new.rar
(4.59 KиБ) Свален 91 пъти


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот Jivko7777 » Чет 27 окт 2011 12:48


Haralampi написа:
На около 30 000 км. е, предстои му смяна с маслото след около 1000-1500 км.

Мисля си за дебитомера? Възможно ли е причината да е в него?


Ми какво чакаш филтъра ти отдавна е запушен ;)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот brum » Чет 27 окт 2011 13:20


Я си провери жиците между Н75 и компютъра. Ако не е там - остава да е проблем в компютъра.

Н75то ти явно работи в постоянно максимално разтоварен режим. Щом си го сменил и пак е така явно е в управлението му. Търси проблема по него. Хващаш един мултицет и мериш. По принцип се управлява импулсно, но в твоя случай ще има някъде пробив или към земя, или към захранване.


neotrace
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот neotrace » Чет 27 окт 2011 18:41


Ако е електрически проблема, няма ли да излезе грешка при диагностиката??? Всъщност четох някъде, че N75 дава грешка само при eл. проблем...ако запече нещо механично не излиза грешка.....трябва да видя като изключа буксата какво става...


Потребителски аватар
go4o.m
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 16:08
Автомобил: VW POLO
Двигател: AMF 2001
Местоположение: София

Re: Загуба на мощност, силно намалена макс. скорост

Мнениеот go4o.m » Вто 03 мар 2015 19:08


Несъм специалист но в лог файла видях различни стойности в оборотите на двигателя в горно ляво и долно ляво показание на графиката може и да е от полза.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 98 госта