За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
колеги искам да ви попитам за голф 3 АФТ двигател каква температура ви държи двигателя моя по малко от 92 до 95 не държи а по някога в града стига до 99 или 98 някъде там. Имам теч на антифриз но мисля че не е от термостатното тяло а от едно пластмасово тяло, там където от радиатора долу където е маркуча след маркуча има едно пласт масово тяло и след това се хваща на двигателя възможно ли е от лекия теч да ми се вдига температурата толкова до колкото знам трябва да е 90 градуса а като се кара бързо трябва да е по малко дори но при мен не е така по малко от 95 не пада до колкото знам втората степен на темепературния датчик на перката била на 102 градуса не е ли много кажете какъв температурен датчик да взема за да е по нормално или ми е другаде проблема ?
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здрасти колега.
Относно температурата, ако ти вдига над 90 градуса на уреда на таблото, виж си термодатчика на тройника, който е захванат за блока на мотора. Ако го сменяш задължително с оригинален EITH, Made in Luxemburg, черен с жълт пръстен.
Относно теча, доколкото разбрах от обяснението, тече същият този тройник, към който е прикрепен термодатчика. Тройникъте е пластамасов и с времето се пука. От там идват и течовете. Не си играй да го лепиш, няма смисъл. Препоръчвам нов, също оригинален.
Успех и ако има нещо, пиши да помагаме.
Относно температурата, ако ти вдига над 90 градуса на уреда на таблото, виж си термодатчика на тройника, който е захванат за блока на мотора. Ако го сменяш задължително с оригинален EITH, Made in Luxemburg, черен с жълт пръстен.
Относно теча, доколкото разбрах от обяснението, тече същият този тройник, към който е прикрепен термодатчика. Тройникъте е пластамасов и с времето се пука. От там идват и течовете. Не си играй да го лепиш, няма смисъл. Препоръчвам нов, също оригинален.
Успех и ако има нещо, пиши да помагаме.

-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
мерси за отговора ако успея днес ще купя ако не в понеделник 

- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Вземи си оригинален, че другите не карат по много. Оригинален в порше е около 25 лева и не е болка за умиране...
- веселинчо
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 05 мар 2010 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
колеги проверете си импулсния датчик на коляновия вал струва 110 лв.от него ми се получават прекъсванията на мотора ( АЕК )
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Моя AEK си работи добре,не прекъсва,само пали малко по-трудно понеже бензиновата помпа замина и направо на ГАЗ пали.С развалена помпа взех колата и незнам как върви на бензин,обаче ми се струва че нещо не е наред,според мен 101hp трябва да се изтрелват малко повече от това вмомента. 2000 - 3000 - 4000 оборота все си е спъната.... ходих на газ анализатор,оправиха ми CO2,притока на газ не намален от болта ... Някои да има някаква бегла идея ?
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
И аз имах проблема със забиването на муцуната, но до днес. Пробвах идеята на колегите, писали на предните страници, а именно - сваляне и почистване на дебитомер. Ходих днес при майстора ми, разкачихме дебитомера и маркучите към него, почистихме го с WD, контактен спрей и определено разлика имаше. Ще карам още няколко дни, ще видя как се държи и пак ще пиша. Днес цял ден проблем не съм имал, а иначе поне веднъж дневно я правеше тази магария /в най-добрия случай/. С голф 3 комби съм АЕК двигател 

-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
При мен проблема с почистване на дебитомера няма да се оправи, защото просто на ГАЗ той не влиае.
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
i.stojanov написа:При мен проблема с почистване на дебитомера няма да се оправи, защото просто на ГАЗ той не влиае.
ако си обикновена газова - не влияе наистина, виж ако си с ГИ вече е друга бира
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
zeroheat написа:i.stojanov написа:При мен проблема с почистване на дебитомера няма да се оправи, защото просто на ГАЗ той не влиае.
ако си обикновена газова - не влияе наистина, виж ако си с ГИ вече е друга бира
С обикновена газова съм.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
istojanov написа:zeroheat написа:i.stojanov написа:При мен проблема с почистване на дебитомера няма да се оправи, защото просто на ГАЗ той не влиае.
ако си обикновена газова - не влияе наистина, виж ако си с ГИ вече е друга бира
С обикновена газова съм.
Тоя твой проблем не е за тука.
има си огромен раздел във форума за газови уредби.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Да пиша и аз за проблем с вървежа и евентуалното му отстраняване.Имам колата Голф 3 1.6 АЕК 95-та от около година и никога не е вървяла както другите с 1.6 101 коня.Какво ли не пробвах:с нова капачка,чистене на дебитомера,чистене на датчик на хол,без дебитомер и неще и неще.До 3000-4000 об.умряла работа.Имах и едно прекъсване на студено,но само на бензин.Колата има и газ но и там е мудна.Като цяло двигателя си работи много добре и не мисля,че проблема е в него.
Докато днес не откачих скапания темп. датчик и колата полудя.Форсира се супер,набира като луда.Ей това вече е друга кола.Обаче откача ли датчика не ми показва и темп.на водата на таблото.За това видях в ауто дата кой е кабела който отива към комп.на колата и резнах само него.Сега си ми показва темп.на водата но пък върви като луда.Кабела е син.За сега ще карам така,а по-нататък ще пробвам с друг датчик как ще е.
Докато днес не откачих скапания темп. датчик и колата полудя.Форсира се супер,набира като луда.Ей това вече е друга кола.Обаче откача ли датчика не ми показва и темп.на водата на таблото.За това видях в ауто дата кой е кабела който отива към комп.на колата и резнах само него.Сега си ми показва темп.на водата но пък върви като луда.Кабела е син.За сега ще карам така,а по-нататък ще пробвам с друг датчик как ще е.
- zloby3400
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Къде по-точно е този датчик?
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
И при мен от известно време е доста спъната. Отделно температуртата рядко е вдига над 70С и следователно разхода се качва. Някой може ли да ми каже кой маркуч се пипаше и какъв трябва да е (студен/топъл), за да се разбере датчик ли е термостат ли е? Става въпрос за AFT мотор.
- dsg1980
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
ето го температурния датчик!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта