За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Infernal_fire » Съб 09 юли 2011 13:14


колеги искам да ви попитам за голф 3 АФТ двигател каква температура ви държи двигателя моя по малко от 92 до 95 не държи а по някога в града стига до 99 или 98 някъде там. Имам теч на антифриз но мисля че не е от термостатното тяло а от едно пластмасово тяло, там където от радиатора долу където е маркуча след маркуча има едно пласт масово тяло и след това се хваща на двигателя възможно ли е от лекия теч да ми се вдига температурата толкова до колкото знам трябва да е 90 градуса а като се кара бързо трябва да е по малко дори но при мен не е така по малко от 95 не пада до колкото знам втората степен на темепературния датчик на перката била на 102 градуса не е ли много кажете какъв температурен датчик да взема за да е по нормално или ми е другаде проблема ?




Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот emohrisstov » Съб 09 юли 2011 13:44


Здрасти колега.
Относно температурата, ако ти вдига над 90 градуса на уреда на таблото, виж си термодатчика на тройника, който е захванат за блока на мотора. Ако го сменяш задължително с оригинален EITH, Made in Luxemburg, черен с жълт пръстен.
Относно теча, доколкото разбрах от обяснението, тече същият този тройник, към който е прикрепен термодатчика. Тройникъте е пластамасов и с времето се пука. От там идват и течовете. Не си играй да го лепиш, няма смисъл. Препоръчвам нов, също оригинален.
Успех и ако има нещо, пиши да помагаме. ;)


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Infernal_fire » Съб 09 юли 2011 16:10


мерси за отговора ако успея днес ще купя ако не в понеделник :)


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот GRUEL » Нед 10 юли 2011 1:20


Вземи си оригинален, че другите не карат по много. Оригинален в порше е около 25 лева и не е болка за умиране...


Потребителски аватар
веселинчо
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот веселинчо » Сря 13 юли 2011 19:52


колеги проверете си импулсния датчик на коляновия вал струва 110 лв.от него ми се получават прекъсванията на мотора ( АЕК )


i.stojanov
Мнения: 556
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот i.stojanov » Пет 15 юли 2011 14:36


Моя AEK си работи добре,не прекъсва,само пали малко по-трудно понеже бензиновата помпа замина и направо на ГАЗ пали.С развалена помпа взех колата и незнам как върви на бензин,обаче ми се струва че нещо не е наред,според мен 101hp трябва да се изтрелват малко повече от това вмомента. 2000 - 3000 - 4000 оборота все си е спъната.... ходих на газ анализатор,оправиха ми CO2,притока на газ не намален от болта ... Някои да има някаква бегла идея ?


free_hard
Мнения: 147
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот free_hard » Пон 25 юли 2011 19:08


И аз имах проблема със забиването на муцуната, но до днес. Пробвах идеята на колегите, писали на предните страници, а именно - сваляне и почистване на дебитомер. Ходих днес при майстора ми, разкачихме дебитомера и маркучите към него, почистихме го с WD, контактен спрей и определено разлика имаше. Ще карам още няколко дни, ще видя как се държи и пак ще пиша. Днес цял ден проблем не съм имал, а иначе поне веднъж дневно я правеше тази магария /в най-добрия случай/. С голф 3 комби съм АЕК двигател :)


i.stojanov
Мнения: 556
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот i.stojanov » Вто 26 юли 2011 15:49


При мен проблема с почистване на дебитомера няма да се оправи, защото просто на ГАЗ той не влиае.


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот zeroheat » Съб 05 ное 2011 6:25


i.stojanov написа:При мен проблема с почистване на дебитомера няма да се оправи, защото просто на ГАЗ той не влиае.


ако си обикновена газова - не влияе наистина, виж ако си с ГИ вече е друга бира


istojanov
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 13:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот istojanov » Пон 07 ное 2011 19:29


zeroheat написа:
i.stojanov написа:При мен проблема с почистване на дебитомера няма да се оправи, защото просто на ГАЗ той не влиае.


ако си обикновена газова - не влияе наистина, виж ако си с ГИ вече е друга бира

С обикновена газова съм.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот yoan4o » Вто 08 ное 2011 13:10


istojanov написа:
zeroheat написа:
i.stojanov написа:При мен проблема с почистване на дебитомера няма да се оправи, защото просто на ГАЗ той не влиае.


ако си обикновена газова - не влияе наистина, виж ако си с ГИ вече е друга бира

С обикновена газова съм.


Тоя твой проблем не е за тука.
има си огромен раздел във форума за газови уредби.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Bai Sando » Съб 16 фев 2013 16:18


Да пиша и аз за проблем с вървежа и евентуалното му отстраняване.Имам колата Голф 3 1.6 АЕК 95-та от около година и никога не е вървяла както другите с 1.6 101 коня.Какво ли не пробвах:с нова капачка,чистене на дебитомера,чистене на датчик на хол,без дебитомер и неще и неще.До 3000-4000 об.умряла работа.Имах и едно прекъсване на студено,но само на бензин.Колата има и газ но и там е мудна.Като цяло двигателя си работи много добре и не мисля,че проблема е в него.
Докато днес не откачих скапания темп. датчик и колата полудя.Форсира се супер,набира като луда.Ей това вече е друга кола.Обаче откача ли датчика не ми показва и темп.на водата на таблото.За това видях в ауто дата кой е кабела който отива към комп.на колата и резнах само него.Сега си ми показва темп.на водата но пък върви като луда.Кабела е син.За сега ще карам така,а по-нататък ще пробвам с друг датчик как ще е.


Потребителски аватар
zloby3400
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
Автомобил: Golf III
Двигател: AEK 1996
Местоположение: София/Ямбол
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот zloby3400 » Нед 17 фев 2013 19:54


Къде по-точно е този датчик?
Прикачени файлове
aek.jpg


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Wish_Master » Пон 18 фев 2013 16:09


И при мен от известно време е доста спъната. Отделно температуртата рядко е вдига над 70С и следователно разхода се качва. Някой може ли да ми каже кой маркуч се пипаше и какъв трябва да е (студен/топъл), за да се разбере датчик ли е термостат ли е? Става въпрос за AFT мотор.


Потребителски аватар
dsg1980
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот dsg1980 » Пон 18 фев 2013 18:11


ето го температурния датчик!
Прикачени файлове
AFT-dat4ik.JPG



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта