


Как мога да си вдигна налягането на турбото?
- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Днес ми замерваха колата на място при форсиране не стига до 0.2 бара турбото... Та въпроса ми е как се вдига налягането на турбото и мога ли правя настройки съдейки по налягането при форсиране на свободен ход. Колата е голф 3 1.9 TD AAZ, но турбината е ккк к24 която е от пасат 1984 1.6TD (физически е доста по-голяма от заводската).
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Traytor написа:Днес ми замерваха колата на място при форсиране не стига до 0.2 бара турбото... Та въпроса ми е как се вдига налягането на турбото и мога ли правя настройки съдейки по налягането при форсиране на свободен ход. Колата е голф 3 1.9 TD AAZ, но турбината е ккк к24 която е от пасат 1984 1.6TD (физически е доста по-голяма от заводската).
Много е добра тази турбина за теб,малко късничко надува,но може бая.На празен ход налягането е значително по-малко...На уестгейта има шпилчица с отвор за шестограм и контрагайка,та навиваш тази шпилка навътре,докато останат към2-3мм над гайката.Ефект ще има,но за да е както трябва,

- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Мерси колега 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Относно въпроса ти на ЛС
Това е к24,а дето съм оградил,там е чалъма 


-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Traytor написа:Днес ми замерваха колата на място при форсиране не стига до 0.2 бара турбото...
Бууста не се мери на място, а в дживение на пълна гас. Така нищо не сте премерили

- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
разбрах аз, ама то все пак не е в ред турбото...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Ако ти е турбото на снимката в гаража мисля, че имам идея защо 'не е на ред турбото'...
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Vizor написа:Ако ти е турбото на снимката в гаража мисля, че имам идея защо 'не е на ред турбото'...


- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
той Емо ме светна защо е отишло подяволите, сега само трябва успешно да трансплантирам новото 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Здравейте ! И аз имам същия поблем със турбото на място духа някакъв въздух а в движение стига до 0,4 атмусвери турбото е ККК.
Промени ли се нещо със навиването на шпилката или се наложи да сменяш нещо и какво! моята шпилка стърчи поне сантиметър.
благодаря предварително
Промени ли се нещо със навиването на шпилката или се наложи да сменяш нещо и какво! моята шпилка стърчи поне сантиметър.
благодаря предварително
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Красене , натегнатия малко щпилката и карай да видиш поне имаш буустметър да следиш в движение ....Има само един вариант ако натегнеш и да не качи налягане ...ако е заял клапана на отворено положение колега 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
И аз така мисля да направя.Вчера я навих с 1 оборот но не виждам разлика.Проверих си и клапана за екологията -той си работи затворен е но за всеки случай му изключих буксата.Незнам до кога мога да навивам тая шпилка?!? И ако не се оправи сигурно ще си карам така. Не ми се сваля турбото.А само уестгейта не вярвам да успея да сваля -ако той е причината разбира се.....?!?
- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Гейта се сваля сравнително лесно... Турбото е повече играчка...
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
krasen68 написа:И аз така мисля да направя.Вчера я навих с 1 оборот но не виждам разлика.Проверих си и клапана за екологията -той си работи затворен е но за всеки случай му изключих буксата.Незнам до кога мога да навивам тая шпилка?!? И ако не се оправи сигурно ще си карам така. Не ми се сваля турбото.А само уестгейта не вярвам да успея да сваля -ако той е причината разбира се.....?!?
От един оборот няма да видиш никаква разлика естествено,гейта не е чак толкова чувствителен.Не се срамувай и навий още 2-3 об.,но само за да разбереш дали ще се повиши налягането и после си върни шпилката в начална позиция,защото в противен случай може да се наложи много скоро да посетиш някой сервиз

Няма да е зле да споменеш все пак за какъв мотор става въпрос,за да не се окаже,че получаваш грешни съвети

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Мотора е 1.9 ТД.Днес навих още3 оборота на четвъртия сякаш упря на твърдо и шестограма се опитва да превърти-не я напъвах разбира се. Нооо ефект никакъв.
Някой има ли снимка или чертеж на разглобен гейт? Турбото е ККК мисля 14. Може да успея на място да развия 3-те болта който го държат но тръбичката за налягането не вярвам.Ако се отлепи малко от корпуса на турбото дали има възможност да се раздвижи тоя клапан?!?
Поначало какво му се разваля -задира във леглото си ли или нещо друго?И подлежи ли на ремонт?
Другата идея която ми идва и да пробия дупка в корпуса накъде около пружината (фабрично си има такава около милиметър за връзка с атмусверата) и от там да се помъча да му въздействам да се прибере-но може да нараня мембраната-не я знам какво представлява.
Извинявам се ако в ушите на някой който разбира от тея неща звуча глупаво.....
А дали може да се махне шпилката и през отвора да се чукне или натисне? Дали е сертна пружината ?!?
Някой има ли снимка или чертеж на разглобен гейт? Турбото е ККК мисля 14. Може да успея на място да развия 3-те болта който го държат но тръбичката за налягането не вярвам.Ако се отлепи малко от корпуса на турбото дали има възможност да се раздвижи тоя клапан?!?
Поначало какво му се разваля -задира във леглото си ли или нещо друго?И подлежи ли на ремонт?
Другата идея която ми идва и да пробия дупка в корпуса накъде около пружината (фабрично си има такава около милиметър за връзка с атмусверата) и от там да се помъча да му въздействам да се прибере-но може да нараня мембраната-не я знам какво представлява.
Извинявам се ако в ушите на някой който разбира от тея неща звуча глупаво.....
А дали може да се махне шпилката и през отвора да се чукне или натисне? Дали е сертна пружината ?!?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 49 госта