Презацепване на валовете на двигател 16v.
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Презацепване на валовете на двигател 16v.
Здравейте на всички! Имам Seat Ibiza 1.8 16v. 129к.с. с код ADL. Колата си дойде от Италия с конусен въздушен филтър Omp, 4-2-1 колектор и крайно гърне Supersprint и май и чип, защото прекъсвача е изместен на 7500 оборота. Колата беше зацепена по някакъв начин от ремъка, така че вървеше в диапазона от 5500 и до 7500 като си набираше до прекъсвач. Но миналото лято си смених ремъка и за мое съжаление изгубих центровката. Сега си е зацепена на белези и я карам така. В момента тръгва да върви от около 4000 до 6000 и спира да набира хубаво. Искам да си я върна както си е била, защото вървеше много по- хубаво. Мисля, че няма много вариянти: един зъб предварение или закъснение на разпр. валове? Не съм пипал делкото или нещо друго!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
Прав е Бобката и също така този вариант понякога струва доста скъпо!
Отиди при специалист да направи необходиимте замервания и съответните настройки!
Отиди при специалист да направи необходиимте замервания и съответните настройки!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
Я първо си провери демпферната шайба на коляновия вал да не е превъртяла и белега да се е изместил. Белага на шайбата трябва да съвпадне с белега на маховика.
PACO
п.п. Проба гершка не е оферта за мен ,но какво пък...всички го правим
PACO
п.п. Проба гершка не е оферта за мен ,но какво пък...всички го правим

- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
paco написа:Я първо си провери демпферната шайба на коляновия вал да не е превъртяла и белега да се е изместил. Белага на шайбата трябва да съвпадне с белега на маховика.
PACO
п.п. Проба гершка не е оферта за мен ,но какво пък...всички го правим
Съвпадат си перфектно.
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
А ако маховика е сменяван и белега е там обаче буталото не е точно в ГМТ когато го докараш на белези 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
А ако маховика е сменяван и белега е там обаче буталото не е точно в ГМТ когато го докараш на белези
Доказания метод - отверка в първи цилиндър в отвора на свеща.
Доказания метод - отверка в първи цилиндър в отвора на свеща.
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
да това е наи доказания метод напълно съм съгласен с теб понеже и аз съм зацепвал с отверката в първи цилиндър и се оказа че е било един зъб в закъ
снение

- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
Миналата седмица сменявах веригата на валовете, които си бяха зацепени напълно нормално по точките. Разликата идва само от ремъка. Относно маховика съм сигурен, че нищо не е пипано, но когато съм свободен ще сваля свещта и ще проверя.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 02 мар 2011 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
даи валовете 1 зъб назад и ще се оправи.пробвано е!
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
Днеска си поиграх малко и дадох валовете един зъб назад. Ми ефект от към вървене- доста по зле
Плюсовете- отзад при даване на газ на място хвърля огън по около една педя и от двете тръби и гърми доста силно
. Спусках едно нанадолнище на втора без газ с около 2 000 оборота - ми се едно имам анти лаг. Утре обаче си я връщам на белези, не ми се занимава повече да си играя, поне не на този етап. Как е било само италянеца си знае 


Плюсовете- отзад при даване на газ на място хвърля огън по около една педя и от двете тръби и гърми доста силно


-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 02 мар 2011 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.
zna4i mojebi problema ne e ot centrovkata a ot ne6to drugo
Последна промяна от DragoGT на Пет 15 фев 2013 11:13, променено общо 1 път.
Причина: КИРИЛИЦА!
Причина: КИРИЛИЦА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта