Презацепване на валовете на двигател 16v.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот klimatronik » Пет 27 май 2011 10:17


Здравейте на всички! Имам Seat Ibiza 1.8 16v. 129к.с. с код ADL. Колата си дойде от Италия с конусен въздушен филтър Omp, 4-2-1 колектор и крайно гърне Supersprint и май и чип, защото прекъсвача е изместен на 7500 оборота. Колата беше зацепена по някакъв начин от ремъка, така че вървеше в диапазона от 5500 и до 7500 като си набираше до прекъсвач. Но миналото лято си смених ремъка и за мое съжаление изгубих центровката. Сега си е зацепена на белези и я карам така. В момента тръгва да върви от около 4000 до 6000 и спира да набира хубаво. Искам да си я върна както си е била, защото вървеше много по- хубаво. Мисля, че няма много вариянти: един зъб предварение или закъснение на разпр. валове? Не съм пипал делкото или нещо друго!




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот Bobby_ » Пет 27 май 2011 20:00


Проба - грешка..... това е отговора на въпроса ти!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот Vizor » Съб 28 май 2011 0:27


Прав е Бобката и също така този вариант понякога струва доста скъпо!

Отиди при специалист да направи необходиимте замервания и съответните настройки!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот Bobby_ » Съб 28 май 2011 2:15


мотора ще издеяни на 1 зъб напред.....


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот paco » Съб 28 май 2011 10:53


Я първо си провери демпферната шайба на коляновия вал да не е превъртяла и белега да се е изместил. Белага на шайбата трябва да съвпадне с белега на маховика.

PACO

п.п. Проба гершка не е оферта за мен ,но какво пък...всички го правим :lol:


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот klimatronik » Съб 28 май 2011 21:06


paco написа:Я първо си провери демпферната шайба на коляновия вал да не е превъртяла и белега да се е изместил. Белага на шайбата трябва да съвпадне с белега на маховика.

PACO

п.п. Проба гершка не е оферта за мен ,но какво пък...всички го правим :lol:

Съвпадат си перфектно.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот vankoGTI » Пон 06 юни 2011 18:36


А ако маховика е сменяван и белега е там обаче буталото не е точно в ГМТ когато го докараш на белези :012:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот Stenly » Пон 06 юни 2011 21:53


А ако маховика е сменяван и белега е там обаче буталото не е точно в ГМТ когато го докараш на белези

Доказания метод - отверка в първи цилиндър в отвора на свеща.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот vankoGTI » Пон 06 юни 2011 21:56


да това е наи доказания метод напълно съм съгласен с теб понеже и аз съм зацепвал с отверката в първи цилиндър и се оказа че е било един зъб в закъ :beer снение


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот klimatronik » Вто 07 юни 2011 7:01


Миналата седмица сменявах веригата на валовете, които си бяха зацепени напълно нормално по точките. Разликата идва само от ремъка. Относно маховика съм сигурен, че нищо не е пипано, но когато съм свободен ще сваля свещта и ще проверя.


toni16v
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 02 мар 2011 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kostinbrod

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот toni16v » Чет 23 юни 2011 23:10


даи валовете 1 зъб назад и ще се оправи.пробвано е!


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот klimatronik » Сря 06 юли 2011 19:12


Днеска си поиграх малко и дадох валовете един зъб назад. Ми ефект от към вървене- доста по зле :( :?
Плюсовете- отзад при даване на газ на място хвърля огън по около една педя и от двете тръби и гърми доста силно :lol: . Спусках едно нанадолнище на втора без газ с около 2 000 оборота - ми се едно имам анти лаг. Утре обаче си я връщам на белези, не ми се занимава повече да си играя, поне не на този етап. Как е било само италянеца си знае :Mr Green Fun


toni16v
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 02 мар 2011 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kostinbrod

Re: Презацепване на валовете на двигател 16v.

Мнениеот toni16v » Чет 28 юли 2011 23:17


zna4i mojebi problema ne e ot centrovkata a ot ne6to drugo

Последна промяна от DragoGT на Пет 15 фев 2013 11:13, променено общо 1 път.
Причина: КИРИЛИЦА!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта