

Нека опитните да кажат освен вариянта някой предишен собственик да е пипал настройките на актуатора,възможно ли е да се е случило нещо друго за да дава такъв бууст.
Мерси предварително на всички

Lov4o написа:абе колеги аз ли се лъжа или само на моя AAZ турбото което е ККК К14 е с вграден гейт и неможе да се пипа акуатора ?
ventotdi написа:колега имаш шпилка за натягане , защо казваш ,че нямаш
ventotdi написа:Аз като гледам шпилката колко е излязла навън си мисля ,че тази турбина е със сток налягане от сорта на 0.6 - 0.8 обаче за да ти надува до 1.5 със сигурност клапана е заял на затворено ...Колега пръскай малко с WD 40 един два дена и почуквай леко там с чукче да уплашиш малко шпилката и когато решиш да развиваш и завиваш карай колата да стопли малко и като истини си ти ...няма де да ходи.Много е на тази турбина да надува 1.6 поне така си мисля.Моята беше на 1.3 и вчера я смъкнах точно на 1 бар и там ще стой
ПС: Ако клапана не отваря на високите губиш малко от пъргавината ,защото клапана отвори ли ...отваря допълнителен изход за газовете ....
Lov4o написа:ventotdi написа:Аз като гледам шпилката колко е излязла навън си мисля ,че тази турбина е със сток налягане от сорта на 0.6 - 0.8 обаче за да ти надува до 1.5 със сигурност клапана е заял на затворено ...Колега пръскай малко с WD 40 един два дена и почуквай леко там с чукче да уплашиш малко шпилката и когато решиш да развиваш и завиваш карай колата да стопли малко и като истини си ти ...няма де да ходи.Много е на тази турбина да надува 1.6 поне така си мисля.Моята беше на 1.3 и вчера я смъкнах точно на 1 бар и там ще стой
ПС: Ако клапана не отваря на високите губиш малко от пъргавината ,защото клапана отвори ли ...отваря допълнителен изход за газовете ....
ам..колега то аз по двигателя дето се вика само турбината несъм я пипал![]()
кулер, генерация, сменен пин на помпата, центровката е леко на предварение и т.н.
в момента бензинови атмосверки до 120 коня на 400 метра ми седят отзад
помпата е "развита" до края също така, задния ми капак от бял за 2 3 дена става черен и неще да се мие дори и с меглио и водоструйка
orbital написа:Малий , то сигурно е димна завеса зад теб , а разхода как ти е ,че аз пък се притеснявам моята не дими въобще няма и катализатор .
ventotdi написа:Ловчо и аз съм на същото положение ... куулер , пин , права генерация на 60 мм и турбо на 1.3 обаче обърнах внимание освен ,че се надбягвам с големи бегачки ,а и мотора загрява много.За да избегна високите температури намалих турбото вчера на 1 бар и по този начин и бууст пина по малко слиза надолу и намали горивото на високите.Разликата беше такава че преди пушеше на ниски и високи черно както при теб ,а сега пуши на ниските почти същото ,а на високите нямам никакъв пушек ... колата върви същото явно повече гориво е било само излишък за тези разпръсквачи и само го хвърлях от зад като черен пушек.Сигурен съм ,че с този пушек помагаш на клапана за разтоварване съвсем да се затлачи и да не тръгне да разтоварва никога без твоя намеса.Относно разхода ... спокойно каране градско на ниски обороти и смяна до 1800 оборота ми прави разход 6.6 замервано пълно пълно но настъпвам ли я скача на 9 литри градско ...
ПС: Силния ,гъст и постоянен черен пушек не води до нищо хубаво ...затлачване на сегменти ,турбо , генерация и най лошото пукане на глава (слабо място на предкамерния дизел)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 35 госта