Айде и аз да си драсна по темата

,та от днес официялно съм с интеркулер и турбото както казах на 1,5бара.Щом монтирах кулера(системата е от 1,6тди SB-мотора)отхлабих контрата на регулационния винт на актуатора на турбото и върнах винта точно с един оборот,та прави ми впечатление че сега като го намачкам дава 1,3бара и нямам никакъв пушек отзад,поне на огледалото не се вижда,пасатора върви доволно не е самолет но не е и куцото магаре което беше до преди няколко дни

.
Прави ми впечатление че температурата си я подържа както преди да сложа кулерас разликите че на магистралата при нормално каране държи 85 градуса някъде а дам ли му заковава на 90 градуса(без кулера достигаше 95,дори и малко по нагоре

),като се има пред вид че нямам някакъв силен поток на въздух към кулера.
И още нещо,дали няма да е по-добре ако бууста се намали на 1 бар?