Смених турбото и..........!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Пет 29 юли 2011 19:42


Айде и аз да си драсна по темата :Mr Green Fun ,та от днес официялно съм с интеркулер и турбото както казах на 1,5бара.Щом монтирах кулера(системата е от 1,6тди SB-мотора)отхлабих контрата на регулационния винт на актуатора на турбото и върнах винта точно с един оборот,та прави ми впечатление че сега като го намачкам дава 1,3бара и нямам никакъв пушек отзад,поне на огледалото не се вижда,пасатора върви доволно не е самолет но не е и куцото магаре което беше до преди няколко дни heavy metal zork .

Прави ми впечатление че температурата си я подържа както преди да сложа кулерас разликите че на магистралата при нормално каране държи 85 градуса някъде а дам ли му заковава на 90 градуса(без кулера достигаше 95,дори и малко по нагоре :Mr Green Fun ),като се има пред вид че нямам някакъв силен поток на въздух към кулера.

И още нещо,дали няма да е по-добре ако бууста се намали на 1 бар?




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот ventotdi » Пет 29 юли 2011 22:12


Колега нямаш пушеци ,защото си с оригиналния бууст пин на 1.9 .... поиграй си с него и ще видиш тогава вече пушъци ама и яко ускорение ...гарантирам за 200 нютона и дори повече ако имаш пълната компресия ...за коне да не говорим и до 120 може да стигнеш ;) .Относно турбината ...и аз си мисля ,че на 1 бар май най й приляга ... 1.5 много Racing style си пада не че и аз до преди 2 дена не бях така но като се замисля .... 1 бар добре ;)


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Пет 29 юли 2011 22:29


Нямам бууст пин на ГНП-то колега,аз съм с този модел помпа дето са без пин,еко помпа или нещо такова май беше.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот ventotdi » Съб 30 юли 2011 21:11


Пак може да се пусне гориво но става малко не коректно от болта малко над щуцерите .От там увеличаваш времето на пръскане по целия диапазон на помпата ,а с boost pin-а може да коригираш прецизно и да остане варианта за икономично каране на ниските и при смачкване на педала рязко хукване ;).Boost pin-a е просто ограничител и колата ще ти гори спрямо натиснатия педал ,а при болта на помпата не е така :)


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Съб 30 юли 2011 21:35


ventotdi написа:Пак може да се пусне гориво но става малко не коректно от болта малко над щуцерите .От там увеличаваш времето на пръскане по целия диапазон на помпата ,а с boost pin-а може да коригираш прецизно и да остане варианта за икономично каране на ниските и при смачкване на педала рязко хукване ;).Boost pin-a е просто ограничител и колата ще ти гори спрямо натиснатия педал ,а при болта на помпата не е така :)


:да:


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот ShoGo_GTI » Съб 30 юли 2011 21:42


колега ако не е проблем цъкни някоя друга подробна снимка на помпата да я видя какво представлява че ми стана интересно за тази еко помпа и искам да видя по какво се различава примерно от моята


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот martin4o_mom4e » Пон 01 авг 2011 11:07


Ето това е ЕКО помпа
Изображение
Изображение

а това нормална :)
Изображение

Последна промяна от martin4o_mom4e на Пон 01 авг 2011 11:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот ShoGo_GTI » Пон 01 авг 2011 11:09


е тя като гледам еко помпата пак си я има диафрагмата с бууст пин-а, самокато гледам там има нещо като ключе отгоре, за какво служи то?


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Пон 01 авг 2011 13:54


Моята помпа на пасатора е като тази на 2-ра снимка,това отгоре е само капачка,даже е равна отгоре не като на тези с мембраната.Отварял съм тази капачка и вътре няма нищо,просто празно пространство,никакви дупки абе сваляш капачката и си караш :mrgreen: .

Буксата и ключето отгоре(което се задейства от газта)са за ЕГР-а,на празен ход клапана е отворен и има рециркулация на изгорелите газове,като подадеш газ при определено положение клапана се затваря(това положение на ключето е регулируемо.

Поздрави!


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот ventotdi » Пон 01 авг 2011 17:27


Коко ,ако се наложи смяна на помпа вече знаеш каква ще е ..... с boost pin !


ПС: Дано да не се налага :да:


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Вто 02 авг 2011 20:01


ventotdi написа:Коко ,ако се наложи смяна на помпа вече знаеш каква ще е ..... с boost pin !


ПС: Дано да не се налага :да:


Е да,дано не се налага :wink:


Потребителски аватар
nikgk_72
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот nikgk_72 » Сря 03 авг 2011 20:46


Колеги да попитам в темата на колегата. В момента карам едно Пасаторче SB мотора. Турбото ми е започнало да цапа с масло и искам да го сменя, защото ми казаха, че ремонта ще му е скъпичък. Имам две турбини от Г2 1.6ТД /ККК и Гарет/ но ми казаха, че били различни. Огледах ги и видях, че на мойто има две метални тръбички, а на тези от ТД-то е само една. Мога ли да сложа турбина от 1Z мотор или от какъв друг да търся турбина.


Потребителски аватар
lenovec
Мнения: 172
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смених турбото и..........!

Мнениеот lenovec » Съб 03 мар 2012 19:46


Golf_Diesel_ написа:
024394688-big.jpg

:shock А аз досега си мислех че се развива оста на перките в турбото за регулиране на надуването. Днес разбрах, че моята турбина е ККК тоест подлежи на "тунинг" ? :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74 и 44 госта