Cordoba 16VT - 1bar

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 25 авг 2006 8:36


oHua написа:
Cordoba16vt написа:...остава електрониката само :!:

:lol: :lol: Да ти продам една. :lol: :lol:




как ще ми я пратиш ? :lol:




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 26 авг 2006 20:07


В техномакет имало разнос по домовете. :lol: :lol:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 04 сеп 2006 17:18


проекта се мапва в момента ......


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 05 сеп 2006 14:54


на 0.5 бара колата е ок

реално са 0.4 и е малко лагава ( а и не са и оправени още картите)


ще я закарам на божура но за времена и е рано ......


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 06 сеп 2006 11:01


0.7 бара и държи съединителя (оригинален) :shock

този сетъп не съм го карал още :) :Mr Green Fun


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 19 сеп 2006 22:00


Cordoba16vt написа:0.7 бара и държи съединителя (оригинален) :shock

този сетъп не съм го карал още :) :Mr Green Fun


Кордоба.....признай си каво се случи . Аре не се прай...зимен бил проекта. Май нещо се предаде а.

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 19 сеп 2006 23:32


аре аз ша кажа,
случи се 0.2 бара надолу , шот маняшкия съединител са предаде на 0.7бара


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 20 сеп 2006 8:33


не съм се предал

има 1-2 бъга за изчистване които не зависят от мен!

Проекта е само зимен щото лятото свърши .....


За съединителя - не знам какво му е "маниашкото" :roll: - супер стандартен съединител с който купих колата и е на около 40 000 км !!!

на 0.7 бара изпуска на третото даване на газ на 3-та.... това се знаеше и се очакваше . В момента колата е на 0.4-0.5 бара и съединитела си държи :idea: колата ще остане на това налягане или близо то това до края на зимата когато ще се рециклират скорости, съединител, диференциал

за другите бъгове ще пиша после защото в момента съм бесен


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 21 сеп 2006 0:20


Cordoba16vt написа: "маниашкото"

е как кво 210мм е яката работа :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 21 сеп 2006 8:17


ще намерим решение и по този въпрос :roll:

вчера карах колата - намерихме решение са единия от сериозните бъгове - празният ход ... днес ще донастроят колата надявам се и ще изчистя останалите гадорийки - тропащо гърне, опиращ даунпайп в кормилната рейка......

реално колата държи 0.3 бара до 0.4 бара ....


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 22 сеп 2006 11:04


снощи след среща на по бира с тунера се разбрахме днес да си взема колата която вече е мапната ( уайдбанда беше закачен и нямаше как да си я взема ) Покарах я и съм доволен от допълнителните настройки - имаше 1-2 хълцания койте вече са история....Остава за днес да се справя поне с гърнето дето тропа , да потърся маркуч за картерни газове по моргите, и други дребни нещица ( без да броим предстоящите ремонти по съединител, скорост и т.н. които на този етап са оставени за пролетта) ...... абе днес ще се повозя 8) та ако видите червена Кордоба с един усмихнат "маниак" вътре да не се учудвате


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 23 сеп 2006 1:16


Cordoba16vt написа:снощи след среща на по бира с тунера се разбрахме днес да си взема колата която вече е мапната ( уайдбанда беше закачен и нямаше как да си я взема ) Покарах я и съм доволен от допълнителните настройки - имаше 1-2 хълцания койте вече са история....Остава за днес да се справя поне с гърнето дето тропа , да потърся маркуч за картерни газове по моргите, и други дребни нещица ( без да броим предстоящите ремонти по съединител, скорост и т.н. които на този етап са оставени за пролетта) ...... абе днес ще се повозя 8) та ако видите червена Кордоба с един усмихнат "маниак" вътре да не се учудвате

ми да земеш утре да дойдеш и мен да ма повозиш аа :D :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Съб 23 сеп 2006 10:43


Килър идвам само да свърша работа!!!

Вчера се "повозих" доста добре - в крайна сметка вдигнахме още малко налягането - в момента е на 0.7 пик (около 1-2 сек) и 0.6 холд бууст..... колата по моите стандарти "лети" - доста е прилична за каране - все пак вчера беше мокро, после изсъхна но не я познавам колата и ме е шубе да я настъпвам яко ...... издърпването на 3-4-5 та скорост е уникално сравнено с атмосферката:):):)

Искам да благодаря на (азбучен ред) Владо( начален "бууст"- и доставка на чаркове),Волен (концепция!!!, настройки), Емо (турбоътища, колектори, гърнета и техния дизайн - уникални изпълнения - който иска може да ги види, да не забравям и рейката за дюзи и монтажа на кулера!!! и куп други неща), Жоро (турбо инжекции от време на време + теоритични съвети = абе турбо психиатър-психопат) , Насо (морална подкрепа и критик - мярка с 4ка 1.8 20вт с чип за мярка която отвях зверски снощи), Тошко (защотко - ама е в час с жиците) Максо ( основен ремонт на мотора и ми търпя проекта 2 месеца в неговия сервиз) ,Милен ( ми давал е газ по настройките с Волен и некви жици вързваше май - и двете отговорни задачи) , Светльо (основен ремонт и ми оферираше хапчета за сън , ама не е облъчен още от турбо треска), Киро и Явор (тия ги знаеме - като има казах че колата е на 0.6 бар - Киро каза "какъв е тоя повей?"
:) )
ако съм пропуснал някой - извинявайте !

сега съм все още в леко опиянение от собствената си турбо треска - едно е да те возят а съвсем друго е да даваш газ на собствения си проект - когато и колкото си искаш. Не съжалявам нито за миг че се заех с турбо конверсията - ето вече е реалност - има доста неща да се дооправят и да не забравяме стандартния съединител и скоростна кутия ( оставям ги за напролет ако издържат дотогава) - искам да се науча да карам на това налягане и най вече усещане за скорост и спирачен път - нещата се случват доста бързо дори и на този "повей" .... а и иде и зима и лошо време...


Още веднъж благодаря на всички :arrow:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 23 сеп 2006 13:09


ми а честито тогава доста време се забави проекта!
и от тук нататък само да те радва с повера-си :D и умната разбира се , и безаварийна употреба!
И се надявам че си доволен от това което съм сътворявал по концепсията :D на мотора!!!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 25 сеп 2006 20:24


повозихме се тествахме и колата се представя доста добре като за начало!!!
мн ого приятна кола за каране, а вече на 1бар ще има и кво да покаже :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта