Килър идвам само да свърша работа!!!
Вчера се "повозих" доста добре - в крайна сметка вдигнахме още малко налягането - в момента е на 0.7 пик (около 1-2 сек) и 0.6 холд бууст..... колата по моите стандарти "лети" - доста е прилична за каране - все пак вчера беше мокро, после изсъхна но не я познавам колата и ме е шубе да я настъпвам яко ...... издърпването на 3-4-5 та скорост е уникално сравнено с атмосферката:):):)
Искам да благодаря на (азбучен ред) Владо( начален "бууст"- и доставка на чаркове),Волен (концепция!!!, настройки), Емо (турбоътища, колектори, гърнета и техния дизайн - уникални изпълнения - който иска може да ги види, да не забравям и рейката за дюзи и монтажа на кулера!!! и куп други неща), Жоро (турбо инжекции от време на време + теоритични съвети = абе турбо психиатър-психопат) , Насо (морална подкрепа и критик - мярка с 4ка 1.8 20вт с чип за мярка която отвях зверски снощи), Тошко (защотко - ама е в час с жиците) Максо ( основен ремонт на мотора и ми търпя проекта 2 месеца в неговия сервиз) ,Милен ( ми давал е газ по настройките с Волен и некви жици вързваше май - и двете отговорни задачи) , Светльо (основен ремонт и ми оферираше хапчета за сън , ама не е облъчен още от турбо треска), Киро и Явор (тия ги знаеме - като има казах че колата е на 0.6 бар - Киро каза "какъв е тоя повей?"

)
ако съм пропуснал някой - извинявайте !
сега съм все още в леко опиянение от собствената си турбо треска - едно е да те возят а съвсем друго е да даваш газ на собствения си проект - когато и колкото си искаш. Не съжалявам нито за миг че се заех с турбо конверсията - ето вече е реалност - има доста неща да се дооправят и да не забравяме стандартния съединител и скоростна кутия ( оставям ги за напролет ако издържат дотогава) - искам да се науча да карам на това налягане и най вече усещане за скорост и спирачен път - нещата се случват доста бързо дори и на този "повей" .... а и иде и зима и лошо време...
Още веднъж благодаря на всички
