Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот pacoboy » Сря 03 авг 2011 23:17


feikot написа:
pacoboy написа:Ами ако търсиш от инерцията икономия, по голяма икономия от 5-та без газ няма ;) дизел по инерция не се кара колега ;)


И защо ?

Защото по инерция ще изгориш повече отколкото на скорост, а да не говорим за спирането, там вече накладки през 3-4 месеца.А и аз не познавам човек, който да си е пускал дизела на байр примерно на свободна скорост, особено тези с 6 степенна ск. кутия.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот °niksi° » Сря 03 авг 2011 23:20


Stivi написа:
Mitara6ki написа: И стигнахме до извода компютъра да се лъже само при палене, че колата е автоматик и после да се оправя.


Това дето си го написал е много интересно,ако успееш да го направиш получаваш Нобелова награда в сферата на TDI двигателите mhihi

Че какво пречи да се направи?


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот feikot » Сря 03 авг 2011 23:20


Колко съм кух...Извинявай,аз чета,даже и маркирам,обаче си мисля,че казваш тъкмо обратното и си викам,айде да го чуя сега,защо да не си я карам на скорост по нанадолнище.... :Mr Green Fun :063: спирам шоколада след 00 часа.Извини ме :bowdown


aleksiev21
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 20:45
Автомобил: Volkswagen Passat
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот aleksiev21 » Чет 04 авг 2011 0:58


караш 10 годишна барака .... какво искаш да лети ли ...


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Ludiq » Чет 04 авг 2011 2:07


Геометрията ако е заковала яко по-добре не предприемай никакви продухвания. :wink:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот nasko1978 » Чет 04 авг 2011 8:48


Ludiq написа:Геометрията ако е заковала яко по-добре не предприемай никакви продухвания. :wink:

:да: :012:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Stivi » Чет 04 авг 2011 9:00


°niksi° написа:
Stivi написа:
Mitara6ki написа: И стигнахме до извода компютъра да се лъже само при палене, че колата е автоматик и после да се оправя.


Това дето си го написал е много интересно,ако успееш да го направиш получаваш Нобелова награда в сферата на TDI двигателите mhihi

Че какво пречи да се направи?


Ами досега не съм чул някой да го е направил този номер-да запали с картата за автомат и после автоматично да превключи на ръчка !!!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот °niksi° » Чет 04 авг 2011 9:09


Геометрията задържа съвсем леко, хора мислите ли че ако имаше някакъв проблем за колата на момчето щях да го пусна да си ходи без да му кажа какви са рисковете и т.н.


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Чет 04 авг 2011 10:05


aleksiev21 написа:караш 10 годишна барака .... какво искаш да лети ли ...


Ти прочете ли изобщо за какво става въпрос? Не искам да ми лети "бараката", а просто искам да предотвратя бъдещи ремонти, които да ми изпразнят джоба и също така да си спестя пътните помощи по възможност.


Потребителски аватар
kenykirilov
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот kenykirilov » Чет 04 авг 2011 10:56


Колега проклятието на афн то , на твоя и вобще на тия сто и десетки е тва пусто турбо. Виж в профила ми колко теми съм изписал по твоя въпрос ! Значи регулирай си турбинката да не надуува повече от 1 бар в по ниските скорости ( 2ра и 3та ). АЗ толкова ядове брах сменявах турбини щото едната ми се счупи - симптоми- синкав пушек , тря да доливаш масло щото като го харчи се получава тоя синкав пушек, колата работи неправилно тя се чува. А пробвай друго - при мен първа-втора с газ да пили гуми в момента няма ядове но преди не искаше да отцепи на втора с прецаканото турбо. Другия тест дето можеш да си направиш е да пробваш да качиш малко повече от 4000 оборота на 4 и да видиш дали ще ти изгуби мощност. Ако стане така значи турбото тря да го чепнеш още малко надолу ( при здрави маркучи дебитомери и т.н говорим) и си наглеждай маркучите по турбо-интеркулер пътищата щото са бая скъпички нови а втора трудно се намират :) забележиш ли да чади черно отзад и да няма мощност на която и да е скорост колата и да се чува свистене от въздух повече от нормалното значи имаш някоя пукнатина по турбо пътищата :) тва е от мене :) при първа възможност може да си провериш и гнп-то шото 110-ките имат навика да протичат а ремонта е 200-тина кинта поне на мен толкова ми излезе.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот the_tupan » Чет 04 авг 2011 11:31


Ludiq написа:Геометрията ако е заковала яко по-добре не предприемай никакви продухвания. :wink:

Да споделя и аз лични наблюдения при задържаща геометрия. Според мен ако геометрията е зацапана няма смисъл веднага след като колата се изкара извънградско да се мачка с пълна газ на 4-та и 5-та понеже единственото, което ще се получи е колата да забие...пък недай си боже турбото да роди от свръхналягането. Идеята ми е че поне според мен е много по-удачно да се кара по възможност 10-20 км. на 4-та с поне 3000 об. за да могат да се поопекат и продухат нагарите по лопатките и след това вече да се правят упражненията с педала на газта. Лично аз си я продухвам по този начин и ефект определено има. :beer


Потребителски аватар
blaze
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
Автомобил: Кораб Майка
Двигател: AHF BAU
Местоположение: Самоко3

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот blaze » Чет 04 авг 2011 11:36


НЕ искам да те плаша колега, но имах абсо'фъкинлютли същия проблем.
Точно на 160км - авариен режим и край. Понякога не спираше и в тези хубави мигове отивах до 210-220км/ч без проблеми! Оправих се само с почистване на МАФ сензора, нищо друго несъм пипал.
НО след коло 1000км турбината така здаде багажа, че изкара перките през катализатора :lol:
Свали си я сам, не е повече от 1 час работа. Огледай я, луфтове, перки, ос, омасляването по пътищата как е.... Ако е тръгнала може да я спасиш с рециклиране, но ако стигнеш до моето положение.... аз я разглобих цялата и тъй като е любовта на жена ми ще се прави на есен по проект с GT1749VB :twisted:


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Чет 04 авг 2011 13:10


Благодаря ви за съветите :) Няма ли да е по-добре направо на 5та на 3000 то така или иначе това са си 130 км някъде, защото по-бавно по магистралата направо ще ме издухат тировете направо :D
Къде се намира този маф сензор и мога ли сам да си го изчистя? :)


Потребителски аватар
blaze
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
Автомобил: Кораб Майка
Двигател: AHF BAU
Местоположение: Самоко3

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот blaze » Чет 04 авг 2011 13:38


Mitara6ki написа:Благодаря ви за съветите :) Няма ли да е по-добре направо на 5та на 3000 то така или иначе това са си 130 км някъде, защото по-бавно по магистралата направо ще ме издухат тировете направо :D
Къде се намира този маф сензор и мога ли сам да си го изчистя? :)


Ами не мисля, че ще ти е проблем да го почистиш :) Малко спирт или обезмаслител и 30мин играчка. Намира се след въздушния филтър веднага, на тръбата за студен въздух към турбото. MAF (mass air flow) е сензор измерващ въздушния поток към двигателя ;) Ето една тема как става ;) http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 419eb74d21

Ако предпочиташ, намери и тук някъде за Голф точно, макар, че не е по-различно .


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Чет 04 авг 2011 14:20


Аз докато зацепя, че става въпрос за дебитомера :screwy :D От форума на бмв, който си дал видях, че препоръчват ето това: http://www.beemasport.com/remonti/maf_cleaning/ , мисля да се поразтърся и ако намеря някъде ще пиша от къде съм го взел. :)
Няма ли да е добра идея да се направи една важна тема за дизеловите двигатели, кой двигател от какво страда и къде да се търси проблема? Освен ако вече няма такава де, но аз поне като търсих за моя проблем не намерих..
kenykirilov гнп-то къде се намира на този двигател? :) Иначе не хаби масло и забива много рядко, само когато зора е много голям, но както казах пренадува с 0,2 до 0,5 бара така че е нормално да забива и се надявам ако жената не ме охарчи на морето heavy metal zork направо стартера ще го рециклирам и един нов акумулатор и ще я върна на ръчни да си пали като хората, след което ще изчистя турбината, дебитомера и ще сложа евентуално едни нови свещи, за да се подсигуря за зимата и колата ще заспи. :P



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта