Гледах страшно много коли на пазара в гр.Димитровград. След туй разгледах коли по автокъщи. В една от тях си харесах колата на собственика Пасат нова каса??? TDI 90 коня. Не знам каква каса се води 4 или 5 ца. Как да ги различавам.Моля съвети и инфо за този модел ??!!?? Съвети и предложения. Малко ли са конете за тази каса .Колата е карана в бг около година,правени и са тунинги леки промени по маска ,тониране на стъкла ,спортен волан и т.н.
абе искат му около 13 000 лв.
ще купувам пасат 1997г моля съвети...
Мисля, че е най-добре, ако можеш да отидеш до Германия или Австрия и да си купиш кола от там
Или да дадеш на някой свестен човек, който вкарва такива коли, да ти докара такава, каквато искаш. Аз на 2 пъти правя грешката да си купувам кола от БГ и съм си казал, че 3-и път от тук бих взел само чисто нова, ако имам пари, но ако ще е пак за втора ръка, само в споменатите държави.
Също и от Швейцария, но вече подочух, че и там мафията действа яко и вече продава коли, които не са карани наистина в Швейцария, а са внесени там от други държави, така че трябва да се внимава. Ако разбереш, че колата е карана в Италия, по-добре не купувай.
Същото важи и за България
На два пъти си купувам коли, внос от Италия, и имам ядове с тях
Чувал съм, че дизел над 5 г. също не е желателно да се купува.
Тук все пак има хора, които разбират от коли и вероятно ще ти дадат по-добри съвети от мен 











Ludia написа:хаха половината коли от форума са от италия![]()
![]()
почти всичко е въпрос на късмет,както и при женитевъншния вид заблуждава.
вземи някой твой познат, който разбира от коли и той д апогледне колата.хубаво е и да мине и диагностика в някой сериозен сервиз
айде със здраве, и късмет
Късметът наистина е много важен.











- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
щом започна принципно да се говори , нека и аз да кажа, че се "ожених " за италианка сравнително скоро
Има една маскима, която важи повече за старите коли но все пак .. ако искаш да ремонтираш двигател , скоростни кутии и т.н - вземи си от Италия ако искаш купе - от Германия ако не искаш нищо да бараш - купи си нова
Иначе късмета си е най важен ..... ама и зависи каква точно кола си си избрал... ако е някоя "резачка" , много ясно е , че не я е купил някои 26 набор да си ходи само на вилата 1 път годишно .... тази която споменаваш е сравнително слабичка от класа - може и да не е шпорена много , ама знае ли човек пък с какви масла е карана и т.н... затова истината е отваряне очите на 4 тири и водене по разни сервизи за диагностика
и най важното - ако не ти хване колата окото - не я купувай заради по тънката цена например , защото после много се дразни човек, когато трябва да даде пари за нещо което някак си не му се харесва....а парите така или иначе ремонтите ще ги хапнат... Успех 




thanks
Благодаря ви за общите съвети
но все пак има ли някои"критерии" по които да мога да ги "различавам 4 ки от 5 ци и т.н.
дайте по конкретно за разликите между 90 коня и 110 коня .чувал съм че се слагат допълнително някакви чипове за качване на мощността .Заслужавали си.......
Ще съм благодарен на повече коментари...Все пак кинтите са доста не ми се дават лесно

дайте по конкретно за разликите между 90 коня и 110 коня .чувал съм че се слагат допълнително някакви чипове за качване на мощността .Заслужавали си.......
Ще съм благодарен на повече коментари...Все пак кинтите са доста не ми се дават лесно

Re: thanks
Те туй дет ти е на аватара (и на моя аватар) е 5-ца. В същност води се точно В5. Произвежда се до 11.2000. Въпреки, че още се намират невежи дето му викат Пасат четворка. Следващия модел дето е с лек фейслифт (цял фар-мигач, променена решетка отпред и леко пипната броня, обикновено и фарове против мъгла) се води B5.5 и се произвежда от 11.2000 до 03.2005г.EMSON написа:... все пак има ли някои"критерии" по които да мога да ги "различавам 4 ки от 5 ци и т.н.
Ами разликата е че с 90 коня на това купе е мно'о спъната, да не кажа направо куца история. Моето лично мнение такива направо да ги подминаваш, особенно ако е бял - в повечето случаи са купувани за фирмени да се върши работа с тях, а поради по-малката мощност този дето го е ползвал го е настъпвал повечко.EMSON написа:дайте по конкретно за разликите между 90 коня и 110 коня.
М-м-мдааа, заслужава си ако е направено както трябва (1-2 местата в BG където наистина знаят какво правят, но си прави сметката, че едно чип-тунинговане е над 1000лв.) и естествено ако е направено на по-мощен двигател - там освобождавания ресурс е по-голям. Аз карам с подобно нещо - хм, заслужава си!EMSON написа:...чувал съм че се слагат допълнително някакви чипове за качване на мощността. Заслужавали си.......
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
AMIGO написа:А какво представлява това чип-тунинговане и до какви промени води?![]()
И на какви коли може да се прави? Т.е. има ли ограничения откъм коне, модели, марки и година на производство
![]()
![]()
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211 има какво да се прочете по въпроса.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
чип-тунинговане - (лично мнение) вадиш максимума от точно твоя двигател, и кво от това? Тая кола да не е за формула 1? За дизел не знам дали се прави такова. А 90коня не са кой знае какво, я прибавиш 2-3 отгоре, я не.
ОФФ топик:
Много точно казано ..... истината е че ремонтите рядко ти се разминават и колкото е по-нова (освен ако не си първи собственик
), толкова са по-скъпи.
ОФФ топик:
juve написа: .. ако искаш да ремонтираш двигател , скоростни кутии и т.н - вземи си от Италия ако искаш купе - от Германия ако не искаш нищо да бараш - купи си нова![]()
Много точно казано ..... истината е че ремонтите рядко ти се разминават и колкото е по-нова (освен ако не си първи собственик

- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
AMIGO написа:А какво представлява това чип-тунинговане и до какви промени води?![]()
И на какви коли може да се прави? Т.е. има ли ограничения откъм коне, модели, марки и година на производство
![]()
![]()
Чип-тунинговането се прави на дизелови автомобили с електронна помпа,т.е. чип които се слага на управленито на помпата.Увеличава мощността с около 20% не повече, т.е. около 20-23 " коня" Предлага се за коли с ресурс-по нови и малко по мощни,слагат го предимно газарите който си мислят че кат го сложат ше карат формула 1 се едно,а то дефакто се усеща при рески ускорения за изпреварване например най-добре.По принцип съм чул че намалява живота на ДВГ-то,но само съм чул.Карал съм така ва кола и разликата се усеща главно при реско ускорение за изпреварване.Другото което е факт че сложили се чип се намалява дори и незначително разхода на горивото.Та това е което мога да кажа за чип тунинга.
THANKS
бЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТГОВОРИЛИ
Направо се чудя кво да правя.Мои приятели разбрали че ще си купувам Пасата и сега ме навиват за некви мерцедеси-цедки и очиларки за по 15000 лева.
Най добре да не казвам на никой а направо да ида да взема колата и....Свършен факт
Благодаря за мненията
Направо се чудя кво да правя.Мои приятели разбрали че ще си купувам Пасата и сега ме навиват за некви мерцедеси-цедки и очиларки за по 15000 лева.
Най добре да не казвам на никой а направо да ида да взема колата и....Свършен факт
Благодаря за мненията

MITKO_DVD написа:Чип-тунинговането се прави на дизелови автомобили с електронна помпа,т.е. чип които се слага на управленито на помпата.Увеличава мощността с около 20% не повече, т.е. около 20-23 " коня" Предлага се за коли с ресурс-по нови и малко по мощни,слагат го предимно газарите който си мислят че кат го сложат ше карат формула 1 се едно,а то дефакто се усеща при рески ускорения за изпреварване например най-добре.По принцип съм чул че намалява живота на ДВГ-то,но само съм чул.Карал съм така ва кола и разликата се усеща главно при реско ускорение за изпреварване.Другото което е факт че сложили се чип се намалява дори и незначително разхода на горивото.Та това е което мога да кажа за чип тунинга.AMIGO написа:
Благодаря за отговора!






Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 146 госта