ще купувам пасат 1997г моля съвети...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
EMSON
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Джебел

ще купувам пасат 1997г моля съвети...

Мнениеот EMSON » Нед 27 авг 2006 19:17


Гледах страшно много коли на пазара в гр.Димитровград. След туй разгледах коли по автокъщи. В една от тях си харесах колата на собственика Пасат нова каса??? TDI 90 коня. Не знам каква каса се води 4 или 5 ца. Как да ги различавам.Моля съвети и инфо за този модел ??!!?? Съвети и предложения. Малко ли са конете за тази каса .Колата е карана в бг около година,правени и са тунинги леки промени по маска ,тониране на стъкла ,спортен волан и т.н.
абе искат му около 13 000 лв.




AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMIGO » Нед 27 авг 2006 19:48


Мисля, че е най-добре, ако можеш да отидеш до Германия или Австрия и да си купиш кола от там :wink: Или да дадеш на някой свестен човек, който вкарва такива коли, да ти докара такава, каквато искаш. Аз на 2 пъти правя грешката да си купувам кола от БГ и съм си казал, че 3-и път от тук бих взел само чисто нова, ако имам пари, но ако ще е пак за втора ръка, само в споменатите държави. :wink: :) Също и от Швейцария, но вече подочух, че и там мафията действа яко и вече продава коли, които не са карани наистина в Швейцария, а са внесени там от други държави, така че трябва да се внимава. Ако разбереш, че колата е карана в Италия, по-добре не купувай. :wink: Същото важи и за България :wink: :) На два пъти си купувам коли, внос от Италия, и имам ядове с тях :cry: :x :x Чувал съм, че дизел над 5 г. също не е желателно да се купува. :? Тук все пак има хора, които разбират от коли и вероятно ще ти дадат по-добри съвети от мен :)


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 27 авг 2006 19:52


хаха половината коли от форума са от италия :lol: :lol:
почти всичко е въпрос на късмет,както и при жените :wink: външния вид заблуждава.
вземи някой твой познат, който разбира от коли и той д апогледне колата.хубаво е и да мине и диагностика в някой сериозен сервиз ;)
айде със здраве, и късмет :wink:


AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMIGO » Нед 27 авг 2006 19:57


Ludia написа:хаха половината коли от форума са от италия :lol: :lol:
почти всичко е въпрос на късмет,както и при жените :wink: външния вид заблуждава.
вземи някой твой познат, който разбира от коли и той д апогледне колата.хубаво е и да мине и диагностика в някой сериозен сервиз ;)
айде със здраве, и късмет :wink:



Късметът наистина е много важен. :? И двата пъти, когато купувах кола на старо, бях взел с мен хора, които само с коли се занимават! :wink: :lol: И въпреки това, въпреки че оглеждаха колите отвсякъде, какви ли не ремонти и неприятности ми излязоха след това и по двете. :? :x :( Във всеки случай, останал съм с впечатлението, че в Италия се отнасят доста небрежно с колите си, а като дойде време да се отървят от тях, ги пооправят набързо в някой евтин сервиз, където работят чужденци, и айде в БГ :? :wink: Това са ми казвали хора, които повече са наясно от мен :) Във всеки случай, мои приятели и познати, които карат коли, внесени от Германия или Швейцария, имат много малко проблеми, това знам :wink: :)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 27 авг 2006 21:28


щом започна принципно да се говори , нека и аз да кажа, че се "ожених " за италианка сравнително скоро :) Има една маскима, която важи повече за старите коли но все пак .. ако искаш да ремонтираш двигател , скоростни кутии и т.н - вземи си от Италия ако искаш купе - от Германия ако не искаш нищо да бараш - купи си нова :) Иначе късмета си е най важен ..... ама и зависи каква точно кола си си избрал... ако е някоя "резачка" , много ясно е , че не я е купил някои 26 набор да си ходи само на вилата 1 път годишно .... тази която споменаваш е сравнително слабичка от класа - може и да не е шпорена много , ама знае ли човек пък с какви масла е карана и т.н... затова истината е отваряне очите на 4 тири и водене по разни сервизи за диагностика :) и най важното - ако не ти хване колата окото - не я купувай заради по тънката цена например , защото после много се дразни човек, когато трябва да даде пари за нещо което някак си не му се харесва....а парите така или иначе ремонтите ще ги хапнат... Успех :)


Потребителски аватар
EMSON
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Джебел

thanks

Мнениеот EMSON » Нед 27 авг 2006 22:32


Благодаря ви за общите съвети :oops: но все пак има ли някои"критерии" по които да мога да ги "различавам 4 ки от 5 ци и т.н.
дайте по конкретно за разликите между 90 коня и 110 коня .чувал съм че се слагат допълнително някакви чипове за качване на мощността .Заслужавали си.......
Ще съм благодарен на повече коментари...Все пак кинтите са доста не ми се дават лесно :lol:


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: thanks

Мнениеот Rumen » Пон 28 авг 2006 12:06


EMSON написа:... все пак има ли някои"критерии" по които да мога да ги "различавам 4 ки от 5 ци и т.н.
Те туй дет ти е на аватара (и на моя аватар) е 5-ца. В същност води се точно В5. Произвежда се до 11.2000. Въпреки, че още се намират невежи дето му викат Пасат четворка. Следващия модел дето е с лек фейслифт (цял фар-мигач, променена решетка отпред и леко пипната броня, обикновено и фарове против мъгла) се води B5.5 и се произвежда от 11.2000 до 03.2005г.

EMSON написа:дайте по конкретно за разликите между 90 коня и 110 коня.
Ами разликата е че с 90 коня на това купе е мно'о спъната, да не кажа направо куца история. Моето лично мнение такива направо да ги подминаваш, особенно ако е бял - в повечето случаи са купувани за фирмени да се върши работа с тях, а поради по-малката мощност този дето го е ползвал го е настъпвал повечко.

EMSON написа:...чувал съм че се слагат допълнително някакви чипове за качване на мощността. Заслужавали си.......
М-м-мдааа, заслужава си ако е направено както трябва (1-2 местата в BG където наистина знаят какво правят, но си прави сметката, че едно чип-тунинговане е над 1000лв.) и естествено ако е направено на по-мощен двигател - там освобождавания ресурс е по-голям. Аз карам с подобно нещо - хм, заслужава си!


AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMIGO » Пон 28 авг 2006 15:48


А какво представлява това чип-тунинговане и до какви промени води? :? :? И на какви коли може да се прави? Т.е. има ли ограничения откъм коне, модели, марки и година на производство :? :? :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 28 авг 2006 15:52


AMIGO написа:А какво представлява това чип-тунинговане и до какви промени води? :? :? И на какви коли може да се прави? Т.е. има ли ограничения откъм коне, модели, марки и година на производство :? :? :roll:


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211 има какво да се прочете по въпроса.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пон 28 авг 2006 21:01


чип-тунинговане - (лично мнение) вадиш максимума от точно твоя двигател, и кво от това? Тая кола да не е за формула 1? За дизел не знам дали се прави такова. А 90коня не са кой знае какво, я прибавиш 2-3 отгоре, я не.

ОФФ топик:
juve написа: .. ако искаш да ремонтираш двигател , скоростни кутии и т.н - вземи си от Италия ако искаш купе - от Германия ако не искаш нищо да бараш - купи си нова :)

Много точно казано ..... истината е че ремонтите рядко ти се разминават и колкото е по-нова (освен ако не си първи собственик :lol: ), толкова са по-скъпи.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 28 авг 2006 21:42


AMIGO написа:А какво представлява това чип-тунинговане и до какви промени води? :? :? И на какви коли може да се прави? Т.е. има ли ограничения откъм коне, модели, марки и година на производство :? :? :roll:


Чип-тунинговането се прави на дизелови автомобили с електронна помпа,т.е. чип които се слага на управленито на помпата.Увеличава мощността с около 20% не повече, т.е. около 20-23 " коня" Предлага се за коли с ресурс-по нови и малко по мощни,слагат го предимно газарите който си мислят че кат го сложат ше карат формула 1 се едно,а то дефакто се усеща при рески ускорения за изпреварване например най-добре.По принцип съм чул че намалява живота на ДВГ-то,но само съм чул.Карал съм така ва кола и разликата се усеща главно при реско ускорение за изпреварване.Другото което е факт че сложили се чип се намалява дори и незначително разхода на горивото.Та това е което мога да кажа за чип тунинга.


Потребителски аватар
EMSON
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Джебел

THANKS

Мнениеот EMSON » Пон 28 авг 2006 21:55


бЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТГОВОРИЛИ
Направо се чудя кво да правя.Мои приятели разбрали че ще си купувам Пасата и сега ме навиват за некви мерцедеси-цедки и очиларки за по 15000 лева.
Най добре да не казвам на никой а направо да ида да взема колата и....Свършен факт

Благодаря за мненията :wink:


AMIGO
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMIGO » Пон 28 авг 2006 22:15


MITKO_DVD написа:
AMIGO написа:
Чип-тунинговането се прави на дизелови автомобили с електронна помпа,т.е. чип които се слага на управленито на помпата.Увеличава мощността с около 20% не повече, т.е. около 20-23 " коня" Предлага се за коли с ресурс-по нови и малко по мощни,слагат го предимно газарите който си мислят че кат го сложат ше карат формула 1 се едно,а то дефакто се усеща при рески ускорения за изпреварване например най-добре.По принцип съм чул че намалява живота на ДВГ-то,но само съм чул.Карал съм така ва кола и разликата се усеща главно при реско ускорение за изпреварване.Другото което е факт че сложили се чип се намалява дори и незначително разхода на горивото.Та това е което мога да кажа за чип тунинга.


Благодаря за отговора! :) :) Значи не става за бензинови и на газ:? Тъкмо си рекох, че може и аз да се навия, ама... :? :? 8) :)


Потребителски аватар
20V_Turbo
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 23:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: USA за сега

Мнениеот 20V_Turbo » Вто 29 авг 2006 6:03


Става,ама ако няма турбина няма да ги усетиш.
А за чип тунинга..този чип просто натяга турбината и тя започва да работи на по-голямо налягане.Повече въздух,повече гориво... повече вървеж :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта