
А колата не е каква да е- последния пасат б4 2.8 вр6- 96г. ГТ изпълнение с всичко възможно натъпкано в него- климатроник в комбинация с люк(!), 4 ел.стъкла, ел. огледала, темпомат, кожено черно рекаро с подгрев (забравих да видя дали имаше и ел. управление), с юбилейния абс, с последното табло- сиви циферблати с червени стрелки + обичайните за модела екстри. Въобще почти черешката на тортата, що се отнася до б4.
Мислех да го взема(нали все пак е пасат вр6

Отивам в едно село забутано, колата е на улицата, няма бензин даже да запали. Кофти впечатление. По принцип ме интересуваше мотора, но докато докарат гориво тръгнах да я поогледам. Мръсна отвън майната му, влизам вътре, мирише на мандра, според собственика било на сливи


Воланът от кожен беше станал полукожен- кожа с пвц лента, порядъчно зацапана. Дръжката на ръчната и тя. Допирът с тях е един нехигиеничен ужас. Отделно ръчна нямаше- била разкачена. Шофьорския прозорец не било желателно да го свалям


Липсва огледалото за обратно виждане, не е проблем, за сметка на това забелязвам една хубава паяжина на предното стъкло. Спукано яко.
Излизам отвън да я огледам детайлно. Счупена маска, счупена задна броня и разкривена. Леко натисната и в калника от удара. Счупен заден стоп. Интересно как но боята беше тотално съсипана- все едно е подсушавана с шкурка 180, и то много пъти

Вдигам капака- приятна гледка- 6-так отдолу. Вадя щеката за масло- под минимума, а колата е спряна под наклон с предницата надолу. Питам с леко майтапчийски тон- гори ли масло?- Масло никога не е пипнала- Даже преди няколко месеца е сменено.

Идва бензина, сипваме. Моторът пали доста неубедително. Танцува яко из коша. Обтегачите и успокоителите "напомнят", че отдавна си искат смяната. Очевидно се губи цилиндър/ цилиндри. Обясняват ми, че е някоя свещ. Моторът го познавам и ми е ясно че му се куби компресия, и то много сериозно на някои от цилиндрите. Въпреки всичко проверявам с кабелите, изключвайки цилиндър по цилиндър. Достаъчно показателно е. Не е свещи.
Тръгвам да карам, отлепям на първа и вкарвам втора. Брутален шум още от 20км/ч. Поглеждам въпросително- продавача още по-въпросително. Питам го за шума- той- спокойно тя си е така, ние отдавна така я караме, не е проблем, някакъв преден лагер е. Е, лагера не беше ляв, както ми обясниха, а десен или беше в дифа, едно от двете. На 100км/ч в колата не се стои, а и се кара със страх. Давам цялата газ на първа и... нищо. Изредих няколко предавки, ясно беше че мнооооооого коне им е писнало и са си тръгнали. Добро вървене... за 1.8 моно най-много 2е

Отгоре на това и темпомата не бачкаше

То вярно, че колите са да ни служат по принцип, а не ние на тях(макар че тук е мястото с масовите изключения), ама такова отношение



Хубавото е, че съчетахме нещата така, че хем да видим колата, хем да свършим и друга работа. И най-странното беше че ми беше чак забавно от толкова абсурди и недоумения от моя страна.
Естествено че не я взех, това е кола за... нещо като скраб, тя и за морга почти не става(или поне за цената от 2200лв). Виждал съм разни таралясници, ама такова нещо... Жалко че такъв екземпляр не е попаднал на собственик.
Та така...