Питане за челен кулер

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
LuciferA
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Питане за челен кулер

Мнениеот LuciferA » Пет 05 авг 2011 22:07


Карам голф 3 1.9ТДИ (90кс) ако сменя стоковия кулер с челен ще се усети ли голяма разлика и до колко коня е възможно да вдигне ще се подобри ли ускорението




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 05 авг 2011 23:20


Ще има ефект, ама ще е отрицателен.


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот vw__fen » Съб 06 авг 2011 1:15


а защо отрицателен ?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 06 авг 2011 12:34


Турбо лаг, това е при положение че сложи по-голям челен кулер.


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот vw__fen » Съб 06 авг 2011 22:25


а той стоковия до колкото знам е някав малък ? демек и да сложи ще изглежда грозно или трябва да сложи друга турбина а покрай нея още куп неща ... поне аз така си го обяснявам :да:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 06 авг 2011 23:04


Оригиналния кулер ако не се лъжа мисля че беше 3 литров и той е изчислен за налягането на стоковата турбина, ако иска по-голям кулер да пълни ще му трябва и по-голяма турбина.


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот vw__fen » Съб 06 авг 2011 23:22


ясноо :да:
мерси за тва че ме светна :beer


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот miro_hack » Пон 08 авг 2011 20:52


А за същия мотор само,че 1.9 без кулер-заводски,защо ефекта е положителен,когато сложиш кулер само със настройка на гнп?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот Vizor » Пон 08 авг 2011 21:26


Глупости приказва момчето.. Като свалиш температурата с 50 градуса как ще е ? Отрицателен ефект заради турбо лаг ли?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 08 авг 2011 23:27


miro_hack написа:А за същия мотор само,че 1.9 без кулер-заводски,защо ефекта е положителен,когато сложиш кулер само със настройка на гнп?


Защото слагат нормални кулери(в смисъл по-малки), но ако се сложи някой двойно по-голям няма ли колата да стане лагава :?:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот mk1 » Вто 09 авг 2011 4:29


Golf_Diesel_ написа:
miro_hack написа:А за същия мотор само,че 1.9 без кулер-заводски,защо ефекта е положителен,когато сложиш кулер само със настройка на гнп?


Защото слагат нормални кулери(в смисъл по-малки), но ако се сложи някой двойно по-голям няма ли колата да стане лагава :?:

лагава е понятие което не се разпростира само до кулера :!:
Защото слагат нормални кулери(в смисъл по-малки)
заради цената ...... и това са всекидневни киоли все пак :Mr Green Fun


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот neon » Вто 09 авг 2011 8:57


Ефекта ще бъде само положителен ако всичко е направено кадърно. Никой не говори, че ще забие кулер от камион, че да е лагава.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 09 авг 2011 9:36


Добре да кажем, че греша.Колко по-голям кулер от заводския е най-добре да се сложи, така че да усетиш разлика във вървенето и турбината да си надува пак на 1800, както със стоковия :?:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот radi_nrj » Вто 09 авг 2011 13:09


Не само обема е фактор. Заводския е забит почти във калника и потока на въздух там е зле ;) Ако не си виждал има и доста малки кулерчета за челен монтаж, че даже може да си спазиш обема на заводската система и да не пипаш почти нищо по настройките.


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за челен кулер

Мнениеот vr_mk2 » Вто 09 авг 2011 13:28


Golf_Diesel_ написа:Добре да кажем, че греша.Колко по-голям кулер от заводския е най-добре да се сложи, така че да усетиш разлика във вървенето и турбината да си надува пак на 1800, както със стоковия :?:


Главния фактор в случая не са оборотите, а времето нужно за запълване на обема до дадено налягане зависещо от дебита на компресорната част :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта