Здравейте!
Имам проблем ,като запаля колата работи грубо ,трака но не силно а просто работи грубо и шумно около 2-3 мин. и се оправя.
Казаха ми ,че най вероятно проблема се касае в повдигачи.
Някой сменял ли е и има ли ефект (мотора работи ли тихо студен или топъл) ?
Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
с какво масло караш да не се окаже ,че проблема е от маслото -прекалено гъсто и тропа докадето напълни
- RokFort
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 22 юли 2009 6:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич / Vario 1.6i ALM 75hp
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
Полусинтетика 10w40 AGIP не мисля ,че е от маслото ,отговаря на ( VW 501.01 ) за мотор преди 2000 година какъвто конструктивно е моя.
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
Аз знам че почти всяко подобно 1.4 си трака в капака на клапаните първите 3 до 5 мин. Дали докато напомпа масло, дали друго... трака лекичко 

- gogevv
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 07 дек 2010 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
според мен е допустимо да трака 1-2 секунди, аз карам също с 10W40, но оня ден взех малко го гъсто 15В40, после пак ще се върна на 10
- blaze
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
и аз съм с 10/40 , ама 1,2 секунди няма как да усетш, че трака. Ако си върви нормално колата, няма ядове. Ако много те притеснява, отвори капака на клапаните и разгледай, ако трябва свали вала и виж как са повдигачите и т.н.
- RokFort
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 22 юли 2009 6:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич / Vario 1.6i ALM 75hp
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
При мен не говорим за тракане 1-2 сек. а 2 -3 мин. чува се нещо като "РррРРррррр" и "чат чат чат чат" смесено ,а колата като загрее малко не се чува мотора..
Супер е дразнещо ,имам чувство ,че нещо е откачено в тая глава и се разхожда свободно вътре....
То е ясно ,че ще ги сменя но искам да знам оправя ли се след това (заработва ли като колите) или същата работа си работи като култиватор първите 2-3 минути.
Мисля да и купя 8бр Metelli или АЕ но ако ще е същата работа няма да я издържа...
Карал съм Ароса с мотор 1.0 AER 50 коня и той не се чуваше ,че работи нито студена нито топла а тая направо ме подлудява..
Конструктивно мотора AER и ALM са еднакви ,в смисъл ,че са същите мотори като устройство с разлика ,че на единия е по голяма кубатурата но нямат нищо общо като работа ,само тия 1.4 и 1.6 работят ужасно грозно или нещо не са изчислени или просто са раздрънкани от много километри...
Всеки се оплаква от тия 1.4 и 1.6 ,има ли смисъл да правя гимнастика???
П.П. Накрая ще и ръгна един АЕR може да не вдига повече от 120 ама най после тишина да му .... майката.

Супер е дразнещо ,имам чувство ,че нещо е откачено в тая глава и се разхожда свободно вътре....

То е ясно ,че ще ги сменя но искам да знам оправя ли се след това (заработва ли като колите) или същата работа си работи като култиватор първите 2-3 минути.

Мисля да и купя 8бр Metelli или АЕ но ако ще е същата работа няма да я издържа...

Карал съм Ароса с мотор 1.0 AER 50 коня и той не се чуваше ,че работи нито студена нито топла а тая направо ме подлудява..

Конструктивно мотора AER и ALM са еднакви ,в смисъл ,че са същите мотори като устройство с разлика ,че на единия е по голяма кубатурата но нямат нищо общо като работа ,само тия 1.4 и 1.6 работят ужасно грозно или нещо не са изчислени или просто са раздрънкани от много километри...

Всеки се оплаква от тия 1.4 и 1.6 ,има ли смисъл да правя гимнастика???

П.П. Накрая ще и ръгна един АЕR може да не вдига повече от 120 ама най после тишина да му .... майката.

Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
аз съм с 1.4 АБД и моя започна да трака докато загрее. преди не го правеше този номер освен ако е зимата , а то точно лятото. от 70 000км слагам 10в40 само едно и също. и сега чувам лекото потракване всеки път при палене.
Последна промяна от nikson85 на Съб 06 авг 2011 18:57, променено общо 1 път.
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
Пич и аз имам 1.4 самоче на Голф! И при мен има чаткане, и то постоянно, дори когато загрее ! В купето когато пусна музика не се слуша! Но докато я пребирам в гаража си го има цЪкането, сякаш часовник чука! Як ритам!
Не знам от какво е, и всеки казва различно, карам така че и дадам пари не се знае дали ще се оправи!
Късмет ти желая и много, не се шашкай, по-зле от това няма на къде!
Не знам от какво е, и всеки казва различно, карам така че и дадам пари не се знае дали ще се оправи!
Късмет ти желая и много, не се шашкай, по-зле от това няма на къде!
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
сложи си 5W40 и стига си се занимавал с глупости! Като сложиш по-гъсто масло, ще трака повече, нали се сещаш!?Прочети индексите на малслото какво значат!На другата смяна на масло, има разни препарати за почистване на нагари и т.н., които се слагат преди да се изхвърли старото масло! Сипи един такъв, промий я и карай! Принципно за зима е желателно да е 5ца маслото, за лятото,ако е много топло пак 5, но на 60 примерно!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
Koksan написа:сложи си 5W40 и стига си се занимавал с глупости! Като сложиш по-гъсто масло, ще трака повече, нали се сещаш!?Прочети индексите на малслото какво значат!На другата смяна на масло, има разни препарати за почистване на нагари и т.н., които се слагат преди да се изхвърли старото масло! Сипи един такъв, промий я и карай! Принципно за зима е желателно да е 5ца маслото, за лятото,ако е много топло пак 5, но на 60 примерно!


Не е до това колко е гъсто маслото , а какви качества има , вискозитета не е само гъстота!
Помпа за вода с напор 9 атмосфери, неможа да напомпа антифриз в една система и до 3 атмосфери .... това е то вискозитета, вискозното триене, динамиката на флуидите и т.н. ...... не е боб и леща...
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
И на моя половер му трака един повдигач,нищо,че е на 120 000км бараката, като е студен мотора,за 2-3 минути трака...Това да са ви проблемите...То тия коли станаха по 1000лв.! Ще издържат още малко-докато станат на цената на скраба-ама няма кой да ги кара толкова... 

Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
На тия повдигачи ако не им е скъсана мембраната значи са ОК. За смяна са чак когато се стигне до момента когато дори и при загряла кола не спират да тракат. Всичко друго е въпрос на масло. Ако имаш желание може и да направиш една гимнастика - вадиш повдигачите и ги изпразваш, сглабяш всичко и тогава чак сипваш новото масло. Ще тракат няколко мин. докато се напълнят точно отново, не спрат ли - значи просто това не е твоето масло.
- RokFort
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 22 юли 2009 6:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич / Vario 1.6i ALM 75hp
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
Добре де това е кола на 246000км ако и сложа 5в40 ще върти сиво отзад ,тя дори и като нова не и дават 5в40 а най много 10в40 по Аутодата.
А тия повдигачи доколкото съм запознат ,може и да се бъркам трябва да задържат някакво количество масло в себе си за да не стартира като трактор ,и би трябвало да се изпразва само при много дълго стоене без да се кара ден два ,не за 8 часа.
То ясно ,че една кола колкото по я ровиш толкова по се набутваш ,ама имал съм всякакви коли от различни марки и такова нещо няма...
Слушах един Голф 4 с 1.6 101 коня мотор не знам къв му е кода ама той направо пееше при студен старт ,а двигателя е същия ,не знам дали няма някакви промени в главата м/у 75к.с и 101к.с. или е само електрониката?
П.п. Бил съм свидетел как едно Голфче 3-ка идва в сервиза където аз ходя и казва ,че като загрее му свети лампа за маслото и майстора му вика "тънко е! ,тоя мотор е издухан но ако сложим 15в40 ,ще се кара още" и наистина сложи му някакво 15в40 и момчето си го кара вече 5-6 хил. км. без да е стегнал.

А тия повдигачи доколкото съм запознат ,може и да се бъркам трябва да задържат някакво количество масло в себе си за да не стартира като трактор ,и би трябвало да се изпразва само при много дълго стоене без да се кара ден два ,не за 8 часа.

То ясно ,че една кола колкото по я ровиш толкова по се набутваш ,ама имал съм всякакви коли от различни марки и такова нещо няма...

Слушах един Голф 4 с 1.6 101 коня мотор не знам къв му е кода ама той направо пееше при студен старт ,а двигателя е същия ,не знам дали няма някакви промени в главата м/у 75к.с и 101к.с. или е само електрониката?

П.п. Бил съм свидетел как едно Голфче 3-ка идва в сервиза където аз ходя и казва ,че като загрее му свети лампа за маслото и майстора му вика "тънко е! ,тоя мотор е издухан но ако сложим 15в40 ,ще се кара още" и наистина сложи му някакво 15в40 и момчето си го кара вече 5-6 хил. км. без да е стегнал.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Някой сменял ли е хидравлични повдигачи на 1.4 или 1.6 8v
И моя потропва,но първите две-три секунди от студения старт.После утихва.
Забелязах,че от както го карам с 10/40 без занчение от марката на маслото стана по-шумен и индик.за маслото свети около 2-3сек.Преди го карах с 15/40 и нямаше тези проблеми.Ще го пробвам пак с 15/40 и ще пиша дали има положителен резултат.
Забелязах,че от както го карам с 10/40 без занчение от марката на маслото стана по-шумен и индик.за маслото свети около 2-3сек.Преди го карах с 15/40 и нямаше тези проблеми.Ще го пробвам пак с 15/40 и ще пиша дали има положителен резултат.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта