Здравейте
Някой знае ли дали Polo 1.0 мотор AER 1997г. "удря" клапаните, като превърти ангренажния ремък?
Стария се беше заравнил на коляновия вал, а при поставяне на новия работи на 2 цилиндъра.
Благодаря предварително!
Въпрос за клапани Поло 6n 1.0 AER
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за клапани Поло 6n 1.0 AER
Завеси колко зъба ще превърти а при късане така бие -всичко в картера а колкото до това ,че работи на два цилиндъра-центровка делко кабели ,свещи виж тях.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за клапани Поло 6n 1.0 AER
Когато го въртите на сухо мотора, без стартер ами на ръка, как е компресията?
Първо това се гледа след смяна на ремък!
Първо това се гледа след смяна на ремък!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за клапани Поло 6n 1.0 AER
Веднага отговарям, бие, та се къса! На 2 цилиндъра няма да имаш компресия. Дано не си скапал друго, освен клапани!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта