Бавно загрява .... Парното не е силно..

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Бавно загрява .... Парното не е силно..

Мнениеот silent » Вто 29 авг 2006 11:21


Възможно ли е проблема да е от неплътни клапи на въздуховодите. За слабото прано да, но те могат ли да оказват влияния и върху загряването на колата. Термостата е наред. Когато се движа с по висока скорост по-бавно загрява, чак като спра на светофар стрелката катери по бързо. В същото време радиатора отпред е студен. Вярно че има и газ обаче.... Намесвам и парното защото според мен колкото по слабо ми става парното при загряла кола толкова по бавно загрява. Това е една хипотеза обаче все пак.
В тоя ред на мисли с какво/материал/ е най добре да се ремонтират клапите на въздуховодите.Какво евентуално подходящо се намира по магазините Изчетох сума ти неща но нищо конкретно. Всеки се е спасявал поединично с квото има подръка.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 29 авг 2006 12:54


термостат ?!


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 29 авг 2006 17:50


Не със сигурност.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 29 авг 2006 18:06


сменял ли си термостата, защото казваш че не е това, а точно от него зависи загряването на колата. и аз като купих моята загряваше бавно, смених термостата и сега за около 2-3 километра е 90 градуса.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 29 авг 2006 18:22


Да и то не веднъж. В момента този няма и година Валер или нещо такова. От Бош съм го купувал. Плюс това ви казах че радиатора е студен. От Дружба до стадион Васил Левски е - 70гр. през лятото. На мен това ми се вижда бавно загряване.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 29 авг 2006 18:33


ами колега, според мен имаш проблем или със датчика, или със уреда в таблото... значи много се терзах и аз за тези 70 градуса, смених термостата - Wahler с Behr - без резултат, "варих" сваления с темометър - оказа се перфектен, мерих датчика с уред и термометър в "задника" ;) нормални отклонеия , и накрая покрай друг проблем в таблото ( решен от niksi :bowdown :bowdown :bowdown при това без да се почеше поне :) ) след почистване на контактите на уредчето с "контокс" след запалването температурата вече е около 85 града и около 80 при по бързо каране... не че е колкото пише в дебелите книги , ама не е и 70 вече..... Проверявал ли си по някакъв повод стрелката ?


bborisov
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 03 фев 2006 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bborisov » Вто 29 авг 2006 19:26


Ако не му работи датчика или стрелката ще си има силно парно според мен.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 29 авг 2006 19:30


Ако не му работи датчика или стрелката ще си има силно парно според мен.

Ама колега, до колкото мога да прочета , той не е отхвърлил като проверено номера с клапите.... а за тях мога да кажа, че и моето е много слабо , но когато затворя всичко духалки , надуя вентилатора на Мах и отворя някоя рязко, в купето се изсипва кофа с изгорял дунапрен :) Така , че за парното не питам защо, а питам кой ще разглобява... ;)


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Вто 29 авг 2006 20:09


silent написа:...От Дружба до стадион Васил Левски е - 70гр. през лятото....

Само за сравнение: От началото на Дружба-2 (блоковете с 200) до ... ХМС е 90гр.
Никви клапи и датчици (щом все пак загрява) Дори и да е изправен, дали термостата е точно за твоя двигател?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 29 авг 2006 20:38


Колата я карам от шест години. В началото беше така както казваш. От началото на Дружба до ХМС то ...айде не 90 ама 75-80гр. зимата. Тогава имах хубаво парно. С течение на времето парното ми взе да отслабва смених сума термостати и все по трудно загрява. Какво имаш в предивид с това дали термостата е за тая кола . Нормален термостат почва да отваря на 87гр. В интерес на истината не съм убеден че датчика ми мери вярно температурата. Според мен мери 5 градуса надолу. Ако обаче грешката е нелинейна може и здраво да лъже. Това не бях се замислял. Ще пробвам да го проверя по някакъв начин.. Клапите са ми смотани ще я разпарчосвам......може би другата седмица. Затова питам евентуално за идеи за интелигентен ремонт на клапите, по специално за варианти за смяната на дунапрена с нещо. Не ми се ще да мажа и дупча на поразия..


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 авг 2006 20:43


махане на дунапрена до лаймарина(с дупки), изкуствена кожа от локалния обущар, увиване+хелметекс и поп-нитчета с шайбици щот' топлото разклякавя хелметекса-да не плющи кожа по духалките зимъска...mhihi
аз така ги лекувам.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 30 авг 2006 8:03


На коя клапа слагаш кожа на плътната или на тази с дупките? Така и не разбрах смисъла на дупките по тази клапа, която беще облепена с полуразложен дунапрен



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04 и 65 госта