Възможно ли е проблема да е от неплътни клапи на въздуховодите. За слабото прано да, но те могат ли да оказват влияния и върху загряването на колата. Термостата е наред. Когато се движа с по висока скорост по-бавно загрява, чак като спра на светофар стрелката катери по бързо. В същото време радиатора отпред е студен. Вярно че има и газ обаче.... Намесвам и парното защото според мен колкото по слабо ми става парното при загряла кола толкова по бавно загрява. Това е една хипотеза обаче все пак.
В тоя ред на мисли с какво/материал/ е най добре да се ремонтират клапите на въздуховодите.Какво евентуално подходящо се намира по магазините Изчетох сума ти неща но нищо конкретно. Всеки се е спасявал поединично с квото има подръка.
Бавно загрява .... Парното не е силно..
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
ами колега, според мен имаш проблем или със датчика, или със уреда в таблото... значи много се терзах и аз за тези 70 градуса, смених термостата - Wahler с Behr - без резултат, "варих" сваления с темометър - оказа се перфектен, мерих датчика с уред и термометър в "задника"
нормални отклонеия , и накрая покрай друг проблем в таблото ( решен от niksi
при това без да се почеше поне
) след почистване на контактите на уредчето с "контокс" след запалването температурата вече е около 85 града и около 80 при по бързо каране... не че е колкото пише в дебелите книги , ама не е и 70 вече..... Проверявал ли си по някакъв повод стрелката ?





- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Ако не му работи датчика или стрелката ще си има силно парно според мен.
Ама колега, до колкото мога да прочета , той не е отхвърлил като проверено номера с клапите.... а за тях мога да кажа, че и моето е много слабо , но когато затворя всичко духалки , надуя вентилатора на Мах и отворя някоя рязко, в купето се изсипва кофа с изгорял дунапрен


- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колата я карам от шест години. В началото беше така както казваш. От началото на Дружба до ХМС то ...айде не 90 ама 75-80гр. зимата. Тогава имах хубаво парно. С течение на времето парното ми взе да отслабва смених сума термостати и все по трудно загрява. Какво имаш в предивид с това дали термостата е за тая кола . Нормален термостат почва да отваря на 87гр. В интерес на истината не съм убеден че датчика ми мери вярно температурата. Според мен мери 5 градуса надолу. Ако обаче грешката е нелинейна може и здраво да лъже. Това не бях се замислял. Ще пробвам да го проверя по някакъв начин.. Клапите са ми смотани ще я разпарчосвам......може би другата седмица. Затова питам евентуално за идеи за интелигентен ремонт на клапите, по специално за варианти за смяната на дунапрена с нещо. Не ми се ще да мажа и дупча на поразия..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта