масло в антифриза Б5 1.8 турбо с газов инжекцион
масло в антифриза Б5 1.8 турбо с газов инжекцион
ЗДРАВЕИТЕ, преди два дни се сдобих с Пасат Б5 1.8 турбо с газов инжекцион.При покупката установих масло в антифриза но се прибрах от пловдив без проблем.Топлообменика не е пукнат.Турбото излезе издухано,изминах 600км.без да пипне масло.Някакви савети.Благодаря предварително.
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 12 яну 2010 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: масло в антифриза
съвет?Пускай го на части



- Branimir.Krastev
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 авг 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: масло в антифриза


- pavka07
- Мнения: 35
- Регистриран на: Съб 14 авг 2010 9:58
- Автомобил:
- Двигател: ATJ
- Местоположение: Russe
Re: масло в антифриза
При издухана гарнитура на главата маслото преминава в антифриза. Лечението е смяна на гарнитурата.
п.п. Турбото е издухано, а не бута масло- как разбра, че е издухано???
п.п. Турбото е издухано, а не бута масло- как разбра, че е издухано???
Re: масло в антифриза
Здравей колега.
Щом имаш масло във водата това значи,че имаш и вода в маслото.Това е от гарнитурата но внимавай да не те остави някъде да не се наложи да те дърпат както аз дърпах един колега преди два дена.Погледни си температурата да не ти показва висока температура.Ако е така според мен недей я кара а си смени гарнитурата.Успех!
Щом имаш масло във водата това значи,че имаш и вода в маслото.Това е от гарнитурата но внимавай да не те остави някъде да не се наложи да те дърпат както аз дърпах един колега преди два дена.Погледни си температурата да не ти показва висока температура.Ако е така според мен недей я кара а си смени гарнитурата.Успех!
Re: масло в антифриза
Здравейте.Колата вече я карам 1300 км.В маслото няма следа от вода.А температурата е като по учебник.И аз незнам какво става.Започвам да си мисля ,че са наляли нарочно маслото в антифриза.
Re: масло в антифриза
какво стана с колата колега?Има ли вода в двигателя?Питам те не защото ти гледам сеира а защото и моята каруца е в лошо положение.Би ли ми отговорил до къде стигна?
Турбото ти свири ли с една тънка свирка,в смисъл такъв на около 2500 оборота като си в движение,като даваш ряз и набираш колата около 2500 оборота усещаш ли някакъв напън?Ако не усещаш значи си без турбо,ако усещаш и ти свири значи работи.Ако евентуално си изкарал турбото вътре трябва да има перка със 4 или 5 крилца,докосни центъра с пръст и се помъчи да разклатиш наляво-надясно тази перка.Ако има луфт не е добре,ако няма да не те притеснява.Перката е твърд алуминий.Казваш че си минал 500-600 км на каква скорост ги мина,в смисъл такъв поддържаше ли над 140 км и колко време?Ако си поддържал дълго време колата на такава скорост значи трябва да ти е пипнал маслото ти в двигателя.Защото съм имал пасат 1.8 турбо 20 клапана и е пипало.Всяка кола която има турбо пипа масло.Чакам да ми пишеш.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: масло в антифриза
biser30 написа:Здравейте.Колата вече я карам 1300 км.В маслото няма следа от вода.А температурата е като по учебник.И аз незнам какво става.Започвам да си мисля ,че са наляли нарочно маслото в антифриза.
Много е възможно да е духала гарнитура преди това и да не е почистена охладителната система от маслото. Сместа от антифриз и синтетика се мие много трудно от вътрешностите на мотора.
Re: масло в антифриза
Имаш един избор.
1300 км не са малко но и никак не са много.Ти като я взимаше колата имаше ли масло във водата?Дано да си забелязал това.
Изборът ти е да изчистиш течността да промиеш каналите от маслото и да сложиш вода или течност,но за предпочитане е водата ако се омасли за да се изхвърли,за да избегнеш излишен разход на течност.Като сложиш водата остави да загрее,за да можеш да видиш дали има масло обилно или просто масълца които са останали по каналите.Ако няма обилно масло мога да ти кажа честито и със здраве да си я караш колата,но ако има непременно трябва да си смениш гарнитурата,защото не е шега работа.А и между другото ако му имаш тел.на предишния собственик можеш да го попиташ като човек какво е правено на колата,за да знаеш какво е правено по нея,да знаеш за в бъдеще какво да правиш,за да си подготвен.Дано всичко е наред,желая ти успех!
1300 км не са малко но и никак не са много.Ти като я взимаше колата имаше ли масло във водата?Дано да си забелязал това.
Изборът ти е да изчистиш течността да промиеш каналите от маслото и да сложиш вода или течност,но за предпочитане е водата ако се омасли за да се изхвърли,за да избегнеш излишен разход на течност.Като сложиш водата остави да загрее,за да можеш да видиш дали има масло обилно или просто масълца които са останали по каналите.Ако няма обилно масло мога да ти кажа честито и със здраве да си я караш колата,но ако има непременно трябва да си смениш гарнитурата,защото не е шега работа.А и между другото ако му имаш тел.на предишния собственик можеш да го попиташ като човек какво е правено на колата,за да знаеш какво е правено по нея,да знаеш за в бъдеще какво да правиш,за да си подготвен.Дано всичко е наред,желая ти успех!
Re: масло в антифриза
Здравейте, моите разбирковци тука ми казват пукната глава.Няма такав начин спорад мен да карам толкова време така и иделна температура.Направих няколко промивки но казанчето е пален кенев.Все има отгоре малко като боза.Що се отнася за турбото новото свири и испава.А с старото турбо като извадих долния маркуч които влиза в интерколера изтече полвин кило масло познаи.Абе според мен колата си струва колкото и ремонт да има просто е взимах доста евтино.може дая видите в мобиле регион пловдив син с дясна дирекция с газовинжекцион единствен е мисля че щеви хареса.Предната ми беше саштата само че 1.9 тди.перфекна кола.А моята сага с ремонта на тази тепарва предстои дано всичко сварши успешно и с по малко мангизи.
- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: масло в антифриза
Здравей колега. Гледайки по буквите накрая на номера, предполагам, че колата е регистрирана в Пловдив скоро, което означава, че или продавача е усетил на къде "духа вятъра"
и е гледал да се оттърве от нея или е правил някакъв ремонт и не е довършена цялата работа
.
Все пак нищо не ти пречи да му се обадиш и да говориш с него, за да не стреляш на посоки.


Все пак нищо не ти пречи да му се обадиш и да говориш с него, за да не стреляш на посоки.
Re: масло в антифриза
Здравеите колеги.Малко закаснях с резолтата.Проблема излезе пукнат радиатор а през него се охлажда скоростната кутия.Маслото в антифриза е от кутията налях 3 литра как не се е прецакала незнам.Сега е много добре.И искам само да попитам има ли разлика в радиатора на парното между лява и дясна дирекция.Че ми предстои смяна.Благодаря предварително.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: масло в антифриза
Аха, автоматик.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: масло в антифриза
Когато имах проблем с 2.5 ТДИ на Пасат В5 (същата ситуация с масло в антифриза),заподозрях радиатора и реших,че смесва маслото на автомата с антифриза.Питах доста хора,които се занимават само с автоматици и всички бяха категорични,че ако има пробив между водата и маслото на кутията (т.е. преден радиатор),кутията се пълни с вода и спира да работи почти мигновено,а маслото от кутията не отива в антифриза (причината била,че при работеща кола,налягането на антифриза било по-високо от това на маслото и антифриза нахлувал в автоматичното масло,пресичал го и кутията спирала да работи почти мигновено след настъпване на пробива).Странно как при теб не се е получило така 
По повод другия въпрос за радиаторчето на парното - да,различно е за ляв и за десен волан.


По повод другия въпрос за радиаторчето на парното - да,различно е за ляв и за десен волан.

Re: масло в антифриза Б5 1.8 турбо с газов инжекцион
Преди да направя тази маниполация с радиатора колата не загряваше и се учудих много оказа се че са избушили термостата.И когато сложих новия термостат направо ми хварли водата през раширителния съд.Оказа се ,че и там са пипали изпилили са единия зъб на казанчето за да не оплатнява хубаво капачката и да няма такова налягане.Но засега с ново казанче нов термостат и радиатор два месеца карам без проблем но ще видим лятото как ще е.Човека от когото ,я вземах си е мислил сигурно ,че има издухана гарнитура заради маслото в антифриза и затова е направил тези машинации за да може да я продаде.Така си мисля поне.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dtony и 40 госта