zdrash написа:До сега карах Пасат Б4 с АБФ (на 210 000км по километраж) с газов инжекцион симгаз,
миналата седмица си взех от приятел Пасат Б5 с АФН (на 64 000км реални купен от юнитрейд X).
-като разход в лв./км. нещата са на кантар
-като вървеж - ще цитирам жена ми за АФН-на - умрелия кон (ходих на няколко диагностики всичко е 6)
ако Б5-цата не беше несравнимо по комфортна от Б4-ката досега да съм я разкарал
Успех
Разликата в теглото на автомобилите за които говориш гони 200кг което се отразява страшно много, особено над определено тегло. Отделно Б5-цата на 64 000км ще е крайно задръстена, не е нужно да има грешки записани. ТДИ се прецаква повече от стоене отколкото от каране

По темата - ако някой не го притеснява разхода, АБФ е много по-якия мотор за каране. Много хора не ги бърка разхода. Повечето обаче си правят сметката, а разликата в градския разход си гони 2 пъти. Допълнително че и АФН си е приятен мотор за каране само по себе си
