Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Мнениеот Ivajlo82 » Пет 19 авг 2011 23:21


Колеги имам проблем, който горе долу е ясен: с две думи пасата от около месец леко по леко започна да качва нивото на маслото по пръчката и същевременно антифриза намалява, освен това при загрял мотор /при 34-35 градуса темп.на въздуха/ в аспуха се появява вода, а и маркучите започнаха да се надуват - отишла си е гарнитурата. Маслото не се пресекло все още. Колата се кара само на бензин/няма газова/. Мотора примърдва леко /има неравномерна работа, но все още трудно се забелязва само с ръка се усеща/.
Въпроса ми е каква по принцип е гарнитурата за този мотор /АЕК 1,6 74кв. 101к.с./? Гледам я тази дето си в двигателя между втори и трети цилиндър е железна/тънка ламарина с малко ръжда по нея/ поне това се вижда преди да е разглобен двигателя.
А също ме интересува каква е цената на въпросната гарнитура за този мотор?
Благодаря за съдействието!

п.с. Търсих с търсачката, но за този мотор няма нищо писано за гарнитурата на главата /железна ли е както при японските двигатели или е обикновена/




Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Мнениеот Ivajlo82 » Съб 20 авг 2011 12:14


Нивото на маслото в момента е около 4-5мм над максимума. Колата не е прегрявана перките се включват при 92-94 градуса.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Мнениеот Петър Петров » Съб 20 авг 2011 13:16


Гарнитурата си е обикновена гарнитура за глава! По средата на гарнитурата има ламарина, около цилиндрите също, но там се вижда само при свалена глава.


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Мнениеот Ivajlo82 » Съб 20 авг 2011 13:38


Благодаря за отговора. Цена евентуално да знаеш за гарнитурата?


Потребителски аватар
c_todorov
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Мнениеот c_todorov » Съб 20 авг 2011 22:10


Виж ориентировъчно тук:
http://drive.bg/index.php?ModelId=3934&cPath=10102_10473


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Мнениеот Ivajlo82 » Вто 23 авг 2011 15:10


Гарнитурата на Виктор Рейнц ми излезе 50лв. Не мога да си обясня само едно, защо след като главата се е кривнала /направиха и шлайф с 0.1мм/ от ауспуха нямаше бели облаци/дали защото е много жега/. Маслото така и не се пресече до цепенето на двигателя. Нямам спомен да съм прегрявал пасата /дори 100градуса не съм достигал/ ама съдба, а пък 30хил.км/почти 5г./ да съм я карал с крива глава не го вярвам. Досега карах с масло Unil opaljet 24S 5W40. Масло не ми е горяла.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Мнениеот Гергин » Вто 23 авг 2011 16:59


Колко пари ти излезе ремонта?
Нещо друго сменяли по двигателя.


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Б4 АЕК мотора /гарнитура на главата/

Мнениеот Ivajlo82 » Сря 24 авг 2011 9:21


50лв. виктор рейнц гарнитура на главата
20лв шлайфане
10лв гумички на клапаните виктор рейнц
20лв гарнитура на капака на клапаните
10лв силикон виктор рейнц
12лв маслен филтър манн
40лв масло 5В40 Юнил опалджет 24с
50лв труд
и 5лв от мен да пие едно :drunk за мое здраве mhihi
Сега ще я следя как ше се държи, каза ми да сипя някаква добавка за прочистване на дюзи /някакъв хелиос/. На 4-то бутало имах нагар отгоре е верно е че карам като баба :oops: до 80-90км/ч извънградско но мозе наистина да има пикаеша дюза, което автоматично ме праща на ауспуха за черносивкав дим и мирис на бензин, да обаче няма колата работи и отработените газове са безцветни. Ще сложа от въпросната добавка за дюзи профилактично.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 22 госта