Синтетични масла-мнението ви ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Кое синтетично масло? ( ако може не наизуст :))

Анкетата завърши на Пет 06 яну 2006 22:44

Лики Моли
7
27%
Мотул
7
27%
Кастрол
4
15%
Мобил
2
8%
Мегуин
1
4%
Друго(различно от изброените)
5
19%
 
Общо гласове: 26
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 29 авг 2006 14:49


Буфка, на студен ммАтор като запалиш се чува едно причаткване от матора, горе, това са повдигачите...като се напълнят с масло и спира след 10-15 сек
болест на г2, но не опасна :lol:




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20264
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Вто 29 авг 2006 15:27


Tomcat написа:motul е маслото, доста по-добро е от всички останали.


:да: Аз съм с такова 8100. За 10 000 км съм долял около 800 гр, ама това е с доста ръчкане и 180 по магистралата.

Перфектно работи двигателя и пак с такова ще го сменям.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 29 авг 2006 18:21


L&R написа:Лики Молито е норма 505.00 като за мен.

Още информация като взех колата беше на 12 хил. от смяната и то с масло Shell 5w-40 в Германия (ATU), което би трябвало да е много зле ~ 34 евро.
Да ама не - нямаше причукване дори на 12 хил. :roll:
До към 7 хиляди молито се държеше перфектно , сега вече не.


бате, 34€ за 5W-40 хич не са малко.....иначе има едно масло което немците яко го хвалят: oilportal.de и цената му е прилична, за 5W-40 e 24€ приблизително + доставка, ама ако се земат 3 тубички (демек от 50€ нагоре) безплатна е доставката.....немците обясняват, че било еквивалент на лики моли па знам ли....

ПС. Пичага, мерси за инфото, ще се ослушам дали има таково шум при мене....въпреки, че съм на 12000 км мисля, че това точно липсва mhihi


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 29 авг 2006 18:44


Преди бях с Motul 6100 /полусинтетика/ и след 7000км вече си се усеща че е за смяна така че май няма значение да ли ще е такова за 72лв /4+1л/ или например сегашното ми Тотал /пак полусинтетика/ за 46лв като ще ги сменям на едни километри !


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 29 авг 2006 18:56


А нищо чудно и БГ нафтата да е виновна, въобще неизвестни много. :oops:


Потребителски аватар
rumen_79
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 12:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бугас

Мнениеот rumen_79 » Сря 30 авг 2006 10:32


MOBIL


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 30 авг 2006 11:40


L&R написа:А нищо чудно и БГ нафтата да е виновна, въобще неизвестни много. :oops:
Добавки му е майката....аз моя дъртофелник дето ГНП не е толко придирчива редовно си сипвам-въпреки,че не карам кой знае колко-25000 на година и да чукна на дРъво ..... :stumm :stumm :stumm пу,пу,пу..... :D


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Чет 31 авг 2006 13:14


веселин написа:
L&R написа:А нищо чудно и БГ нафтата да е виновна, въобще неизвестни много. :oops:
Добавки му е майката....аз моя дъртофелник дето ГНП не е толко придирчива редовно си сипвам-въпреки,че не карам кой знае колко-25000 на година и да чукна на дРъво ..... :stumm :stumm :stumm пу,пу,пу..... :D

добавка за какво, за горивото ли? става!
а като стана въпрос за добавки, някой да е чувал за добавка за отмиване на нагара, която се слага в старото масло при смяната, ДВГ (бензинов в моя случай) работи 15-20 мин на място, след което се изтака маслото и се слага новото. ще трябва да правя това упражнение на служебната фордела, че бая нагар е хванала отвътре, ама така е като го карам с долнопробни минералки...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bayspiro, eddyman и 35 госта