niikoo_1 написа:MK4 написа:Абе и двамата сте си BMW хейтъри и това е.
Аз пък ви казвам че 330i харчи точно колкото S3-ка и градско и извън, не е като да съм ги карал малко километри и двете, S3-ката към 15К километра, BMW-то вече почти 10К километра.
С две думи харчат еднакво, BMW върви по-добре особено на по-висока скорост разликата се увеличава с ползва на Е46, а като коли (изработка, материали, качество, поведение и усещане на пътя Г4 и А3 са на светлинни години назад

П.С. Сеата със 4х4 си го разкарвам спокойно по плажа както си поискам, BMW-то в пясъка почти веднага остава, но всяко нещо си има предимства и недостатъци. Ако говориме за сток коли никога не бих карал VAG, а ще си взема BMW, но 1.8Т за малко пари става доста бързо и това ме привлича, турбиниране на 330ка е малко повечко филм иначе съм проучил подробно схемата

S3-ката е +1400кг и е 4х4 нормално е да харчи близко до 330и, което е на същите килограми но с един задвижващ мост.
По-старите дараци 320/325/328и М50/М52 са друга бира и харчат с по няколко литра отгоре спрямо А3/Г4/А4/Пасат с 1.8Т на предно предаване при положение, че масата им е ~ приблизително равна.
А и 330и няма смисъл да се турбинира с тоя насран Алуминиев блок/цилиндрови ризи и кекави карантии и не на послено място смотана електроника, не случайно Е46 М3 и Е36 М3 са с чугунени блокове и там нещата се получават.
При 330и трябва компресорче и на 0.3-0.4бара и пак да се внимава да се не окоти работата, както се случи с едно ново Е60 от един български форум, с нов марков кит и софтуер, надра блока и всичко беше за кофата след това.
Просто БМВ се модифицира доста трудно в много от случайте не става, а ако става бюджета е доста голям защото трябва да се смени много чарколяк. Старите М20/М50 духат гарнитури на поразия при опит за принудително пълнене.

Офф-топик
Този път за много от нещата съм съгласен с теб (сравнено с предишните казуси в които сме влизали). И все пак помисли и за другите показатели, които може да притежава една кола. Сигурно ще отречеш, че БМВ от към завивна способност са по-добри от моделите от VAG на предно предааване, от към идеята за окачване. Принципно не съм фен на Е36 (даже съм малко хайтър като се спомене тоя модел, в момента карам Е30, вярно не с някой мега мотор, но сравнвно с доста по-мощна Е36 по всички други показатели освен ускорение е мноооооооого по-добре... говоря за сток коли... а Е30-ката даже все още няма задна стаб-щанга и е на 14-ки на 70)...
По темата - като гледам за колегата най-добрия вариант е 1.8Т - лесно се доразвива, въпреки че има мотори, които по отношение гол мотор с еднаква друга периферия дават по-добри показатели, но на доста по-висока цена от към финанси и работа.
И още малко офф-топик - колега, точно за това купе задълже помисли за спирачки и окачване, въпреки, че други ще ти кажат, че за това може и по-късно да помислиш. Даже според мен независимо с какъв мотор си, по-добре е да помислиш първо по тези 2 въпроса (и не само по тях, помисли как ще се разпределя тежестта спрямо преден/заден мост за окачването и спирачките, помисли какви гуми и джанти ще са ти нужни, помисли за укрепването на купето, поне относно разпънките)

Ако все пак си драгаджия, смятащ да влезе в 1.8Т-сектата на боянските рацери - карай с 239мм предни дискове

K-Hristov написа:И тфа, че БМВ няма старт е въпрос на диференциал, и на настилка.В София, на правата при теца (улица 202) няма БМВ освен м-ките с вискошперовете, които да успеят да направят читав старт.
Малко странно ги мислиш нещата, колега... мислиш ли, че на другите БМВ-та (освен "М-ките") не може дифа да се смени с шпер??? И работата не е само до диф. факторите са супер много, някои са леко пренебрежими, но... А и виско-шпера за мен специално е малко шит. Като е само и единствено за драг колата що пък да не е направо със заварен диф???
Много стана офф-а... нека поне заглавието се смени ако ще се развива в дискутиране на казуса кое е по-добре и се премести в офф-топика тая тема
