
2Е++...атмосферка(stage 3)
- brutalisimo
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
ще следя с интерес темата. аз също подготвям атмосферка но ще ползвам вал от ДХ. успех 

- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Ето и линк към снимките на 2E-то: http://bodil4o.snimka.bg/automobiles/sh ... -2e.608082
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
има вече линк... и още благодарности и респект към колегата bodil4o
,който има интерес да разглежда,а скоро ще има и нови снимки около финиша на "stage 3"
... те и едно клипче веднага след като събрах мотора в "stage 2"...с паленето неколко врътки и на тестовата отсечка веднага
http://vbox7.com/play:f258e73d
Поздрави

... те и едно клипче веднага след като събрах мотора в "stage 2"...с паленето неколко врътки и на тестовата отсечка веднага

http://vbox7.com/play:f258e73d
Поздрави

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
колеги пак невървеж...
В петак вечерта уж като за последно преди да свалям мотора за ревизия и доработки се пусках с едно "надъхано" Ауди А4 TDI 110ка чипове турбини незнамси кво... та пуснахме се одръгнах го още с тръгването и го дърпах напред през цялото трасе.Тоя му нестигна един път та се пуснахме втори...пак така от старта още ама от 1ва за 2ра и стана аварията.С превключването и нещо отпред така излюска че ми се стегна сарцето
...последва яка ручависа от към под колата и почна да ми бие късата полуоска в купето и да стърже.Разбрах веднага че работата нее никак добре и отбих веднага.Без да съм отворил капака още разбрах че нещо стана и мотора си нее на мястото,като отворих... предната лапа се беше откъснала и мотора беше паднал върху гредата,смачкал масления филтър но не течеше за мое огромно щастие,също така и компресора на климатика планката дето го държи беше смачкала маркуча дето излиза отдоло от радятора... обаче пак за шастие без течове
.Откъсната мека връзка на генерацията,малко счупени пластмаси по дифузьора на радятора и вентилатора и се беше извадил маркуча от дебитомера към дросела... общо взето не кои знае какви сериозни поражения.Обадих се на оправитела на сервиза(шефа ми) че ще се опитам да го закарам до там,запалих и с няколко маневри потеглих в обратна посока към бокса
лякичко 1ва 2ра на места и 3та без газ оспях да стигна до сервиза кадето ме чакаше охраната с отворена врата и беше разчистил трасето направо да влизам на подемника
.В събота до към 1:30 мотора беше вънка и утре продължавам с работата по него,обещавам и снимки
.
Та искам помощ относни лапата на мотора какво да правя за да не се повтори случката... да търся пак същата и да я поусиля тук там и на местата дето се откъсна моята или да правя нещо друго.Ако някои разполага с лапа за 2Е или от друг мотор да пише ще я взема вднага,че се раззвунях в събота насам натам и неможах да намеря в града,а несъм сигорен от 1.8 и TDI-тата дали ще са еднакви... помагаите
Поздрави






Та искам помощ относни лапата на мотора какво да правя за да не се повтори случката... да търся пак същата и да я поусиля тук там и на местата дето се откъсна моята или да правя нещо друго.Ако някои разполага с лапа за 2Е или от друг мотор да пише ще я взема вднага,че се раззвунях в събота насам натам и неможах да намеря в града,а несъм сигорен от 1.8 и TDI-тата дали ще са еднакви... помагаите

Поздрави
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Имаш телоподаващо, жземи си само материал и си направи ножа лапа.
Ще държи много повече, особено ако си направил необходимите триъгълници в нея
За кола като твоята даже е добре да си направиш сам и другите лапи и да ги смениш преди да се е наложило.


- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Ето няколко снимки.Тези дни ще има снимки от събирането на мотора.
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...и днеска поработихме в жегата,ама има и много невървеж... баси деня
то аз съм си виновен че съм си малко ламер де и стегам като ненормален и разтегнах болтовете на биелите.Добре че по едно време се осетих какво стана та развих сичко на ново и добре че имам 4 биели(резерва
)та избих от тех и ги смених.Оказа се и че на старите бутала буталните болтове са по дълги и нестават
...айде и тва го опраихме.Оказасе че и съм бил леко за сегменти,а са на 40 000км та набих едни нови Kolbenshmidt и тетака.На финала взех да стягам маслената помпа викамси ще затварям картера и да куплирам с скоростната и да го вкарвам на мястотоси...разтегнах и единия болт на маслената помпа,викамси стигатолко за днеска докато несъм сасипал още нещо.Ще обикалям утре по моргите за един болт и продължавам,белкем до вечерта безаварийно мотора си е на мястото че в събота вечерта мисла да минаваме на боя и лак цялостно
...малко снимки от днес ам ще ги качи колегата Bodil4o по-късно.
Поздрави




...малко снимки от днес ам ще ги качи колегата Bodil4o по-късно.
Поздрави

- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Ето снимките:
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...нов проблем
,оказа се че няма да стана с клапаните на 2Е-то... къси са ако се ползва механика а не хидравлика или по конкретно чашките от dci пънчетата им са къси и то доста по къси от за разлика на фордовите чашки с пулове които обаче зарди пуловете неизкам да слагам(много шум и не са сигурни за високи обороти...според мен).Въпреки потъването при рязане на клапаните и леглата под 30 градъса и очакваното показване нагоре на клапаните се оказа недостатачно за да обере чашките от dci.Чудих се какво и що и варянта отива на да намеря клапани от VW с механика които са по дълги...рових по каталози това онова и наи дългите по размер дето намерих с 8мм стебла излизаха на 98.70 смукателни и 98.50 изпускателни.Някои ако има идея от старите GTI-та кой ползв такива клапани...
или от друго но да могат да се преправят.
Поздрави.


Поздрави.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Взимаш клапани от старо ГТИ 1.8 на механични повдигачи.Оригинално те са по-дълги от тези за хидравлика.Нови също се продават...
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Колега, кажи колко мм диаметър на клапана ти трябва с 8мм стебло и колко вреза за кученцата - 1 или 3, ще разровя аз да видя дали мога да намеря нещо.
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
колега благодаря ти много за съдействието,2Е то е с клапани 41 на 36(смукателен/изпускателен) 8мм стебло с 3 са кученцата.
... Stenly до колкото съм запознат трябва да е GTI около 85та
,можеш ли да дадеш пример и дали имат клапани с тоя диаметър...DX
Поздрави.
... Stenly до колкото съм запознат трябва да е GTI около 85та

Поздрави.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Значи и на ДХ и на 2Е клапаните са 40 всм на 33.5 или 33 беше изп.
Ако ти си разширявал леглата на 41/36 търсиш овърсайз клапани по тунинг шоповете за DX,JH,EV,GZ и всички на механика.... можеш да ползваш и от друга кола стига размера да е същия. Що не сложиш водачи за 7мм стебла ?
Ако ти си разширявал леглата на 41/36 търсиш овърсайз клапани по тунинг шоповете за DX,JH,EV,GZ и всички на механика.... можеш да ползваш и от друга кола стига размера да е същия. Що не сложиш водачи за 7мм стебла ?
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
един колега от форума ми даде интересна идея...да извадя пънчето с клапана и пружинката от хидравличния повдигач и на тяхно място да направя друго пънче което да влезе на мястото на хидраличното и чрез отнемане от новото пънче да отрегулирам.Мисля да пробвам да направя пънчета от стебло от амортисьор,твърдичак материал е и мисля че ще стане,иначе трябва да търся клапани от трактор те са на по 11мм и да режа от тях
.Така ще мога да си ползвам тея клапани сега дето са ми от 2Ето че всичко им е направено,закопчани са само механиката ми е останала и палим,а с нови клапани трябва пак рязане пилене напасване...но ако нямам друг избор така ще е
...добре че поне не са скъпи.
...интересно ми е разликата колко е м/у клапан от 2Е и DX(дълйината)


...интересно ми е разликата колко е м/у клапан от 2Е и DX(дълйината)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта