2Е++...атмосферка(stage 3)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
brutalisimo
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот brutalisimo » Сря 20 юли 2011 13:12


ще следя с интерес темата. аз също подготвям атмосферка но ще ползвам вал от ДХ. успех mhihi




Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот bodil4o » Сря 20 юли 2011 19:04


Ето и линк към снимките на 2E-то: http://bodil4o.snimka.bg/automobiles/sh ... -2e.608082


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Сря 20 юли 2011 19:13


има вече линк... и още благодарности и респект към колегата bodil4o :wink: ,който има интерес да разглежда,а скоро ще има и нови снимки около финиша на "stage 3"
... те и едно клипче веднага след като събрах мотора в "stage 2"...с паленето неколко врътки и на тестовата отсечка веднага :Mr Green Fun
http://vbox7.com/play:f258e73d
Поздрави :beer


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Нед 21 авг 2011 21:38


колеги пак невървеж... :? В петак вечерта уж като за последно преди да свалям мотора за ревизия и доработки се пусках с едно "надъхано" Ауди А4 TDI 110ка чипове турбини незнамси кво... та пуснахме се одръгнах го още с тръгването и го дърпах напред през цялото трасе.Тоя му нестигна един път та се пуснахме втори...пак така от старта още ама от 1ва за 2ра и стана аварията.С превключването и нещо отпред така излюска че ми се стегна сарцето :horror: ...последва яка ручависа от към под колата и почна да ми бие късата полуоска в купето и да стърже.Разбрах веднага че работата нее никак добре и отбих веднага.Без да съм отворил капака още разбрах че нещо стана и мотора си нее на мястото,като отворих... предната лапа се беше откъснала и мотора беше паднал върху гредата,смачкал масления филтър но не течеше за мое огромно щастие,също така и компресора на климатика планката дето го държи беше смачкала маркуча дето излиза отдоло от радятора... обаче пак за шастие без течове :bowdown .Откъсната мека връзка на генерацията,малко счупени пластмаси по дифузьора на радятора и вентилатора и се беше извадил маркуча от дебитомера към дросела... общо взето не кои знае какви сериозни поражения.Обадих се на оправитела на сервиза(шефа ми) че ще се опитам да го закарам до там,запалих и с няколко маневри потеглих в обратна посока към бокса :mrgreen: лякичко 1ва 2ра на места и 3та без газ оспях да стигна до сервиза кадето ме чакаше охраната с отворена врата и беше разчистил трасето направо да влизам на подемника mhihi .В събота до към 1:30 мотора беше вънка и утре продължавам с работата по него,обещавам и снимки :wink: .
Та искам помощ относни лапата на мотора какво да правя за да не се повтори случката... да търся пак същата и да я поусиля тук там и на местата дето се откъсна моята или да правя нещо друго.Ако някои разполага с лапа за 2Е или от друг мотор да пише ще я взема вднага,че се раззвунях в събота насам натам и неможах да намеря в града,а несъм сигорен от 1.8 и TDI-тата дали ще са еднакви... помагаите :roll:
Поздрави


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот vr_mk2 » Пон 22 авг 2011 17:18


Имаш телоподаващо, жземи си само материал и си направи ножа лапа. :idea: Ще държи много повече, особено ако си направил необходимите триъгълници в нея :idea: За кола като твоята даже е добре да си направиш сам и другите лапи и да ги смениш преди да се е наложило.


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот bodil4o » Вто 23 авг 2011 19:13


Ето няколко снимки.Тези дни ще има снимки от събирането на мотора.
22082011.jpg

22082011(001).jpg

22082011(002).jpg

22082011(003).jpg

22082011(004).jpg


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот bodil4o » Вто 23 авг 2011 19:14


:arrow:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Чет 25 авг 2011 17:56


...и днеска поработихме в жегата,ама има и много невървеж... баси деня :? то аз съм си виновен че съм си малко ламер де и стегам като ненормален и разтегнах болтовете на биелите.Добре че по едно време се осетих какво стана та развих сичко на ново и добре че имам 4 биели(резерва :Mr Green Fun )та избих от тех и ги смених.Оказа се и че на старите бутала буталните болтове са по дълги и нестават :shock ...айде и тва го опраихме.Оказасе че и съм бил леко за сегменти,а са на 40 000км та набих едни нови Kolbenshmidt и тетака.На финала взех да стягам маслената помпа викамси ще затварям картера и да куплирам с скоростната и да го вкарвам на мястотоси...разтегнах и единия болт на маслената помпа,викамси стигатолко за днеска докато несъм сасипал още нещо.Ще обикалям утре по моргите за един болт и продължавам,белкем до вечерта безаварийно мотора си е на мястото че в събота вечерта мисла да минаваме на боя и лак цялостно :wink:
...малко снимки от днес ам ще ги качи колегата Bodil4o по-късно.
Поздрави :beer


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот bodil4o » Чет 25 авг 2011 18:14


Ето снимките:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Нед 04 сеп 2011 19:47


...нов проблем :? ,оказа се че няма да стана с клапаните на 2Е-то... къси са ако се ползва механика а не хидравлика или по конкретно чашките от dci пънчетата им са къси и то доста по къси от за разлика на фордовите чашки с пулове които обаче зарди пуловете неизкам да слагам(много шум и не са сигурни за високи обороти...според мен).Въпреки потъването при рязане на клапаните и леглата под 30 градъса и очакваното показване нагоре на клапаните се оказа недостатачно за да обере чашките от dci.Чудих се какво и що и варянта отива на да намеря клапани от VW с механика които са по дълги...рових по каталози това онова и наи дългите по размер дето намерих с 8мм стебла излизаха на 98.70 смукателни и 98.50 изпускателни.Някои ако има идея от старите GTI-та кой ползв такива клапани... :? или от друго но да могат да се преправят.
Поздрави.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Stenly » Нед 04 сеп 2011 20:05


Взимаш клапани от старо ГТИ 1.8 на механични повдигачи.Оригинално те са по-дълги от тези за хидравлика.Нови също се продават...


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот vr_mk2 » Нед 04 сеп 2011 20:07


Колега, кажи колко мм диаметър на клапана ти трябва с 8мм стебло и колко вреза за кученцата - 1 или 3, ще разровя аз да видя дали мога да намеря нещо.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Нед 04 сеп 2011 20:36


колега благодаря ти много за съдействието,2Е то е с клапани 41 на 36(смукателен/изпускателен) 8мм стебло с 3 са кученцата.
... Stenly до колкото съм запознат трябва да е GTI около 85та :| ,можеш ли да дадеш пример и дали имат клапани с тоя диаметър...DX
Поздрави.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Stenly » Пон 05 сеп 2011 11:07


Значи и на ДХ и на 2Е клапаните са 40 всм на 33.5 или 33 беше изп.
Ако ти си разширявал леглата на 41/36 търсиш овърсайз клапани по тунинг шоповете за DX,JH,EV,GZ и всички на механика.... можеш да ползваш и от друга кола стига размера да е същия. Що не сложиш водачи за 7мм стебла ?


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)

Мнениеот Sharky GTI » Пон 05 сеп 2011 11:29


един колега от форума ми даде интересна идея...да извадя пънчето с клапана и пружинката от хидравличния повдигач и на тяхно място да направя друго пънче което да влезе на мястото на хидраличното и чрез отнемане от новото пънче да отрегулирам.Мисля да пробвам да направя пънчета от стебло от амортисьор,твърдичак материал е и мисля че ще стане,иначе трябва да търся клапани от трактор те са на по 11мм и да режа от тях :Mr Green Fun.Така ще мога да си ползвам тея клапани сега дето са ми от 2Ето че всичко им е направено,закопчани са само механиката ми е останала и палим,а с нови клапани трябва пак рязане пилене напасване...но ако нямам друг избор така ще е :? ...добре че поне не са скъпи.
...интересно ми е разликата колко е м/у клапан от 2Е и DX(дълйината)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта