Avensis 147 vs Golf 122

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот escrime » Сря 24 авг 2011 10:03


Предполагам, че има как всеки автомобил да изглежда добре.
Трябва да призная, черното комби не ме боде в очите толкова много, но не ме и печели...

Особено на фона на седана... -> Реална обява за седан :?

Ако на всички ни харесваха еднакви коли вероятно щяхме да караме Форд Т. :)




Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот Matematiks » Сря 24 авг 2011 11:02


Ми то и при Инсигнията е така :applause: Седана не ме кефи,ама комбитооо..... :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19323
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот stefan4o » Сря 24 авг 2011 11:44


tisho_psg написа:Стефанчо,по принцип при VW стандартното оборудване (без екстри) е супер бедно.Много по-бедно от повечето други производители. Базовото оборудване на японските коли е в пъти по-богато!
Сякаш все по-често се изказваш неподготвен... :horror:

Никъде не съм твърдял обратното, въпреки, че ще дам пример, но накрая.
Пакетите на оборудване при немските изглеждат наистина по-бедни и за някои неща, които са серия при корейски/италиански/японски при немските се доплаща. Тук говорехме за липса на дадено нещо дори и като опция. Въпросната хладилна джабка НЕ се предлага в никое от нивата на оборудване като серийно, дори и в най-високото ниво с двузонов климатроник.
За примера, който споменах - ти виждал ли си немски автомобил 1997 година, който серийно няма дори централно заключване? Защото аз съм виждал Ниссан Алмера базова версия, която няма нито хидравлика, нито централно. :beer
Говорех за Стефанчо,и ти си ме разбрал погрешно

В спора ми с Бник му дадох пример, че ДОРИ в Поло има хладилна джабка. А вие се хванахте и започнахте да сравнявате Поло и Авенсис и що едното имало серийно клима, а другото нямало. Ами едното е клас въшка, другото е седан среден клас, нормално е нещата при среден клас автомобил да са серийни, а някои от тях да се доплащат при по-ниските класове. Така достатъчно добре ли го обясних, Математик ??? Всички приказвате колко яки били японските коли, а всички карате Ауди и ФВ. Това не мога да си го обясня как се получава :lol:
Относно оборудването на моделните линии ето един линк с Пасат:
http://www.volkswagen.bg/files/bg/downl ... ew_1_1.pdf
И един с Джета:
http://www.volkswagen.bg/files/bg/downl ... _new_1.pdf
Аз не виждам да им липсва нещо в серийното оборудване - всички имат стандартно ел.пакет с 4 ел.стъкла, ел.отопляеми огледала. Джета идва серийно с климатик, Пасат с климатроник. Прави ми впечатление обаче, че в листа с опциите при Джета липсва хладилна джабка, дори и в опциите, а в Поло и Пасат се предлага такава - в първия случай с доплащане за климатик, във втория - серийно. Малко странна политика на фирмата, освен ако не се объркали нещо в описанието. :screwy mhihi

Последна промяна от stefan4o на Сря 24 авг 2011 12:07, променено общо 1 път.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот bnick » Сря 24 авг 2011 12:05


stefan4o написа:В спора ми с Бник му дадох пример, че ДОРИ в Поло има хладилна джабка. А вие се хванахте и започнахте да сравнявате Поло и Авенсис и що едното имало серийно клима, а другото нямало. Ами едното е клас въшка, другото е седан среден клас, нормално е нещата при среден клас автомобил да са серийни, а някои от тях да се доплащат при по-ниските класове. Така достатъчно добре ли го обясних, Математик ??? Всички приказвате колко яки били японските коли, а всички карате Ауди и ФВ. Това не мога да си го обясня как се получава :lol:


Това са въпрос на решения на всяка марка, какво да е серийно. При Пасат парктроник, дори и при Хайлайн няма, докато при други не е така. Честно да ти призная хладилната жабка ми е изключена, а два пъти съм ползвал подлакътника, който пак е хладилен за охлаждане на 2 кена и един шоколад на децата че при 35С става течен. Та не виждам особена далавера от хладилната жабка, освен че си я плащаш mhihi . Има доста по важни неща. Винаги при дълъг път може да спреш някъде и да си вземеш нещо хладно.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот bnick » Сря 24 авг 2011 12:12


stefan4o написа:Относно оборудването на моделните линии ето един линк с Пасат:
http://www.volkswagen.bg/files/bg/downl ... ew_1_1.pdf
И един с Джета:
http://www.volkswagen.bg/files/bg/downl ... _new_1.pdf
Аз не виждам да им липсва нещо в серийното оборудване - всички имат стандартно ел.пакет с 4 ел.стъкла, ел.отопляеми огледала. Джета идва серийно с климатик, Пасат с климатроник.


Джета няма серийно ESP, и при това само с ДСГ :!: Това, ако не е дискриминация. Чак при Хайлайн има лети джанти, подлакътник също, лумбална опора пак. Има доста пропуски, цената ще се изравни с Пасат, ако се допълнят липсващите неща


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19323
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот stefan4o » Сря 24 авг 2011 12:30


Позволи ми да те цитирам:
В сравнение с Пасата ми, конкретно този за 37к, намален от 44-45к, не знам колко е точно, е леко казано доста назад. Няма духалки отзад, липсва регулиране по височина на седалката до шофьора, стойката за чаши е само една, подлакътника не е регулиращ се по височина, липсва охлаждаща поне една жабка, лично за мен неудобни седалки(може и покрай пасата да ги усещам такива )...има още доста неща. Б7 ги предлага тези неща и то на същата цена

Последно Авенсис ли ти харесва повече или Пасат Б7, ама честно? :Mr Green Fun
Иначе за дискриминацията си прав. По-скоро е стимулация, който иска ЕСП на Джета да си вземе кола с ДСГ. mhihi Що така са го измислили - само те си знаят. Инак разбрахме и сме наясно, че Авенсис е малко по-нагоре като клас от Голф/Джета, въпреки, че серийно задните стъкла са с ръчки mhihi


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот bnick » Сря 24 авг 2011 12:47


stefan4o написа:Позволи ми да те цитирам:
В сравнение с Пасата ми, конкретно този за 37к, намален от 44-45к, не знам колко е точно, е леко казано доста назад. Няма духалки отзад, липсва регулиране по височина на седалката до шофьора, стойката за чаши е само една, подлакътника не е регулиращ се по височина, липсва охлаждаща поне една жабка, лично за мен неудобни седалки(може и покрай пасата да ги усещам такива )...има още доста неща. Б7 ги предлага тези неща и то на същата цена

Последно Авенсис ли ти харесва повече или Пасат Б7, ама честно? :Mr Green Fun
Иначе за дискриминацията си прав. По-скоро е стимулация, който иска ЕСП на Джета да си вземе кола с ДСГ. mhihi Що така са го измислили - само те си знаят. Инак разбрахме и сме наясно, че Авенсис е малко по-нагоре като клас от Голф/Джета, въпреки, че серийно задните стъкла са с ръчки mhihi


Б7 е класа над Авенсис :D, но Авенсиса го харесвам и предпочитам пред Голф, ака Джета


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот niikoo_1 » Сря 24 авг 2011 12:50


При Немските коли всичко е направено да се доплаща отделно :idea: и отделно една кола може да се персонализира почти до безкрай и могат да се поръчат много повече неща спрямо един япоснки еквивалент от същия клас :idea: , но при европейската кола индивидуалната поръчка отнема 2-4месеца при япоснките коли доставката е 6месеца и затова при техните коли обикновенно имаш 3нива на оборудване и 5-6цвята и от там не може да мърдаш.
При старото БМВ първа серия се доплащаше за климатик/климатроник и задни ел.стъкла и т.н. при някой модели на Ауди/Мерцедес положението беше подобно.
Просто такава им е политиката, но дойде ли въпрос за персонализация, при тях може да избираш примерно 5-6вида кожа, три 3-4вида апликации в интериора, 7-8вида джанти, 2-3вида текстилни тапицерии и имаш три листа с допълнително оборудване и т.н. и т.н.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот Ludia » Сря 24 авг 2011 13:23


stefan4o написа:За примера, който споменах - ти виждал ли си немски автомобил 1997 година, който серийно няма дори централно заключване? Защото аз съм виждал Ниссан Алмера базова версия, която няма нито хидравлика, нито централно. :beer

мога да ти покажа Форд Фиеста не '97, а 2007 без централно, без ел стъкла и с КАФЕТОфон....


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот niikoo_1 » Сря 24 авг 2011 13:30


Всичко зависи от това за какъв пазар и как се поръча колата, може да ти напрят само с волан и седалка.


Примерно Лансер Ево 9 РС беше точно такава кола и струва една торба пари mhihi
Ленд Роувър Дифендър пък няма дори и АБС стандарно пък е почти 70хил.лв., а АБС се предлага като опция и струва към 3000лв., за климатик, ел.стъкла и радио/ЦД няма да говорим mhihi


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот tisho_psg » Сря 24 авг 2011 21:39


stefan4o написа: Е, при положение, че във ВАГ хладилната джабка я има на колите от 1997 сигурно, а тук я няма при кола модел 2011 какво ти говори? Да не говорим това за седалката, че дори и Джетата ми модел 1985 е с регулируема по височина поне шоферска. Аз мисля, че и 37к лева са й много mhihi
stefan4o написа:
tisho_psg написа:Стефанчо,по принцип при VW стандартното оборудване (без екстри) е супер бедно.Много по-бедно от повечето други производители. Базовото оборудване на японските коли е в пъти по-богато!
Сякаш все по-често се изказваш неподготвен... :horror:

Никъде не съм твърдял обратното, въпреки, че ще дам пример, но накрая.
Пакетите на оборудване при немските изглеждат наистина по-бедни и за някои неща, които са серия при корейски/италиански/японски при немските се доплаща. Тук говорехме за липса на дадено нещо дори и като опция. Въпросната хладилна джабка НЕ се предлага в никое от нивата на оборудване като серийно, дори и в най-високото ниво с двузонов климатроник.
За примера, който споменах - ти виждал ли си немски автомобил 1997 година, който серийно няма дори централно заключване? Защото аз съм виждал Ниссан Алмера базова версия, която няма нито хидравлика, нито централно. :beer
Говорех за Стефанчо,и ти си ме разбрал погрешно

В спора ми с Бник му дадох пример, че ДОРИ в Поло има хладилна джабка. А вие се хванахте и започнахте да сравнявате Поло и Авенсис и що едното имало серийно клима, а другото нямало. Ами едното е клас въшка, другото е седан среден клас, нормално е нещата при среден клас автомобил да са серийни, а някои от тях да се доплащат при по-ниските класове. Така достатъчно добре ли го обясних, Математик ??? Всички приказвате колко яки били японските коли, а всички карате Ауди и ФВ. Това не мога да си го обясня как се получава :lol:
Относно оборудването на моделните линии ето един линк с Пасат:
http://www.volkswagen.bg/files/bg/downl ... ew_1_1.pdf
И един с Джета:
http://www.volkswagen.bg/files/bg/downl ... _new_1.pdf
Аз не виждам да им липсва нещо в серийното оборудване - всички имат стандартно ел.пакет с 4 ел.стъкла, ел.отопляеми огледала. Джета идва серийно с климатик, Пасат с климатроник. Прави ми впечатление обаче, че в листа с опциите при Джета липсва хладилна джабка, дори и в опциите, а в Поло и Пасат се предлага такава - в първия случай с доплащане за климатик, във втория - серийно. Малко странна политика на фирмата, освен ако не се объркали нещо в описанието. :screwy mhihi

Имам усещането,че и ти не знаеш какво твърдиш?
Това,че във ВАГ хладилната джабка я има на колите от 1997 сигурно, а тук я няма при кола модел 2011 на теб лично какво ти говори?
Твоята лична кола има ли хладилна жабка? Ако няма защо,нали е супер важна за теб?
Разбираш ли,че базовото оборудване на VW е бедно като църковна мишка или не го разбираш?


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот Dead man » Сря 24 авг 2011 22:19


За примера, който споменах - ти виждал ли си немски автомобил 1997 година, който серийно няма дори централно заключване


Виждал съм няколко пъти... :012: :deal :twisted:


Потребителски аватар
barzatarabota
Мнения: 41
Регистриран на: Вто 14 юни 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoewgrad

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот barzatarabota » Чет 25 авг 2011 15:47


Аз да си кажа за моите 85 кончета. Тествах голфа към Гоце Делчев и Доспат с 5 човека и багаж - направо си е стрела.
Доказателство - 2 пъти спирахме за повръщане :Mr Green Fun
Ако трябва да посочвам негативи бих казал окачването е по-твърдо (незнам дали е негатив), видимостта назад и на дясно е по-малка в сравнение с пасата. И естествено отзад трима се чувстват по-добре в пасата.

За екстрите дето спорите вярно, че японските автомобили идват с повече екстри за цената, ако сравняваме тойота и вф, но ако сравняваме хонда и вф незнам дали е така - един сивик за 36 000 идва с 4 тонколони и без завиващи фарове примерно. Голфа го бие по-екстри.

И най-голямата причина да избера голфа пред тойотата. Авенсиса ми е голям за градско. А е единствената кола в салона на тойота, която малко поне ти се иска да притежаваш. Айго, ярис, корола - правени от ред да мине. А в салона на фв като почнеш от поло до пасат СС всичко искаш да имаш. Даже след работа си правя кръгчета с голфа щото ми е кеф да седя вътре mhihi

За надеждност не мога да говоря. След 5 години ще пиша как е и колко ремонта съм видял.
Сега отивам да пиля гуми. Айде със здраве.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот StS » Чет 25 авг 2011 17:06


Много от споровете тук може да приключат с нещо простичко - фразата на човека "...Даже след работа си правя кръгчета с голфа щото ми е кеф да седя вътре mhihi ...."


Какво повече от това , а тойотника е пълен талясник не знам какви вкусове имате ама... :WC


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Avensis 147 vs Golf 122

Мнениеот Stivi » Пет 26 авг 2011 13:46


barzatarabota написа:Аз да си кажа за моите 85 кончета. Тествах голфа към Гоце Делчев и Доспат с 5 човека и багаж - направо си е стрела.


Интересно в този случай тези дето са от 120кс нагоре какви ли са :?: :wink: А за повръщането....който си му призлява от завой и с 40кс ще го карам да повръща mhihi Важното е да те кефи пък ние какво си приказваме да не ти пука :!:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта